Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 24 מתוך 24

נושא: גיר למוסו

  1. #21

    ברירת מחדל תגובה: גיר למוסו

    תודה מוטי, למרות שקצת הגזמת.
    לגבי החיישן, כנהוג במרצדס והאחים החורגים מקוריאה, מדובר בפעולה מאד פשוטה עד פשוטה מאד אם לא פשוטה ביותר. מפרקים את החיישן מהמשאבה, ומהקונקטור. מרססים טוב איפה שאפשר עם ספריי מגעים (אני אוהב לרסס ספריי קרבורטור בתור התחלה לניקוי ואחריו ספריי מגעים), פנימה לתוך החיישן ואת חיבורי הקונקטור. מנגבים עם סמרטוט כדי להרגיש שעשינו עבודה יסודית.
    לגבי הכיוון, החורים האובליים שדרכם עוברים הברגים שסימנתי עם חצים אדומים בתמונה, מאפשרים סיבוב מוגבל של החיישן סביב צירו (בדומה לקידום או איחור הצתה במנועי בנזין). מכוונים אותו כך שברגע שמתחילים ללחוץ על הגז, ציר המצערת בדיוק יתחיל לסובב את ציר החיישן. אין צורך בכיוון מדויק במיוחד, המתח שהחיישן הזה מוציא בכל מצב שלו אינו מדויק בכל מקרה. הוא רק נותן לגיר שגם הוא די טיפש, אינדיקציה כללית. מחזקים את הברגים וזהו.
    החיישן הוא נגד משתנה שמקבל מתח קבוע, ומוציא למחשב גיר מתח שמשתנה בהתאם לכמה שציר המצערת מסובב אותו - כלומר כמה גז נותנים.

    Click image for larger version. 

Name:	20221226_162332~3.jpg 
Views:	76 
Size:	66.7 קילובייט 
ID:	142001

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  2. #22
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,983

    ברירת מחדל תגובה: גיר למוסו

    לגבי ספריי קרבורטור,
    אני נטשתי אותו לטובת ספריי ניקוי בלמים. הרבה פחות תוקפני לחלקי פלסטיק וגומי.

  3. #23
    חבר רשום נדב ש.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    עמק יזרעאל
    הודעות
    7,779

    ברירת מחדל תגובה: גיר למוסו

    ציטוט נכתב במקור על ידי ehudzeelim צפיה בהודעה
    תודה מוטי, למרות שקצת הגזמת.
    לגבי החיישן, כנהוג במרצדס והאחים החורגים מקוריאה, מדובר בפעולה מאד פשוטה עד פשוטה מאד אם לא פשוטה ביותר. מפרקים את החיישן מהמשאבה, ומהקונקטור. מרססים טוב איפה שאפשר עם ספריי מגעים (אני אוהב לרסס ספריי קרבורטור בתור התחלה לניקוי ואחריו ספריי מגעים), פנימה לתוך החיישן ואת חיבורי הקונקטור. מנגבים עם סמרטוט כדי להרגיש שעשינו עבודה יסודית.
    לגבי הכיוון, החורים האובליים שדרכם עוברים הברגים שסימנתי עם חצים אדומים בתמונה, מאפשרים סיבוב מוגבל של החיישן סביב צירו (בדומה לקידום או איחור הצתה במנועי בנזין). מכוונים אותו כך שברגע שמתחילים ללחוץ על הגז, ציר המצערת בדיוק יתחיל לסובב את ציר החיישן. אין צורך בכיוון מדויק במיוחד, המתח שהחיישן הזה מוציא בכל מצב שלו אינו מדויק בכל מקרה. הוא רק נותן לגיר שגם הוא די טיפש, אינדיקציה כללית. מחזקים את הברגים וזהו.
    החיישן הוא נגד משתנה שמקבל מתח קבוע, ומוציא למחשב גיר מתח שמשתנה בהתאם לכמה שציר המצערת מסובב אותו - כלומר כמה גז נותנים.

    Click image for larger version. 

Name:	20221226_162332~3.jpg 
Views:	76 
Size:	66.7 קילובייט 
ID:	142001

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk
    תודה רבה על ההסבר.
    RAM 3500 on "35

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה: גיר למוסו

    כמו שאהוד כתב, מוסיף תמונה,
    פתיחת הברגים המסומנים סגול מפרקת את החיישן ממשאבת ההזרקה
    פתיחת הברגים המסומנים אדום מאפשרת כיוון החיישן (הקו הדק בכדי להראות את האפשרות לכיוון)
    אני לא יודע האם הבעיה נפתרה על ידי ניקוי המגעים, כיוון החיישן או שהורכב לא נכון (זכר לא נכנס לנקבה)

    בכל מקרה הבעיה נפתרה ללא החלפת גיר !!!!!!

    Click image for larger version. 

Name:	חיישן מצערת.jpeg 
Views:	67 
Size:	216.2 קילובייט 
ID:	142013

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. מחפש חלקים למוסו
    על ידי sagi jimny בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 25-04-21, 13:20
  2. לוקרים ידנייים למוסו
    על ידי savyon בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 07-04-13, 13:28
  3. לוקרים ידניים למוסו
    על ידי צנחן1 בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 26
    עדכון אחרון: 17-01-11, 12:10
  4. גיר T-5ידני למוסו
    על ידי kuju בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 30-09-09, 03:09
  5. מחשב 4X4 למוסו
    על ידי elis בפורום פורום קאיה/יונדאי/סנגיונג
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 28-10-08, 18:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •