Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 42
  1. #21

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    תרשו לי לקחת אתכם למקום אחר...

    בסביבות 40K למה לא גראנד ויטראה מנוע 2 ליטר? (אולי 2.4 גם תיכנס בתקציב) ואל תגידו שהסובארו צורך פחות ובטח לא אחרי שהצעתם ואביגדור שוקל אאוטבק 3 ליטר...
    לסוזוקי יש LOW, יותר עבירה, גם זולה לאחזקה, אמינה (כמובן שתלוי בעבר ובטיפולים) ובערך אותה צריכת דלק.

  2. #22

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    בתחילת ה 2000 היה לי פורסטר ידני של אז, ושנים אחכ אואטבק שנת 2014 (אאלט). שניהם נקנו חדשים והיו אצלי כמה שנים (הפורסטר ~4 והאאוטבק ~2).
    כל עוד זה מיועד לכביש ושבילי קק"ל - אאוטבק, בחירה קלה.

  3. #23

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    לאביגדור יש ג'יפ והוא רוצה בנוסף מכונית לא רכב שטח. זה כתוב בהודעה הראשונה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  4. #24

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafk צפיה בהודעה
    לאביגדור יש ג'יפ והוא רוצה בנוסף מכונית לא רכב שטח. זה כתוב בהודעה הראשונה.

    אסף.
    ראיתי, בגלל זה ההמלצה החד משמעית על אאוטבק

    Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

  5. #25
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon צפיה בהודעה
    איזור נתניה וצפונה.
    אם יש מוסך טוב במקום אחר, אשקול להגיע.

    הבדלי אמינות או הבדלים נוספים בין שתי התיבות?

    אביגדור
    תנסה מול מוסך פרוטק בכפר סבא. סטס אחלה גבר ומומחה סובארו. בלי מניירות. ויש לו גם פורסטר וגם wj.
    רבים מטפלים אצלו, אני, רוסלן ועוד.
    אין לי אצלו אחוזים.

    הבדלי אמינות ברכב בן עשר עם מעל 160 אל"ק? תסנן לפי אופי היד והיסטוריית טיפולים.

    אצלי למשל היד הקודמת מימשה את כל הריקולים שהיו, מיוזמתה וכך חסכה לי סוג של כאב ראש. וכאמור יש את הקהילה שיודעת לסייע בלפתור תקלות שיעלו במרכזי 4 ו5 ספרות.



    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  6. #26

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    הפרזתם קצת בעלויות של חלק מהדברים.

    מי שירוץ למוסך יבואן על כל תקלה או טיפול בהחלט ישלם לא מעט.
    מוח גיר? אין שום סיבה להחליף. קונים סלונואידים בכמה מאות שקלים ומחליפים, אפילו לא עבודה מסובכת, בטח לא בגיר הרציף.
    טיימינג שהוזכר פה מבצעים רק במנועי EJ, מנועי FB מגיעים עם שרשרת. קיט טיימינג כולל עבודה עולה פחות מ2000 שקל, נדרש פעם ב105,000 ק"מ.

    אין ברכבים האלה עלויות שהן יוצאות דופן אלא אם בעל הרכב בוחר מסיבה כלשהי לגשת למוסך יבואן ומקבל את דבריו כאמת מוחלטת.

    הכותב מחזיק פורסטר 2009 שנושקת ל300,000 ק"מ.

    Sent from my RMX3301 using Tapatalk

  7. #27

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    בוקר טוב,

    לאחר ימים של מחשבות אני רוצה לשתף ולשאול:
    בשנים האחרונות אני נוהג ברכב מאוד פרקטי (קליאו 3 ידני).
    אם הייתי מחפש רכב פרקטי, כנראה הייתי בוחר בדאסטר (ידני)
    או גראנד ויטרה (יכולות שטח).
    החלטתי בתקופה זו של חיי, לעבור מרכב פרקטי
    לרכב מהנה והאאוטבק 3.0 מצא חן בעיניי.
    האם רכב עם 300 אק"מ יבלה במוסך ואני אסע בג'יפ
    ביום יום (לא כיף) או להשקיע יותר ולרכוש רכב חדש יותר
    אבל עם מנוע 2.5?
    אביגדור

  8. #28
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    אין קשר בין השניים, אתה מכיר את זה מעולמות הגיפים.

    אם הרכב טופל כראוי, תראה מוסך רק בטיפולים או בנזקים שלך.

    אם זה לימון, כל הבאסה. אבל גם פה, זה לא לנד רובר או סופה שעשו עליה אורגיה. כי רואים את זה מקילומטר ויודעים להתרחק.

    אתה בתקציב גבוה יחסית, של רכבים צעירים יחסית ובנישה שהיא פחות פרועה. אין כאן לונג ארמס, צמיגי 35 ברשיון ושאר ירקות. בקושי טמבונים יש פה.

    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  9. #29

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    הבחירה נפלה על אוטבאק, כרגע יש לי שלוש הצעות:
    2008, מנוע 3.0 230km יש היסטורית טיפולים של 6 שנים ע"פ המוכר (עדיין לא ראיתי)
    2014 מנוע 2.5 230km אין היסטורית טיפולים, לא ידוע אם עשו טיימינג ב 210km (לפי סובארו צריך כול 105km)
    2017 מנוע 2.5 170km יש היסטורית טיפולים ע"פ המוכר (עדיין לא ראיתי)
    יש הבדלים של כ 7,000 ש"ח בין כול אחד מהרכבים, כאשר 2017 קצת מעל לתקציב שלי.
    נסעתי על הרכב משנת 2014, נוסע נחמד, לא האיץ בצורה מדהימה, אני מניח שהסיבה היא 175 כ"ס על 2,000 ק"ג.
    האם כדאי לרדת בשנים לטובת מנוע 3.0?
    האם הגיר בשני הדגמים זהה?
    נקודות נוספות שלא חשבתי עליהן?

    תודה רבה

  10. #30
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    לך על הצעיר ביותר אלא אם יש שם סימן אזהרה בבדיקה שתבצע לו.
    אם אתה מחפש תאוצה מיוחדת, תעשה כיול לדוושה, אצלי זה היה דרמטי כבר בשלב האיפוס לעומת היד הקודמת.



    Sent from my SM-F916B using Tapatalk
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  11. #31

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    תמיד נכון לרכוש את הכי חדש שאני יכול,
    השאלה עד כמה מנוע 3.0 כדאי על חשבון השנים הרבות שלו?
    וגם, האם תיבת ההילוכים זהה בין הרכבים?

    אביגדור

  12. #32

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon צפיה בהודעה

    2014 מנוע 2.5 230km אין היסטורית טיפולים, לא ידוע אם עשו טיימינג ב 210km (לפי סובארו צריך כול 105km)

    תודה רבה
    למיטב ידיעתי, מ 2013 מנוע ה 2.5 של ה אאוטבק שודרג לסדרת ה FB עם שרשרת שלא מצריך כלל החלפה

  13. #33

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon צפיה בהודעה
    תמיד נכון לרכוש את הכי חדש שאני יכול,
    השאלה עד כמה מנוע 3.0 כדאי על חשבון השנים הרבות שלו?
    וגם, האם תיבת ההילוכים זהה בין הרכבים?

    אביגדור
    למיטב ידיעתי בדגמי ה-3.0 וה-3.6 יש גיר פלנטרי,
    עדיף על הרציף של ה-2.5 אבל שתיין כבד בתמורה

  14. #34

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    לא הבנתי למה לחפש תאוצה ברכב כמו אאוטבק?
    אולי אתה בכלל מחפש משהו ספורטיבי להנות ממנו?
    רוצה להשאר עם סובארו? יש B4 עם מנוע 3 ליטר.
    אבל יש המון אופציות אחרות אם אתה רוצה תאוצה והנאה מהנהיגה. SUV הוא לא הפתרון.
    אלא אם תבחר גראנד SRT, ראפטור, 392, TRX וכאלה.

  15. #35

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    אביגדור,
    אני רוצה להעלות נקודה אחרת - יש לי הרושם שאתה לא חנוק בתקציב ואם אמנם זה כך, אז אני חושב ש-40,000 שקלים זה לא מספיק כסף, וזה בטח יותר מדי קילומטרים.

    הכלים שהצגת מתקרבים כבר לרבע מיליון קילומטרים, אתה בטח תחזיק את האוטו כמה שנים טובות, הם בטח גם בלויים בתא הנוסעים ובמראה החיצוני. הייתי באותה דילמה לפני כמה חודשים, ראיתי כמה פורסטרים ב 35-40 אלף שקל, והחלטתי להשקיע יותר. השקעתי 63,000 שקלים ומצאתי פורסטר 2015 עם 84,000 ק"מ, אוטו רענן, נוסע נקי, מבפנים מצב כמעט חדש.

    תוספת הכסף כאבה בכיס לרגע אחד אבל עכשיו אני נוסע באוטו נעים מאוד, ואני בטוח שהוא לא יפיל אותי בעוד כמה עשרות אלפי קילומטרים, יש לי הרבה מרווח. מנוע ה-2.0 ליטר די מעפן עם הגיר הרציף, אבל כמשתמש מנהלתי, זה לא ממש מפריע. הוא אפילו מפתיע בתצרוכת דלק סבירה יחסית (בסגנון נהיגה רגוע).

    זה שיקול אישי לגמרי, אבל רציתי להוסיף אותו לדיון.
    בהצלחה בכל מקרה, תעדכן מה עשית בסוף!

  16. #36

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    התחדשתי....
    פורסטר 2010 מטופל בצורה מושלמת, מקווה שלא יהיו הפתעות בזמן הקרוב....
    שאלות:
    1. אני רוצה להוסיף שעון חום, האם מכאני? או לחבר צג לשקע OBD ולקבל מידע דיגיטלי?
    2. מקם להתקנת וו גרירה עם אישור של 1,500 ק"ג (סובארו מאשרים עד 1,600)?
    3. אתר / חנות לרכישת שני המכסים (ניקוי פנסים) בפגוש הקדמי?
    4. אתר / מקום לרכישת מוטות רוחב לגגון?

    זהו בינתיים,
    תודה רבה

  17. #37

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    תתחדש! דור 3 הוא הכי מוצלח לדעתי ובפועל הוא גם הכי מתאים לשטח.

    1. יש לך מערכת מולטימדיה? אם כן, תקנה מתאם בלוטוס vgate בתקשורת בלוטוס 4. מזמינים מאליאקספרס. תוריד למולטימדיה אפליקציית activeOBD (מותאמת סובארו) ודרך האפליקציה תוכל לראות שלל נתונים על הרכב כולל טמפ'.

    2. וו קבוע או נשלף? אם נשלף אז רגיל או מרובע? אגב לא מומלץ לגרור מעל 750, זה מרגיש כבר קצה גבול היכולת בכוח ובהתנהגות.

    3. אלי אקספרס.

    4. ראיתי שיש באתר של סיבקס גגונים שנראים טוב במחיר הוגן. בקבוצות הפייסבוק השונות יש לפעמים מציאות כגון מקוריים וכדו'. גם באמזון יש מוטות שהם כמעט גובה אפס עם מוטות האורך.

    טיפ בלי קשר - אם הרדיאטור ברכב שלך מקורי אז תבצע החלפה יזומה. כמעט בכל הסובארו שאני מכיר כשהרכב מגיע לסביבות גיל 10 החלק העליון של הרדיאטור המקורי מתפרק. לא להתפתות לסיני הוא זבל, חליפי יפני של חברת Koyorad עולה 750 בכל חנות חלפים.

  18. #38
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,981

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    אני לא מכיר מספיק (או בכלל) את מערכת הקירור של סובארו,
    אבל אםהיא דומה למערכות רבות וטובות (not) ברכבי שטח מסוימים, בהם החיישן נותן התרעה כשהוא כבר עמוק בתחום הקיטור, אולי שווה ללכת כבר על חיישן דיגיטלי חיצוני (שניתן לקנות בעליאקספרס בשקלים בודדים).

  19. #39

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    בעקבות התגובה של איל קצת מידע על מערכת הקירור וההתראות.
    המאווררים של הרדיאטור נכנסים לעבודה ב102 מעלות ועוצרים ב98 מעלות. בנסיעה בינעירונית אגב הטמפ' בסביבות 90 מעלות.
    קיימת נורת טמפ' נוזל קירור. הנורה מתחילה להבהב כשהטמפ' מגיעה ל114 מעלות (לא תקין להגיע לשם) והיא נדלקת קבוע ב120 מעלות. המזגן אגב מתנתק כשמגיעים ל112 מעלות. אז בעלי סובארו, אם אתם באיזו עלייה מתמשכת בקיץ או בשטח והמזגן התנתק הגעתם לאזור לא טוב. לא אמור כמובן לקרות עם מערכת קירור תקינה אבל כן קורה למי שמתקין רדיאטור סיני, לו יש פחות תעלות מים.

  20. #40
    חבר רשום raanan's Avatar
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    בוואדי ...
    הודעות
    6,670

    ברירת מחדל תגובה: פורסטר, אאוטבק או...

    ציטוט נכתב במקור על ידי RBRB צפיה בהודעה
    תתחדש! דור 3 הוא הכי מוצלח לדעתי
    אכן כן

    ציטוט נכתב במקור על ידי RBRB צפיה בהודעה
    טיפ בלי קשר - אם הרדיאטור ברכב שלך מקורי אז תבצע החלפה יזומה. כמעט בכל הסובארו שאני מכיר כשהרכב מגיע לסביבות גיל 10 החלק העליון של הרדיאטור המקורי מתפרק. לא להתפתות לסיני הוא זבל, חליפי יפני של חברת Koyorad עולה 750 בכל חנות חלפים.
    לא מחייב, לאחרונה מכרתי את ה B4 שנת 2007 עם כ 204 אלף קמ' ורדיאטור מקורי ומערכת קירור מתפקדת היטב.
    אולי זה גם בזכות שאני מקפיד על נוזל קירור של חברת ולווליין.

    אהה, לבעל הפורסטר, תתחדש.

    רענן

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. אאוטבק פרוג'קט
    על ידי GodsFather בפורום פורום Readers Rides
    תגובות: 218
    עדכון אחרון: 30-01-25, 19:23
  2. גלגל ספייר סובארו אאוטבק/ פורסטר
    על ידי רונןש בפורום לוח מודעות חלקים וציוד שטח משומש למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 10-07-21, 20:04
  3. סובארו אאוטבק
    על ידי mate בפורום לוח מודעות רכב שטח וג'יפים למכירה
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 16-08-15, 21:37
  4. פורסטר ידני VS פורסטר אוטומטי טורבו
    על ידי wrc בפורום פורום סובארו 4X4
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 21-07-13, 13:00
  5. תגובות: 5
    עדכון אחרון: 24-10-12, 06:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •