דרך אגב
זה EGR שטופל פעם ראשונה (כשקניתי את הרכב) עם כמעט 200k קמ.
בסעפות המצב היה אף חמור יותר.
היצרן מתישהו הוציא עדכון/הנחיה לנקות את הסעפות כל 90k קמ.
היום כבר כולם מכירים את זה בקהילה, במיוחד בבהמות האלה שכבר לא כאלה צעירות.
אם מפרקים אז מים יכול לעשות את העבודה, בהנחה שלא תגרם ריאקציה עם המתכת.
חבר כתב בקבוצה שאחרי שניקה לדעתי אגזוז נוצרה שם ריאקציה שפגעה לו ב dpf, לא בקיא בפרטים אבל שמעתי גם על זה וגם על מנועים שמים זה הכי גרוע להם מבחינת ריאקציה בטווח הארוך ויוצר נזקים בלתי הפיכים
Sent from my SM-A536E using Tapatalk
דרך אגב
זה EGR שטופל פעם ראשונה (כשקניתי את הרכב) עם כמעט 200k קמ.
בסעפות המצב היה אף חמור יותר.
היצרן מתישהו הוציא עדכון/הנחיה לנקות את הסעפות כל 90k קמ.
היום כבר כולם מכירים את זה בקהילה, במיוחד בבהמות האלה שכבר לא כאלה צעירות.
מלא עוד כוס חבר
Dpf, egr, maf
וצרות אחרות,
מזל שאני עם מוסו
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אתה מדבר על נוזל קירור, ועל דברים אחרים לא קשורים.
החלקים שהוזכרו כאן, אין להם שום בעיה עם טיפול במים אחת לכמה זמן, ולא מגע שוטף כמובן.
לא בטווח הקצר ולא בטווח הארוך.
- - - Updated - - -
יש פתרונות די פשוטים,וזולים, חלקם לתמיד.
זה לא כמו בשנים הראשונות שהתחילו להופיע התקלות, וטירטרו אנשים וארנקים.
לא מפחיד בכלל.
אני בכלל עם בנזין די חדיש כרגע
אין מה לעשות, מה לסדר, טיפולים, כלום.
אני מתגעגע להתעסקות האמת, ברכב לא צעיר. תמיד יש משהו לסדר, איזה נורה, איזה פקק להחליף, שימון דלתות, גומי, משהו.
מוזר.
מלא עוד כוס חבר
אני גם מציע להתחיל בלי חומרים אגרסיביים אלאמהשרייה במים. יותר טוב בישול במים על אש קטנה - ממש רואים איך השמן שבזפת מתחיל להיות נוזלי והכל מתפרק.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
עריכה: בתגובה לביטר
כן צריך ללמוד ולהכיר, ואז גם היותר מורכב בדרך כלל יראה פשוט.
בסוף יש זמן מוגבל ומספר המכונות שיכול אדם ללמוד ולהבין לעומק, גם הוא מוגבל.
אבל זה לדיון אחר..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אני ניקיתי ללא פירוק עם החומר של ליקווימולי. עשה עבודה מצויינת.
מאידך - המצב לא היה נורא בכלל.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
חבל שלא צילמתי לכם את הסעפות אצלי בזמנו.
איזה חומר היה מוריד את כל הג׳יפה בלי פירוק? לא קיים לדעתי. אין קסמים.
מלא עוד כוס חבר
אני לגמרי מסכים שחומר לבד לא יעשה את העבודה, בגלל זה מה שעשיתי כרגע היה לאסוף את הבוצה שגירדתי בכניסה לסעפת ורק אחרי זה עשיתי שני הרצות של LiquiMoly, מנסיעת מבחן ניכר ישפור, כנראה שאחזור על זה שוב בקרוב אחרי עוד קצת נסיעה רצינית.
אם בהמשך זה לא ישתפר משמעותית אאלץ לחשוב על פירוק סעפת וניקוי בנפרד, זה מה שרציתי לעשות במקור אבל הבנתי שאם לא חייב עדיף להמנע מהפירוק שלה, בכל מקרה כרגע זה ניקוי במינימום סיכון והשבתה ואולי בהמשך כשתהיה הצדקה לפירוק נעשה טיפול ייסודי
מצורפות קצת תמונות מהניקוי, יצא לדעתי כמעט כוס של הבוצה
Sent from my SM-A536E using Tapatalk
ושוב אני אזכיר,
שבניקוי ללא פירוק כל הג'יפה הזאת עוברת מהסעפת היישר לצילינדרים, לא לפני שהיא עוברת דרך שסתומי היניקה ובתקווה שגם יוצאת משסתומי הפליטה ולא עוצרת להפסקה בין הרינג לצילינדר או על תושבת השסתום..
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אולי לא ראיתי התייחסות... הסתכלת מה הולך אצלך באינטרקולר?
תן עכשיו נגיעה עם מברג או נייר, הכל אמור להתפרק בקלות.
14 שעות? 🤣🤣🤣🤣🤣
מלא עוד כוס חבר
רוב הלכלוך מגיע מהנשם, והאינטרקולר נמצא אחרי הנשם אז ברור שהוא גם לא מבריק. אבל כמו שכתבתי בתחילת השרשור, גם ככה אני מתכנן לשפץ את הטורבו בקרוב, יחד עם השאר, ואז גם אפרק את האינטרקולר ואנקה אותו. בכל מקרה הסעפת שבתמונות זאת לא הסעפת שנמצאת על הרכב, למרות שאני מאמין שגם שם המצב דומה.
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
מוזר.
אצלי זה עבד פיקס אחרי שעתיים בערך, והסעפות מתפרקות בצורה כזאת שהכל חשוף ונגיש לטיפול.
אולי בכל זאת החומר, הג׳יפה אצלך שונה.
מלא עוד כוס חבר
שמרו על קשר