שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

Thread: שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

  1. ש01's Avatar

    ש01 said:

    Default שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

    שרקו 250 2 פעימות של הילד

    מזה זמן מה אנחנו יודעים ששסטום הלחץ לא תקין (אין הבדל בין 2 מפות ניהול המנוע ומכונאי אפיין זאת כתקלה.

    הילד עבר התרסקות ללא נזקי גוף אך כמה נזקים לאופנוע ובמסגרת התיקון ביקש להחליף בוכנה ולתקן את השסטום (מסתבר שהיה שבור).

    האופנוע חזר והתגלתה תופעה חדשה - בנסיעה בסל"ד גבוה - המנוע נכבה (לי זה נשמע כאילו אין דלק/ניצוץ, אבל אני לא מקצוען).
    על מנת להדליק יש לכבות סוויץ ולהפעיל מחדש.

    המכונאי אמר שלדעתו צריך להחליף את הצמה (כרגע יש צמה חליפית שכנראה סופקה במקור - צמת "מירוץ" - בלי מפתח).
    יש לציי שלפני הטיפול המנוע לא כבה.

    נשמע הגיוני?
    מה עושה השסטום? יש מצב שהותקן לא נכון או שהפעולה שלו גורמת להדממת המנוע?


    תודה,
    יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
    0544830630,
    [email protected]
     
  2. boaz avrahami said:

    Default תגובה: שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

    1. אני לא מכיר הרבה אנשים שגרים כל כך קרוב למי שצריך.

    2. המכונאי זה עומר? ( אם כן מהיכרות של המווווון שנים, אפשר לסמוך).

    מצד שלישי, אם התופעה חוזרת על עצמה בצורה מדוייקת זה חא נשמע כמו עניין של מגע רופף.

    לאיזה שסתום אתה מתכוון, אגזוז?


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  3. מוני אורבך's Avatar

    מוני אורבך said:

    Default תגובה: שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

    יש מצב לכיוונון קרבורטור
    עם ה power volve המנוע דורש יותר דלק בטורים גבוהים ולכן המנוע נחנק.
    כנראה השסתום התקלקל וב קום לתקן פשוט הורידו כמות דלק בטורים הגבוהים
     
  4. ש01's Avatar

    ש01 said:

    Default תגובה: שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

    Quote Originally Posted by boaz avrahami View Post
    1. אני לא מכיר הרבה אנשים שגרים כל כך קרוב למי שצריך.

    2. המכונאי זה עומר? ( אם כן מהיכרות של המווווון שנים, אפשר לסמוך).

    מצד שלישי, אם התופעה חוזרת על עצמה בצורה מדוייקת זה חא נשמע כמו עניין של מגע רופף.

    לאיזה שסתום אתה מתכוון, אגזוז?


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    למיטב ידיעתי, עומר כבר לא עובד אצלם, פתח עסק לשיפוץ בולמים.

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by מוני אורבך View Post
    יש מצב לכיוונון קרבורטור
    עם ה power volve המנוע דורש יותר דלק בטורים גבוהים ולכן המנוע נחנק.
    כנראה השסתום התקלקל וב קום לתקן פשוט הורידו כמות דלק בטורים הגבוהים
    "שסטום לחץ"
    היה שבור והוחלף יחד עם החלפת הבוכנה.

    לפני כ לא היתה הבעיה.
    עכשיו כן ולכן אני חושב שהוא תקוע או לא עובד.
    אבל שוב, אני לא מבין בנושא ולכן פונה לחוכמת המבינים, בעיקר על מנת שלא ארגיש שהמכונאי (נחשב מקצועי) מספר לי סיפורי אגדות (אני לא חושד בו אבל....).

    תודה,
    יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
    0544830630,
    [email protected]
     
  5. בדאלק said:

    Default תגובה: שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

    תמקד בבקשה יותר
    האופנוע מגיע לסל"ד גבוה ונכבה - או מגיע לסל"ד גבוה עובד כמה שניות שם/ מגמגם ונכבה?
    האם נכבה במכה או בסל"ד שיורד ללא קשר למצערת?
     
  6. boaz avrahami said:

    Default שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

    לדעתי השיפוץ בולמים ( פתח בגבת) זה בנוסף אבל אולי אני טועה.

    אתה מציין שבכדי להתניע צריך קודם לכבות סוויץ׳ ורק אז לפתוח להתניע.


    המשמעות שבסלד גבוה האופנוע מדומם לחלוטין וצריך להתניע אותו מחדש?
    זה לא חיתוך בסלד גבוהה.

    אם הוא לא מתניע בלי סגירת הסוויץ אז ככול שהבנתי מגעת מדובר על רכיב חשמלי או מפוקד חשמלי.
    האם נבדק ואין ניצוץ?

    בגלל שהתקלה חוזרת על עצמה בדיוק בכל פעם, זה לא נשמע כמו צמה/ מגע רופף



    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  7. ש01's Avatar

    ש01 said:

    Default תגובה: שאלה למבינים/מכונאים - שסטום לחץ באופנוע

    בינגו בועז

    הלחצן הדממה - משהו בפנים כנראה נשבר/התרופף.
    בסל"ד גבוה בגלל הויברציות כיבה את המנוע.

    הוחלף לחצן והילד מאושר.

    תודה!
    יועץ וממונה בטיחות וכיבוי אש, מדריך עבודה בגובה.
    0544830630,
    [email protected]