תודה מוטי, למרות שקצת הגזמת.
לגבי החיישן, כנהוג במרצדס והאחים החורגים מקוריאה, מדובר בפעולה מאד פשוטה עד פשוטה מאד אם לא פשוטה ביותר. מפרקים את החיישן מהמשאבה, ומהקונקטור. מרססים טוב איפה שאפשר עם ספריי מגעים (אני אוהב לרסס ספריי קרבורטור בתור התחלה לניקוי ואחריו ספריי מגעים), פנימה לתוך החיישן ואת חיבורי הקונקטור. מנגבים עם סמרטוט כדי להרגיש שעשינו עבודה יסודית.
לגבי הכיוון, החורים האובליים שדרכם עוברים הברגים שסימנתי עם חצים אדומים בתמונה, מאפשרים סיבוב מוגבל של החיישן סביב צירו (בדומה לקידום או איחור הצתה במנועי בנזין). מכוונים אותו כך שברגע שמתחילים ללחוץ על הגז, ציר המצערת בדיוק יתחיל לסובב את ציר החיישן. אין צורך בכיוון מדויק במיוחד, המתח שהחיישן הזה מוציא בכל מצב שלו אינו מדויק בכל מקרה. הוא רק נותן לגיר שגם הוא די טיפש, אינדיקציה כללית. מחזקים את הברגים וזהו.
החיישן הוא נגד משתנה שמקבל מתח קבוע, ומוציא למחשב גיר מתח שמשתנה בהתאם לכמה שציר המצערת מסובב אותו - כלומר כמה גז נותנים.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
שמרו על קשר