ב-40K אלה רק דגמים ישנים.
פורסטרים ידניים יש מעט מאוד. שים לב טוב טוב - חלק מהפורסטרים הידניים הגיעו ללא מצב LOW. ההילוך הראשון שלהם ארוך להחריד כך שיכולת השטח ולו סמלית מאוד, לא קיימת למעשה. הם שורפים קלאצ'ים על ימין ועל שמאל.
אאוטבק ידניים אין בכלל. לא בישראל בכל אופן.
אם בגאז' קטן יחסית לא מציק לך, תכניס לרשימה גם XV ואם אתה מוכרח ידנית, אז עם מנוע 1.6 מהדור השני של 2012-2017. ואז מקבלים גם תיבת העברה עם LOW סמלי ביחס של 1 : 1.4
אלה מכוניות איכותיות והן גם אמינות מאוד בסה"כ.
טיפולים "גדולים" יכולים להיות יקרים יחסית (ב-60,000 מחליפים שמני דיפרנציאלים וב-90,000 מחליפים פלאגים ועוד משהו, לא זוכר), כמו כן, אם תיקח אוטומטית, תקלות בגיר הרציף יכולות להיות יקרות אם הרכב כבר לא באחריות המורחבת שכל דגמי סובארו עד 2018 נהנים ממנה (10 שנים או 160,000 ק"מ, מה שבא קודם).
החלפת מוח גיר - תקלה יקרה (כ-10,000 במוסך מורשה יבואן)
נאבות בגלגלים האחוריים מתבלות מהר יחסית ויקרות (כ-2,500 לשתי נאבות)
גניבת ממיר קטליטי היא בעיה נפוצה ויקרה (הממיר משולב בסעפת הפליטה ועלות חלק מקורי בטריטוריה של 5 ספרות)
מעבר לזה - רכב מעולה באמת. מומלץ.
שמרו על קשר