Close
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: 3" Body Lift

  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2005
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    87

    ברירת מחדל 3" Body Lift

    שלום,

    האם התקנה של ערכת ה Body Lift "3 Vitara של Calmini דורשת בולמים/קפיצים יותר ארוכים?
    http://www.puresuzuki.com/3_body_lift.htm

    האם מישהוא התקין את הערכה הזו?
    איזו שינויים נדרשים למוט הגה?
    Jimny 2008

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    בודי ליפט מרים רק את המרכב, לכן לא תצטרך לשנות קפיצים/בולמים/היגוי/כל דבר אחר שלא מחובר למרכב.

    הפגושים יראו מוזר, אתה תצטרך לעשות בהם שינויים מינוריים כדי להתאים אותם לגובה המרכב החדש אם תרצה שזה יראה נורמלי. ביום ראשון אני אעלה לך תמונות מהרכבת בודי ליפט לויטארה.

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2005
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    87

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    מה עם צינורות בלמים?

    האם הגבהה זו מומלצת? ממה צריך להזהר?
    Jimny 2008

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    לדעתי - ואתה צריך לבדוק את זה - צינורות הבלם מחוברים לשלדה, כך שבהם אין שינוי.

    מומלץ? ממש לא. זה יגרום לקריעת הבודי עם הזמן, זה מעלה לך את מרכז הכובד ללא צורך ולא מרים לך את החלקים הכי נמוכים ברכב גבוה יותר. זה טוב רק לדבר אחד - הכנסת צמיג גדול בזול, בלי להתעסק עם מערכת המתלים. אם זו לא כוונתך, אני הייתי ממליץ להמנע.

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Aug 2005
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    87

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    תודה.

    תוכל להעלות את התמונות של ההתקנה?
    Jimny 2008

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    מחר... חשבתי שאהיה בבית היום, לא יצא. מחר אני כנראה אהיה, אם לא אז ביום שלישי לכל המאוחר.

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    אחרי שהעפתי מבט בתמונות, אולי צריך לנתק את זה (רק מהתושבת, לא ממש לפתוח ברקס):

    אני לא בטוח, אני זוכר שניתקנו משהו והתברר שזה היה לחינם, אני רק לא זוכר בדיוק מה...

    ככה הרמנו:

    וזו התוצאה הסופית. לרכב יש הגבהה של 2' במערכת המתלים, צמיגי 29', בודי ליפט של 2', סה"כ הגבהה של 6 אינץ' בערך. שים לב לגובה השלדה ולא רק לגובה הפח:

  8. #8
    חבר רשום yoav's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2004
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1,999

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    במה בודי ליפט שונה מלשים אוקולונים בראש הסליל?
    הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)

  9. #9

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    מבחינת תועלת? לא בהרבה... :twisted:

    ספייסר ממקם לך את כל המתלה מחדש. זה אומר שהשלדה כן מורמת מהקרקע על כל הנלווה לכך - שינוי זויות היגוי, צירי היגוי וכו' וכו'. בודי ליפט מרים רק את הבודי.
    אפשר להסתכל על בודי ליפט כהארכה למוטות עליהן יושב הבודי, לכן מפתח זוויתי מסויים על המוטות (שיתקבל מעיוות שלדה, נניח בהצלבה) יתן יותר תנועה עם הבודי ליפט ויגרום להתעייפות מוקדמת בבודי (קרעים, סדקים). מאותה הסיבה הברגים המחזיקים את הבודי ליפט יותר חלשים (יותר ארוך, יותר מומנט) ואלו הברגים שבסופו של דבר מחזיקים את הבודי על השאסי במקרה תאונה (לא מדאיג ב2', אבל למה לא לציין עוד חסרון תיאורטי).

    יש עוד המון דוגמאות קטנות, אבל במשפט אחד: בודי ליפט מרים רק את הבודי, ספייסר ממקם מחדש את מערכת המתלים.

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    69

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    אהלן אלון!

    שאלה 1:

    יש לי ויטרה 94 ואני מעוניין להגביה את הרכב ולפני הבנתי השיטה הזולה ביותר להגביה את השלדה ולא את הבודי היא ע"י ספייסרים כפי שכתבת תקן אותי אם אני טועה...?


    שאלה 2 :
    כמה אמור לעלות כל הסיפור של הספייסרים והאם ניתן לעשות את זה לבד במידה ויש קצת חוש טכני וזוג ידיים טובות

    שאלה 3:

    האם צריך לבצע שינויים במתלים\קפיצים לאחר הוספת הספייסרים או בכל חלק אחר ברכב ?


    יום טוב איתי

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    1. זו אכן השיטה הזולה ביותר, אבל אתה חייב לשאול את עצמך מה בדיוק אתה מרוויח ומה אתה מפסיד. שורה תחתונה? ספייסר זה לא טוב, אתה לא משיג שום מטרה אמיתית איתו אלא אם אתה מנסה להכניס צמיג גדול בזול וגם אז, זו פשרה מחוייבת מציאות ולא פתרון טוב.

    2. אפשר לעשות לבד, זה לא ממש קשה. אתה יכול להעתיק מידות מהחבר'ה בג'יפטריפ, אם אתה רוצה, או שאתה יכול לעשות לבד. אני בעד האופציה השניה, ככה תהיה מוכרח להבין מה זה עושה ולמה זה עושה את זה ואני רואה את זה כתהליך לימודי חשוב, בלי קשר לפשטות התוצאה (אתה תגיע לאותה תוצאה כמו בג'פטריפ (כמעט), רק שאתה תבין למה דברים קורים ומה ההשפעה שלהם). בנושא הזה - שרשור חדש, חבל שזה יעלם כאן.

    3. כן. יש צורך בשינוי הבולמים בכל המתלים - מיקום מחדש או קניית חדשים שיתאימו למיקום המהלך השונה שיתקבל. אם אתה רוצה מידות ושרטוטים ממש ממני, תצטרך להתאמץ - שרשור חדש ותהליך לימודי קצר (זה באמת לא מסובך) שיעשיר את כל הפורום. אם כל מה שאתה רוצה זה מידות סופיות, יש כאלו בג'יפטריפ...

    קח בחשבון שאתה תפגע בזויות ההיגוי (לא רק בקמבר כפי שנהוג לחשוב ולתקן בהתאם, גם בקסטר - אותו לא נוהגים לתקן, לדעתי בעיקר כי אנשים לא יודעים שהם פוגעים בו) וכתוצאה ביכולת הרכב לקחת סיבוב. שני אלו ניתנים לפתרון. הרמת מרכז הכובד לא.

  12. #12

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    אופסי, הפגיעה בקסטר רלוונטית לסמוראי - לא לויטארה.

  13. #13
    חבר רשום חגי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    צפון
    הודעות
    837

    ברירת מחדל חוזר: 3" Body Lift

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלון_ק
    אופסי, הפגיעה בקסטר רלוונטית לסמוראי - לא לויטארה.
    בודי ליפט מקצר את ידית ההילוכים ואת ידית הטראנספר.
    היו סמוראי נעול X2 ,היילקס נעול 2X והיה גם "הדוגמן" .
    כרגע יש רכב טיולים, 4 דלתות,מרווח ,נוח וגדול גדול מאודדדדדדדדד .

נושאים דומים

  1. תגובות: 82
    עדכון אחרון: 20-05-11, 11:16
  2. למה מתכוונים בספרות "body lean"
    על ידי jeremaya בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 05-12-10, 20:04
  3. body lift
    על ידי hbatiya בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 09-02-08, 18:52
  4. Body Lift
    על ידי IlanHadar בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 02-11-07, 18:49
  5. למכירה - BODY ל CJ6
    על ידי amir2cv בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 01-10-07, 22:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •