תתחיל מהפשוט ביותר -
שתי קשתות, ארבע קושרות אורכיות. שתיים בגג, שתיים מיד מעל דפנות המרכב מהסיבה שציינת. כל זה מצול וחצי סקדיול 10 בדיוק כמו שתכננת.
אם אתה מוסיף לזה חיזוקים קצרים בכל הפינות, אתה די מסודר לדעתי.
האלכסונים הכי חשובים הם גם אלו שהכי פחות פרקטיים ברכב נוסעים - אלו שנמצאים במישור החזית של הרכב וחותכים את תא הנוסעים. אז פשוט שכח מהם. זו סיבה לשקול לכופף את הקשתות מסקדיול 40.
השניים בחשיבותם זה אלכסונים במבט צד - אלו שאין בעייה לעשות אבל מפריעים לך אסטטית/מפריעים לגישה למושב הילדים/בשדה הראייה של הילדים. אתה יכול לוותר על אלכסון מהקשת הקדמית ולהסתפק באלכסון מהקשת האחורית קדימה.
בעיקר אם אין אלכסונים לקשת הקדמית, שהיא החשובה בהתהפכות, אז הגג הופך להיות חשוב וכדאי לחזק אותו עם אלכסון אחד או X. פה אתה צריך לראות אם זה לא יהיה קרוב מדי לראשי הנוסעים וזה תלוי בגובה המושב שאתה מרכיב. גם אם בהתחלה זה רק ילדים, זה שיקול.
לא נראה לי שה"סולם" שתכננת בשני הצדדים מוצדק.
האופציה הראשונה שלך עם המבנה המורכב באמצע הג'יפ - תשאיר אותה בתור תרגיל בסולידוורקס

שמרו על קשר