Close
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: 4xe

  1. #1

    ברירת מחדל 4xe

    רק מניח את זה פה,


    (בנסיעת עבודה בקליפורניה, זה מה שאוויס בחרו לתת לי לשבוע הקרוב…)

  2. #2
    חבר רשום איל מ's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Feb 2007
    מיקום
    כבר לא בסוף העולם שמאלה
    הודעות
    12,976

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    ומה הטווח הריאלי שלזה?

  3. #3

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    זה 100% או פלאג אין?

  4. #4

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    זה פלאג אין עם סוללה של 17 קו״ש שנותנת 21-22 מייל, די מעט (למרות שמכסה את הנסועה היומית שלי פה אם אני לא מתרחק יותר מדי לארוחת הערב),
    אבל תוספת הכח מטורפת (זה עוד 100 כ״ס ל 270 של ה 2 ליטר בנזין)

  5. #5

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    חברת השכרה זה אחלה

    לקנות כזה באופן פרטי צריך הרבה אומץ.

  6. #6

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    זה עוד 100כ"ס ל 20 מייל שזה נותן (בפועל פחות) ובכל שאר הזמן, בעיקר בטיולים אתה מסתובב עם עוד 280ק"ג ששוקלת המערכת ההיברידית.
    זה כמו עוד 3-4 אנשים ברכב איתך כל הזמן. וזה לפני משקל השדרוגים (צמיגים גדולים, פגושי ברזל, כננת, גגון, בידלוקים ועוד.) ועל זה תוסיף את הציוד שאתה סוחב איתך, ואת האנשים בשר ודם שאתה לוקח איתך.
    וגם.. להתעסק עם שתי טכנולוגיות, ועוד ברכב שטח שאמור להיות פשוט (יחסית) ואמין.
    בשבילי It's a big NO NO

  7. #7
    חבר רשום nirs's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2007
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    3,903

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    ציטוט נכתב במקור על ידי איל מ צפיה בהודעה
    ומה הטווח הריאלי שלזה?
    ראיתי מבחן דרכים לאקזמפלר כזה.
    בשטח לא מחזיק מעמד מעבר למיילים בודדים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    When your options low, I lift you from below
    תגלי איך האויר מחוץ לעיר מרגיש אחרת...

  8. #8

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    בדקתי את הדיפנדר PHEV, שיש לו מצבר בערך דומה (19 קילוואט).

    כל עוד יש חשמל, זה כייף גדול מאוד.
    אבל לאחר מעט עשרות ק"מ אתה מוצא עצמך עם רכב כבד יותר מהדיזל, וגם פחות חזק.
    טווח הנסיעה על חשמל טהור בשטח, 12-15 ק"מ.

    זה המבחן: https://cars.walla.co.il/item/3628995

    עיקרי הדברים:

    רכב המבחן סיפק שפע כוח זמין, עם יכולת זינוק ועקיפות קצרצרות. כך בעשרות הקילומטרים ראשונים, בהם הגיע ה-110 לתצרוכת דלק מצוינת של 17-18 קילומטרים לליטר. הבעיה היא שלאחר שהסוללה מתרוקנת אתה נשאר עם דיפנדר כבד, הנשען בעיקר על מנוע 4-בוכנות בעל מומנט נמוך יחסית. בהיעדר דחף חשמלי מתאמץ המנוע יותר מאשר אחיו בעלי ה-6 בוכנות דיזל, הוא גם פחות מעודן מהדיזלים הגדולים, החסכוניים יותר, ועולים פחות.

    ...
    תצרוכת הדלק מידרדרת ככל שסוללת ה-19.2 קוט"ש הולכת ומתרוקנת. תשכחו מהנתון הרשמי של 30 קילומטרים לליטר, זה מגוחך. במציאות הצלחתי להוציא 17-18 קמ"ל אך לאחר התרוקנות הסוללה הידרדרה תצרוכת הדלק, בנסיעה בין עירונית קיבלנו 8-10 קילומטרים לליטר, ואף 6-7. גרסאות הדיזל מגיעות בקלות ל 10-13 קמ"ל. ניתן להכתיב לדיפנדר החשמלי נסיעה במצב EV חשמלי טהור, לצורך כניסה לערים למשל. הטווח החשמלי המוצהר הוא עד 43 קילומטרים, זה לא המון - וגם אל הנתון הזה לא הצלחתי להתקרב. אל תבנו על יותר מ 30-35 קילומטרים על חשמל, כפוף לסביבה ולסגנון הנהיגה שלכם.

  9. #9
    חבר רשום DanK's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    92

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    יוצא לי מדי פעם לנהוג ברוביקון 4xe בשטח (ואפילו לחלץ אותו, אבל זה כבר סיפור אחר). זה די כיף העניין הזה עם החשמל, מאפשר זחילה שקטה עם המון כוח.

  10. #10

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    ציטוט נכתב במקור על ידי DanK צפיה בהודעה
    י מאפשר זחילה שקטה עם המון כוח.
    למרחק וזמן קצר מאוד, אז מה זה שווה? וכבר כתבתי על ה"תשלום" בכל שאר הזמן.
    אגב, אני בעד רכב חשמלי (מלא) לשטח.

    - שקט
    - מומנט
    - מנוע לכל גלגל (לא צריך נעילות)
    - מחשב שמנהל הכל
    - אבל בתנאי שיהיה לו טווח סביר (600 קמ' נניח)

  11. #11
    חבר רשום shachar's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jul 2003
    מיקום
    תשע 052-858209 ליד מודיעין
    הודעות
    5,443

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    נניח ריביאן?

    Sent from my SM-N986B using Tapatalk
    110TD5
    Festina lente

  12. #12

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    אגב, בסקר אמינות גדול שנערך לאחרונה בארה"ב התברר כי ההיברידים-נטענים הם הכי פחות אמינים, ובגדול.
    הבנזין הרבה יותר אמין, וגם החשמלי-טהור.

    אז בתור רכב שכור, זה כייף. לקנות?...

  13. #13

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    ציטוט נכתב במקור על ידי shachar צפיה בהודעה
    נניח ריביאן?

    Sent from my SM-N986B using Tapatalk
    נניח ג'יפ רנגלר מגנטו לכשיצא בקרוב אני מקווה:

    https://www.youtube.com/watch?v=OxctVUn-ExY

    - - - Updated - - -

    ציטוט נכתב במקור על ידי רמי גלבוע צפיה בהודעה
    אגב, בסקר אמינות גדול שנערך לאחרונה בארה"ב התברר כי ההיברידים-נטענים הם הכי פחות אמינים, ובגדול.
    הבנזין הרבה יותר אמין, וגם החשמלי-טהור.

    אז בתור רכב שכור, זה כייף. לקנות?...
    לא מפתיע שהיברידי פחות אמין. זה עירוב של שתי טכנולוגיות ובעצם יש יותר רכיבים ויותר סיכוי שמשהו יתקלקל.

  14. #14

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    יש סיפורי זוועות בדגם הזה, על תקלות שונות ומשונות, ובעיקר חוסר זמינות של חלקי החילוף אצל היבואן, שהובילה להשבתת רכבים לזמן לא מבוטל.
    צריך הרבה אומץ לקנות באופן פרטי ייצור כלאיים כזה, ממותג שגם ככה אמינות לא בדיוק מוזכרת אצלו לטובה.
    אבל, יכול להיות שמדובר בחבלי לידה, כמו במנועים אחרים, גם אצל יצרנים אחרים.
    מה שכן, כשבוחנים את החבילה, היא מראש לא הכי אטרקטיבית, גם במחיר הקנייה וגם בנתונים.
    אז ליסינג, השכרה בכיף, אבל פרטי? לא להיט, בכלל.

    אגב,
    לא קשור לפוסט ועדיין, Jeep הודיעו על הפסקת ייצור ה 3.6.

  15. #15
    חבר רשום ד ו ר ו ן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Mar 2003
    מיקום
    בבית
    הודעות
    24,935

    ברירת מחדל תגובה: 4xe

    ציטוט נכתב במקור על ידי sgill צפיה בהודעה
    - מנוע לכל גלגל (לא צריך נעילות)
    -
    לא בדיוק.
    כי מנוע יחיד בגלגל לא מתרגם מומנט מלא של כלל מערכת ההנעה כמו שנעילה מסוגלת לבטא כשגלגל אחד אוחז.
    ההנאה שבאיטיות..

    "The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
    Hary Wagner

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •