שרקו 250 2 פעימות של הילד
מזה זמן מה אנחנו יודעים ששסטום הלחץ לא תקין (אין הבדל בין 2 מפות ניהול המנוע ומכונאי אפיין זאת כתקלה.
הילד עבר התרסקות ללא נזקי גוף אך כמה נזקים לאופנוע ובמסגרת התיקון ביקש להחליף בוכנה ולתקן את השסטום (מסתבר שהיה שבור).
האופנוע חזר והתגלתה תופעה חדשה - בנסיעה בסל"ד גבוה - המנוע נכבה (לי זה נשמע כאילו אין דלק/ניצוץ, אבל אני לא מקצוען).
על מנת להדליק יש לכבות סוויץ ולהפעיל מחדש.
המכונאי אמר שלדעתו צריך להחליף את הצמה (כרגע יש צמה חליפית שכנראה סופקה במקור - צמת "מירוץ" - בלי מפתח).
יש לציי שלפני הטיפול המנוע לא כבה.
נשמע הגיוני?
מה עושה השסטום? יש מצב שהותקן לא נכון או שהפעולה שלו גורמת להדממת המנוע?
תודה,