בוקר טוב(תרתי משמע) זיו...
כרגיל פיגור של 20 שנה אחרי האנגלים... 🤣
בוקר טוב(תרתי משמע) זיו...
כרגיל פיגור של 20 שנה אחרי האנגלים... 🤣
RAM 3500 on "35
נדב, זה לא הכריות המתפנצ'רות של פעם שהיו בכירכרות..זה דור מתקדם בתוך מן בוכנה.
זיו, עם הטסט בארץ והמחיר בארץ....לא בדיוק בשבילי...
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
7000 דולר בארה"ב לפני התקנה , לא רוצה לחשוב כמה זה יעלה בארץ .
גם WAYALIFE מפרסם אותם... הוא הרכיב בגלדיאטור שלו
הם הרכיבו ברנגלר.
סך הכל תוכן שיווקי. לא רואה פה משהו שלא היה קיים לפני.
2 נעילות - לאט לאט - ולעלות
במחשבה שנייה...דווקה בעניין הטסט זה יכול להיות פתרון מוצלח - זה בגדול נראה כמו "סוג של בולם" ואולי יעבור בגרון אצל בוחני מכוני הרישוי מבלי שיגדירו זאת כ"שינוי מבנה" ובכזה מקרה גם מרוויחים על הדרך הגבהה 3.5" שבלחיצת כפתור הופכת לגובה סטנדרטי...
נשארה רק סוגיית המחיר כבד המשקל...
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
הכריות של הדיסקו 2 היו בעיתיות, הכריות של הדיסקברי 3 ו- 4 זה כבר חיה אחרת לגמרי ומחזיקות 10 שנים של שימוש +/-.
זה שידרוג בכל מובן, גם בנוחות, גם בתיפעול(עם x-lifter) ובכלל בטסטים בארץ תישכח מכל הצרות מסביב שיש בהגבהה סטנדרטית של קפיצים.
RAM 3500 on "35
גם תרכובות גומי מתפתחות ומשתנות למשהו עמיד יותר ובמערכת המתלים המתוארת בסרטון הכרית אויר מוגנת בתוך צילינדר לכן נוטה להאמין שזה פחות יתפנצ'ר ממערכות מתלי אויר של פעם.
שוב להערכתי/ השערתי (מקווה שהמושכלת) גם מערכת מתלים זו לא תהיה חסינת תקלות לחלוטין החל מתקלות של דליפות אויר בצנרת האויר , תקלות בקומפרסור ותקלות מיחשוב הן בחומרה והן בתוכנה - במובן הזה הברזלים יען כי קפיצי סליל תמיד עדיפים.
- - - Updated - - -
לא התנסיתי אישית במערכות מתלי האוויר של הדיסקו 3 והדיסקו 4 - אבל גם בהן היו תקלות לרוב (לא יודע אם פנצ'רים בכריות או משהו אחר במערכת) אבל חברים שהיו להם דיסקו 3 וטיילו אתנו קבוע, כל טיול שני חוו תקלה במערכת המתלים והרכב היה עובר למצב "צליעת חירום" (limp mode) ומדדה להם הבייתה..
שלמה מרבאום, עו"ד - ביטוח נזיקין - תאונות דרכים ובשטח
03-6883445
בלנדרובר כמו בלנדרובר הגירסה הראשונה תמיד מיועדת לשידרוג בדגם הבא, הכריות והמערכת של ה 4 יותר עמידות.
אכן כמו כל מערכת מורכבת בטח כזו שעובדת על אוויר יותר מועדת לפורענות מברזלים, אבל כשזה עובד זה נוח ומדהים, וד"א גם ברזלים נישברים/שוקעים עם הזמן...
RAM 3500 on "35
אחרי שעליתי לדיסקו 4 הבנתי שלא ידעתי כלום עד אז.
מתלי אוויר זה פשוט נהדר.
אם בולם מחזיק מעל 10 שנים
חוסך את הצורך בהתקנת הגבהה
והופך את הרכב לנוח ומפנק - מבחינתי זה משובח!
כאב עובר ושב ...
לגבי תרכובת גומיִ שהשתפרה עם השנים, באמת שאינני יודע. אני לא מבין בזה.
לגבי הגנה פיזית על הכרית,
זה לא מה שעשה צרות בזמנו.
הרוב המוחלט של כריות מפונצ'רות היה מבלאי ולא מפגיעה חיצונית.
ועל אף שהכריות בדיסקואים החדשים אמינות יותר, זאת עוד מערכת מועדת לפורענות שלא הייתי רוצה על האוטו. זה לא רק כריות, זה צינורות, מדחסים, סולונואידים וכל מה שקשור במערכת פנאומטית.
גם אם היא נותנת יתרונות של גובה/נוחות/יישור אוטו בחניון.
אם האוטו הבא שלי יהיה עם כריות, זה יהיה בגלל פשרה, ולא כי זה מה שאני רוצה.
עוד לא שמעתי ממקור ראשון על קפיץ סליל שכשל.
איל, אז הינה תשמע ממני, גם אצלי בטרופר בזמנו נישבר קפיץ סליל של לוולס(אם אני זוכר נכון), וגם אצל חבר בטיול אחר נישבר סליל.
הקפיצים לא היו ישנים, מקס' בני שנתיים.
לא חסרים מקרים, יש לי עוד דוגמאות ממקור ראשון גם ברכבים אחרים.
ולגבי הפשרה שאתה לא רוצה, תמיד אפשר להעיף את הכריות ולהרכיב סלילים. זה לא מה שיפסול את הרכב שאתה רוצה, לדעתי.
RAM 3500 on "35
לא מכיר את הדיסקברי 4,
בדיסקברי 3 הדגם עם הקפיצים הוא עלוב. אין מהלך מתלה, ואין גובה.
אצלי דיסקו 4 מודל 2013, 140 אלף ק"מ ועדיין עם הכריות המקוריות והמדחס המקורי. והאוטו עושה שטח, לפחות אצלי.
ברור שיגיע היום להחליף אותם אבל זו עלות תועלת לא פחות ממעולה, גם בהיבט העלות לקילומטר וגם בהיבט הביצועים (נמוך ויציב בכביש, גבוה ועביר בשטח).
בולמים סטנדרטיים מתבלים הרבה יותר מהר ונותנים תמורה נמוכה בהרבה.
It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit (Harry Truman)
https://www.instagram.com/reel/Csw5R...RlODBiNWFlZA==
בארלי מדגמן מתלי אויר?
Sent from my iPhone using Tapatalk
When your options low, I lift you from belowתגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...
דיגמנתי פעם רנגלר שבנה יניב דקל, כשעוד היה לו מוסך "הייטק מוטורס" ברעננה ובנה רנגלר JK על כריות אוויר.
ג'יפ שעבד מאוד יפה ויניב בנה אותו ברמה הגבוהה הרגילה שלו. עשיתי כתבה, לא מוצא אותה. זה היה מאוד מזמן.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
הבעיה היחידה היא ש once נוסע על כריות אוויר, אתה לא יכול לנסוע אחכ על שום דבר אחר.
זאת באמת נוחות אחרת.
שמרו על קשר