אם הנבלה היא מוסו טורבו אז זה אותו גיר.
ובקשר לתקלה, איזה שמן שמת בגיר? עשית החלפה חלקית או מלאה?
הספידומטר אצלך לא "קופץ" ועובד חלק?
מצבר טוב?
כל אלה יכולים לגרום לתקלות גיר דומות לתיאור שלך.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
יש לי טנדר מוסו שנת 2006
בזמן האחרון הרכב לא מעלה למהלך 4 בזמן (מושך מהלך שלישי המון זמן) , לפעמים מוריד הילוך מרביעי לשלישי במהירות גבוהה
החלפתי שמן גיר, פילטר שמן גיר
השמן בגיר נהפך מאדום לכהה אחרי זמן מועט
להבנתי הגיר הלך
פרט לכך יש לי בחצר נבלה של גיפ מוסו משנת 1998
האם הגיר זהה בשני הרכבים??
איך אפשר לדעת איזה גיר מותקן ברכב
גיא רוזנס
אם הנבלה היא מוסו טורבו אז זה אותו גיר.
ובקשר לתקלה, איזה שמן שמת בגיר? עשית החלפה חלקית או מלאה?
הספידומטר אצלך לא "קופץ" ועובד חלק?
מצבר טוב?
כל אלה יכולים לגרום לתקלות גיר דומות לתיאור שלך.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
שמתי שמן valvoline maxlife, גריקן אדום
לפי כמות השמן שנכנסה זו הייתה החלפה מלאה (כ 9 ליטר)
הספידומטר לא קופץ
המצבר היה חלש עכשיו יש מצבר חדש ואין שינוי בהתנהגות הגיר
תודה רבה
רוקנת מהקרטר גיר ללא ריקון הטורק והוספת במילוי 9 ליטר? אם כן זה אומר שהיה חסר לך כ-4-5 ליטר בגיר לפני הריקון, או שמילאת יותר מדי.
בריקון של הקרטר בלבד יוצא כ-4 ליטר.
בכל מקרה התקלה היא לא בהכרח גיר, הייתי עובר על כל הקונקטורים של הגיר, מנתק מצבר ומאפס מחשב על ידי מגע של כבל הפלוס והמינוס של הרכב (כשהמצבר מנותק כמובן), ורואה אם יש שינוי.
בהצלחה
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
יש לי זיכרון עמום שבאקטיון השמן של הגיר בתקן שונה ממה ששמת - תבדוק אם השמן ששמת מתאים לדרישות היצרן.
Sent from my iPhone using Tapatalk
המקסלייף של וולווליין מתאים לגיר מוסו.
לגבי השבבים בקרטר, בהחלפת שמן גיר מפרקים קרטר בכל מקרה (אין בורג ריקון בקרטר) אז אם היו, בהחלפה הראשונה כבר היה אפשר לראות
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
המקסלייף של וולווליין מתאים לגיר מוסו.
לגבי השבבים בקרטר, בהחלפת שמן גיר מפרקים קרטר בכל מקרה (אין בורג ריקון בקרטר) אז אם היו, בהחלפה הראשונה כבר היה אפשר לראות.
התקלות האלה של הורדת הילוך מאפיינות מצב שהמחשב מקבל אינדיקציה לא נכונה, בגלל זה שאלתי על הספידומטר.
דבר נוסף שאתה יכול לנסות הוא לנקות את חיישן מצב המצערת, הוא מחובר עם שני ברגים למשאבת סולר, פרק אותו, נקה אותו טוב ותחזיר.
מצרף תמונה שלו
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
עדיין זה לא מסביר למה השמן ניגזר מהר.
הדבר הנכון לעשות זה נסיעה עם סורק מחובר ולראות לאיזה טמפ' מגיע השמן כשהתקלה מופיעה.
RAM 3500 on "35
לא קבעתי כלום. להבנתי השמן הוחלף יותר מפעם אחת, ולפי פות"ש כנראה במלואו, אולי לא הבנתי.
אתה מנסה לעזור לבחור או לקטול אותי? אתה אולי עם מוסו 13 שנה, אני סה"כ כמה שנים בתחביב ופירקתי קצת(לא הרבה) גירים ומנועים.
- - - Updated - - -
מנוע קר, הכוונה כבר בתחילת נסיעה ראשונה התופעה ישר מופיעה?
RAM 3500 on "35
חלילה לקטול, איך הגעת לזה?
אני פה בשביל לעזור ולהעזר
ובטח לא פוסל ידע וניסיון של אחרים, בטוח שאני יכול ללמוד ממך. למשל לגבי הסורק, לא יודע ולא מכיר, זה לא נאמר בזלזול אלא כעובדה, אולי אתה צודק וזו דרך טובה להבין את התקלה.
הניסיון שלי עם הרכבים האלה לימד אותי שתקלות קטנות מאד עלולות לגרום לאבחנות מוטעות ושיפוצים כבדים שלא לצורך. סה"כ מנסה לגעת בנקודות שיכולות לדעתי לגרום לתופעה.
חג שמח
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
כנ"ל.
וכל העיניין פה זה חבל שהבחור סתם ייכנס לשיפוץ גיר מלא שלא בטוח שבכלל צריך....
בשביל זה צריך לבחון את כל המידע עד כמה שאפשר כאן על גבי הפורום.
חג שמח.
RAM 3500 on "35
אז התקלה רנדומלית.
יש גירים שלא עובדים טוב אם הטמפ' שמן שלהם נמוכה מידי או לחלופין גבוהה מידי, אבל גם זה לא שולל תקלה חשמלית כלשהי.
אני הייתי מחפש מישהו עם סורק מתאים ומבצע נסיעה וקורא את הנתונים/תקלות מהגיר/מנוע, זה יכול לכוון אותך למקור התקלה וזה עדיף על ניחושים, לדעתי...
RAM 3500 on "35
אם תוכל, כדאי שתעלה תמונה(לא תמונה מהרשת) שלו והסבר קצר על פירוק וניקוי, וגם הכיוון, לפי מה?
למען הדורות הבאים שיחפשו מענה לתקלה כזו בעתיד.
RAM 3500 on "35
שמרו על קשר