Close
עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
מציג תוצאות 21 עד 29 מתוך 29
  1. #21

    ברירת מחדל תגובה: חיבור מקרר לרכב ע"י שימוש בשקעי הכח המקוריים

    יש לך לינק לסוללה שהשתמשת בה?

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: חיבור מקרר לרכב ע"י שימוש בשקעי הכח המקוריים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Bar95 צפיה בהודעה
    יש לך לינק לסוללה שהשתמשת בה?
    הן לא רלוונטיות. זה היה מלאי שנגמר.
    יצרן רובוט כיסוח דשא מכר/נתן סטוק של סוללות LiFpO4 נדמה לי 28 וולט ו 7 אמפר שעה.
    יש בפורום כמה אנשים ששמו ידם עליהם. סוללות נהדרות שלא יחזרו שוב.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

  3. #23

    ברירת מחדל

    שני הסנט שלי על נושא ספקי כוח ממותגים או SMPS, לעיתים גם היקרים מבניהם - למשל ספקים של מחשבים ניידים, לא תמיד עומדים בדרישה של בידוד גלווני מלא.
    לצערי גם חברות יפניות רציניות מספקות מטעני מחשבים עם (-) DC ללא הפרדה גלוונית מרגל (N) AC.
    לכאורה, אני יכול לשים בשקע הביתי שני ספקי כוח של מחשב נישא, לשרשר אותם בטור, ולקבל 32V. בפועל חוטי המינוס DC מגושרים דרך רגל (N) AC והחוטים יעלו באש.
    אם כך, במידה ורוצים לעבוד עם מספר ספקי כוח ממותגים במקביל, צריך לוודא שהפריטים מכילים בידוד גלווני מלא, וזה אומר שבקו מתח המוצא יש משכפל אופטי OPTOCOUPLER שלא מאפשר למתח המוצא קשר חשמלי עם מתח הכניסה.
    משהו לגבי BOST CONVERTER פשוטים, הם זולים ומאפשרים זרם גבוה. אבל בהגדרה, אין להם שליטה על הזרם. בסופו של דבר מדובר על פריקות חוזרות ונשנות של קבל. אין להם מתנד ואין להם שנאי, ולכן לא ניתן לשלוט בזרם.

    בברכה,
    קיד.

  4. #24
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,391

    ברירת מחדל תגובה: חיבור מקרר לרכב ע"י שימוש בשקעי הכח המקוריים

    מה שאתה כותב, קיד, מעורר תהיות מכמה כיוונים:
    1. חלקם של השנאים הנ"ל, אולי אפילו רובם? מגיע ללא פין הארקה וזה אומר שניתן להפוך בחיבור לקיר בין פאזה לאפס. ומכיוון שבחלקם גם המינוס של יציאת הdc חשוף ממש, אז זה חושף אותנו לנגיעה מקרית בפאזה? יצא לי אין-ספור פעמים לחתוך את חוטי הdc ולמדוד את המתח עם רב מודד כשאני נוגע עם הידיים בחוטים ובחיבורי הפרוב. אתה טוען שרק המזל מנע ממני להתחשמל?
    2. גם אם יש פין הארקה, ו"רק" האפס מחובר גלוונית ליציאת המינוס, אז מגע בין יציאת המינוס dc וחלק מתכתי כלשהו במבנה או במכשירים שמוארק, יקפיץ את הפחת.

    לא מסתדר לי.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  5. #25

    ברירת מחדל תגובה: חיבור מקרר לרכב ע"י שימוש בשקעי הכח המקוריים

    Click image for larger version. 

Name:	האם שני ספקי כוח יכולים להאיר יחד.jpg 
Views:	658 
Size:	382.9 קילובייט 
ID:	143859
    מבלי לנקוט עמדה בפרוייק של חנן, תחום ספקי הכוח הממותגים הוא תחום עצום מבחינה טכנולוגית ובטח מהבחינה של פערי המחיר. לקחתי 2 ספקי כוח אקראיים מהערימה אצלנו במשרדים. שניהם תקועים בשקע AC 230V תקני. המנורה מחוברת אל פין + של הספק השמאלי, ואל פין (-) של הספק הימני. אני לא רואה דרך כיצד זה יכול לעבוד, ללא העובדה ששקע הרשת סוגר את המעגל. קטונתי מלהבין את הארכיטקטורה של יצרן ספקי הכוח. אבל באופן עובדתי, אין ניתוק גלווני מלא.

    בברכה,
    קיד.
    עדיף לפחד מאשר להיבהל

  6. #26
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,391

    ברירת מחדל תגובה: חיבור מקרר לרכב ע"י שימוש בשקעי הכח המקוריים

    גם אני לא מומחה בתחום, אבל חושב שיתכן שמתחי הdc במוצא מיוחסים למרכיב הdc של מתח הרשת. כלומר, לא מוצפים ברמת הdc.

    מפה ועד להסיק שיש ac בגובה של 230וולט על פין חשוף למגע הדרך ארוכה, מדי.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  7. #27
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,391

    ברירת מחדל תגובה: חיבור מקרר לרכב ע"י שימוש בשקעי הכח המקוריים

    לגבי מה שהצגתי בפרויקט. אין צורך בנקיטת עמדה. זה עובד. ולמעט מאגר האנרגיה שידרש בכל ארכיטקטורת טעינה, עלות הרכיבים זניחה, למרות המורכבות. יש עודף ממאה ש"ח.


    כמובן שכל מי שיעמוד מול אותם אילוצים ויציג כאן פתרון שונה, יבורך. אין טענה שזה הפתרון המועדף. זה מה שאני מצאתי לאחר לא מעט מאמצים, ובחרתי להציג אותו לאחר מספיק זמן שעבר והוכיח לי שהוא אמין מספיק.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  8. #28
    חבר רשום sportage's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    574

    ברירת מחדל תגובה: חיבור מקרר לרכב ע"י שימוש בשקעי הכח המקוריים

    אני עושה משהוא די דומה רק ידני בלי כל המערכת.

    את המקרר מזין בזמן שהרכב מונע וחניות קצרות ממצבר העזר שמקבל טעינה רציפה ואין סכנה שיתרוקן.

    בחניות ארוכות כמו שעות הלילה מעביר אותו ידנית למארז סוללוח ליתיום (שקבלתי פעם מחנן..).

  9. #29

    ברירת מחדל

    ואני זרקתי שקית קרח בתוך המקרר . הוא עובד משקע המצית כשהרכב מונע וכשהמנוע כבוי המקרר משמש כצידנית. בחורף אפילו שקית הקרח מיותרת

עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12

נושאים דומים

  1. חיבור מהיר למטען קבוע לרכב - סוגיית חיבור מהיר לתיבת פיוזים
    על ידי bezzat בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 30
    עדכון אחרון: 14-01-24, 19:26
  2. חיבור גגון מונית לפסים המקוריים
    על ידי Eyall712 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 31-03-21, 23:02
  3. חיבור פנסים אחוריים מקוריים
    על ידי fathre בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 04-11-18, 09:28
  4. שאלה על חוקיות שימוש בחלפים לא מקוריים.
    על ידי Tom Bril בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 15-08-11, 08:42
  5. שווי שימוש 0 לרכב ברשיון ב'
    על ידי gasgas בפורום אוף-טופיק
    תגובות: 6
    עדכון אחרון: 01-12-10, 21:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •