אני חושב שהחשש שלך מוצדק מאוד.
מתלבט בין 2 הרכבים האלו .
רכבים יקרים יותר כמו האניאק והאיוניק פחות מתאימים בגלל המחיר.
ורכבים קטנים יותר כמו המודל 3 והג'ילי פחות מתאימים בגלל הגודל. (3 כסאות בטיחות הגדול בן 4)
מבחינת מרווח פנימי ומראה הaiwais קורצת לי יותר. אבל העובדה שמדובר בחברת סטארט-אפ קטנה וצעירה קצת מפחידה אותי.
אשמח לשמוע חוות דעת.
תודה רבה לעוזרים.
אני חושב שהחשש שלך מוצדק מאוד.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
נסעתי השבוע באייוייס U5 בן חודש וחצי.
לפי הנהג הטווח בפועל רק 280…..
שאר הרכב חביב ומרשים, יש הרבה באגים בחיבור לטלפון והמערכת, וכפתור ההתנעה במסך מגע….
לטעמי 280 זה מתחת למינימום הנסבל, בטריה 63 זה פשוט קטן מדי לרכב במימדים אלו.
אצלי בגילי הטווח בפועל 380-400 קמ תלוי בסגנון נהיגה, וזו בטריה 70 קוו״ש
Sent from my iPhone using Tapatalk
לנו יש את האטו 3. בסה"כ מרוצים מאד.
רכב נח ומרווח עם ביצועי מנוע נחמדים מאד. אחרי ההיילקס אני מוצא עצמי משייט ב 150 בלי כוונה.
לגבי טווח, אנחנו לא מאתגרים את הרכב יותר מדי אבל לפי חישובים כנראה עושה בערך 350 ויותר.
אם בכל זאת מנסים למצוא מה שלילי אז: אי אפשר לעבור פסי האטה במהירות מעל 30 כי אז הרכב פשוט סוגר מתלה בטריקה, אין עדיין תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי אבל זה אמור להגיע בעדכון תוכנה בקרוב, מספרי גרסאות בעדכוני תוכנה לא משרים ביטחון אבל אין באמת בעיה עם זה.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk
שימרו על הניקיון וקחו את הזבל איתכם!
https://m.calcalist.co.il/Article.as...ck09e7tpoamq44
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדיוק הכתבה שחיפשתי לשתול כאן... והיא של תומר שהוא חבר וותיק בפורום.
בהינף יד יכולה ממשלת סין לסגור/לפרק/להרוס/לגרום לגסיסה של כל חברה שם. גדולה ככל שתהיה. לדעתי זה מסוכן.
אפילו הבעלים של עלי אקספרס נעלם לכמה חודשים כי הוא פלט משהו שהשלטון לא אהב.
אני אישית מחכה עם רכב חשמלי עד שיעמוד בפרמטרים הבאים:
1. 700-800 ק"מ טווח אמיתי (לדעתי זה יקח עוד כשנתיים)
2. טעינה מהירה ביתית בשעתיים
3. פיזור נרחב יותר של עמדות טעינה. (למרות שעם טווח של 700-800 זה פחות חשוב)
4. שהמחירים יהיו יחסית לעלות היצור ולא יחסית למתחרות עם מנוע הבנזין. בכל זאת ליצרניות הוותיקות יש מלאי גדול של רכבי בנזין והמון חלקי חילוף שהם צריכים למכור. לכן אי אפשר למכור חשמלי בזול ולהשאיר את כל המלאי הקודם במחסנים.
5. בשנים הקרובות לא אגע ברכב סיני. (טסלה מסין -כן, רכב קוריאני - כן. סיני מלא - לא).
בקיצור, חיכינו כל כך הרבה, עוד קצת.... רובנו לא סוחרי רכב וממילא הארביטראג' על טסלה כבר לא קיים. יש מלאי בארץ גם בחברה ומלא ביד2 במחירים הוגנים ולאחר ירידת ערך ולא הקפצת מחיר).
אבל השאלה היתה לגבי כאן ועכשיו ולטווח מחירים מסויים. לא לגבי ספקולציות ורשימת פנטזיות.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
האמת שזה כבר קיים בישראל וכבר פעיל, גם באגירה כימית, וגם באגירה מכנית כדוגמת חברת ZOOZ, אבל גם כאן, לא הייתי עוצר את הנשימה בציפייה שזה יגיע לבתים פרטיים. לא אומר שזה לא יקרה מתישהו, אבל בינתיים המוח צריך את החמצן שלו וחשוב לנשום.
אגב, הבית שלי לאחר שהוגדלה בו התשתית יכול לטעון עקרונית ב35 קילוואט, וזה יטען סוללה בשעתיים, אבל אין לי שום סיבה לרצות לשלם עבור עמדת טעינת DC כדי להשיג את זה. יקר וכמעט חסר שימוש לצרכים ביתיים.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
דווקא טעינה ביתית ככ מהירה לא כזו חשובה ולא בריאה לסוללה.
טעינה ביתית שטוענת את הרכב 20-80 תוך נניח 4-5 שעות לילה זה מספק את רוב המשתמשים.
עמדות מהירות חשובות בעיקר בדרכים.
לדוגמה, המטען טלפון בו אני משתמש בלילה הוא איטי ומיושן אבל מספק.
מטען טלפון המהיר נמצא בתיק כאשר אני מסתובב וזקוק לטעינה מהירה.
שמרו על קשר