Close
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    חבר רשום gmb's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    אור יהודה
    Posts
    549

    Default התקנת לוקרים בסופה, מעשי?

    בימים האחרונים יש מספר דיונים על לוקרים ועל תועלתם...
    דובר רבות על החיסכון בדלק, ההיגוי העדיף בכביש כאשר הגלגלים מנותקים, וכמובן ה"בריאות" של המכלולים בסרן הקדמי, פחות בלאי ופחות עומס...
    היש אפשרות להתקין לוקרים על הסופה? במה זה כרוך, והאם זה שווה את ה"מאמץ" בשביל כל התכונות הטובות לעומת הצורך לרדת כל פעם מהרכב, לסגור לוקרים ואז להמשיך עד לאי צורך בהנעה הקדמית, ואז שוב פעם צריך לרדת ולפתוח לוקרים...

    רמי
    אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

  2. #2
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default חוזר: התקנת לוקרים בסופה, מעשי?

    זה כרוך ב1000$ או משהו כזה... צריך להחליף לא מעט חלקים, יש קיט של וורן לצורך העניין שלמיטב ידיעתי הם היחידים בתחום הזה. קבל קישור לדוגמא, אני לא בטוח שזה המק"ט הזה בדיוק, אבל זה הכיוון. השאלה הזאת נשאלה ונענתה פעמים רבות - זה מעשי, זה אפשרי, יש לזה תג מחיר. מכל אילו ששאלו וביררו את האפשרות עד היום לא ידוע לי על מישהו בארץ שאכן עשה את זה לסופה.
    http://www.tellico4x4.com/catalog/pr...oducts_id/9339

    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3
    מנהל
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    לובאן
    Posts
    17,430

    Default חוזר: התקנת לוקרים בסופה, מעשי?

    היש אפשרות להתקין לוקרים על הסופה? במה זה כרוך, והאם זה שווה את ה"מאמץ" בשביל כל התכונות הטובות לעומת הצורך לרדת כל פעם מהרכב, לסגור לוקרים ואז להמשיך עד לאי צורך בהנעה הקדמית, ואז שוב פעם צריך לרדת ולפתוח לוקרים...



    כמו שהבנת מנמרוד, זה יקר, וזה מיותר. מה שכתבת לגבי הצורך בנעילה ושחרור של הנועלים בצורה תכופה הוא לא נכון:

    http://www.jeepolog.com/205.html
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  4. #4

    Thumbs up חוזר: התקנת לוקרים בסופה, מעשי?

    לדעתי זה שיפור מאד חשוב .
    למי שהרכב משמש אותו כרכב עבודה ורוב הנסיעות שלו הם שטח .
    למי שהרכב נמצא במצב של 4X4 רוב הזמן
    אז זה באמת מיותר !
    אבל כמה כאלה אתה מכיר ? ;-)
    לצערי המרחק שלנו מהשטח הוא גדול
    יש בעלי רכבי שטח שהרכב משמש אותם גם כרכב יום יומי לנסיעות מנהלתיות אז מה כבר צריך את מערכת
    4X4 שתסתובב שם ואת הציריות המוזרות שיש בסופה / בסיקס / שכל סיבוב קל במערכת ההגה ומיד אתה מרגיש שיש לך רכב 4X4 :-x
    ואיפה הרעש ואיפה החסכון בבלאי ועוד ועוד ...
    נכון בסופה ההתקנה מורכבת והחלק יחסית יקר
    אני לא הייתי מהסס לרגע וזה אחד השיפורים שבאמת תרגיש את התוצאה :grin:
    *****
    איציק

Similar Threads

  1. דיון מעשי על הרעידות בעקבות ההגבהה של צ'רוקי
    By נמרוד in forum פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    Replies: 38
    Last Post: 12-11-10, 12:25
  2. רכ שמונע במים - דיון מעשי
    By גיא in forum אוף-טופיק
    Replies: 14
    Last Post: 14-06-08, 21:31
  3. בנית רכב שטח מאפס-דיון מעשי
    By מאיר רוטברג in forum פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    Replies: 34
    Last Post: 15-03-06, 16:09
  4. נסיון מעשי עם נעילות eaton elocker
    By ofervan in forum פורום רכב שטח 4X4 כללי
    Replies: 0
    Last Post: 03-12-05, 18:28
  5. Replies: 17
    Last Post: 06-08-05, 15:40

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •