Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. #1

    Question ויברציות ב110

    הי
    מי מכם יכול לנחש או מנייסיונו יודע מה מיצר לי ויברציות ברכב במהירות 60 קמש וב80 קמש
    וזה לא הצמיגים יש לי BF A/T חדשים
    זה בא מקדימה
    מי יודע מה מישתחרר או עושה רעשים בקופסה?

    הרכב יחסית חדש 2004


    רב שלומות

    גולן

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    או שתשתמש בחיפוש או שתחפש בהודעות קודמות (לא רחוקות).
    יש לא מעט מידע איפה להתחיל ואצל כל אחד זה נגמר במקום אחר.

    אם תצליח למקד יותר ומה כבר בדקת זה יעזור להמשך. בקיצור אתה לא הראשון ובטוח גם לא האחרון.

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2003
    מיקום
    דרום
    הודעות
    24

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    לפני שתרוץ להחליף בושינגים, תבדוק צלבים. נסה ללחוץ על הקלאץ' בזמן הנסיעה, אם הויברציות נעלמות כנראה שמדובר בצלב / צלבים.

    תודה, מיקי

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    ציטוט נכתב במקור על ידי מיקי
    לפני שתרוץ להחליף בושינגים, תבדוק צלבים. נסה ללחוץ על הקלאץ' בזמן הנסיעה, אם הויברציות נעלמות כנראה שמדובר בצלב / צלבים.

    תודה, מיקי
    וזה למה ? הדרייבשפטים ממשיכים להסתובב...

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    כח העובר לצלבים מהמנוע מגביר/משנה את רמת הרעידות.

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2004
    הודעות
    1,493

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    תסתכל אם לא ניכנס לך בוץ לגלגלים מהצד הפנימי והתייבש שם ,
    זה יכול להוציא אותם מאיזון ... יתכן גם שעפה לך משקולת איזון ...

    אם זה לא איזון - כמו שנאמר , צריך לבדוק חופשים בצלבים , הם יכולים לעשות רעשים במקרה שהם כבר גמורים.

    תתחיל מזה - אם לא - יש עוד הצעות...

    אמיר.
    I must not fear. Fear is the mind-killer.

  7. #7
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2003
    מיקום
    דרום
    הודעות
    24

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    ציטוט נכתב במקור על ידי שחף110
    וזה למה ? הדרייבשפטים ממשיכים להסתובב...
    אכן כמו שגלי כתב, למעט מקרים בהם הצלב על סף קריסה שאז לרעידות יתווספו גם צלצולים,
    בד"כ ניתוק הדרייבשאפט ע"י לחיצה יפסיק או לפחות ימתן את הרעידות, בגלל שהוא כבר לא מחובר לשרשרת הכוח. בכול מקרה זה טוב למתן אינדיקציה, בפירוש לא מחליף זחילה מתחת לאוטו.

    תודה,מיקי

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    ציטוט נכתב במקור על ידי מיקי
    אכן כמו שגלי כתב, למעט מקרים בהם הצלב על סף קריסה שאז לרעידות יתווספו גם צלצולים,
    בד"כ ניתוק הדרייבשאפט ע"י לחיצה יפסיק או לפחות ימתן את הרעידות, בגלל שהוא כבר לא מחובר לשרשרת הכוח. בכול מקרה זה טוב למתן אינדיקציה, בפירוש לא מחליף זחילה מתחת לאוטו.

    תודה,מיקי
    תודה על התשובות!!
    יש סיכוי שזה בא מהקפיצים?
    אני יודע שיש גומיות מיוחדות למניעת ויברציות שמורכבים מעל הקפיץ

    גולן

  9. #9
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2003
    מיקום
    דרום
    הודעות
    24

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    יש סיכוי שזה משדר מהקפיץ אם הבולם הלך. וגם אז ההרגשה היא יותר של נדנוד פחות של תדר.
    לא מכיר גומיות משככות.
    המלצה שלי, תתחיל לבדוק צלבים ובושינגים במיוחד בפנהרד.

    מיקי

  10. #10

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    תודה בסוף נימצא מה הסיפור
    וזה גם חלק מההנאה בדיפנדר

    גולן

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: ויברציות ב110

    אני מקווה מאוד שעברת על הדיון שפתחתי בנושא, כמה הודעות אחורה בפורום...
    לדעתי תוכל למצוא שם מידע מענין שאולי יעזור לך בפתרון.

נושאים דומים

  1. משאבת עזר ב110 TDI300
    על ידי דרור הראל בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 11
    עדכון אחרון: 16-07-14, 09:02
  2. ציריות נשברות ב110
    על ידי canaf90 בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 17-07-10, 11:11
  3. ויברציות בתא הנוסעים
    על ידי התייש בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 15
    עדכון אחרון: 20-07-09, 19:34
  4. משאבת קלאצ' ב110
    על ידי דרור הראל בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 26-11-07, 17:42
  5. ויברציות ברוורס...
    על ידי מל-סמוראי בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 24-08-05, 08:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •