מהעיון בפרטי הריקול עולה תמונה מדאיגה.
בגדול - החלטות בתהליך התכנון שהן פשוט מסוכנות לנוסעי ובעלי הרנגלר ההיברידי.
אני לא יודע איך מתגברים על אמינות נמוכה של סוללות במסגרת ריקול - כי לבדוק לא ניתן להחליף יעלה כמו כל האוטו.
גם על מה שלא במסגרת הריקול אבל הוא פשרה בטיחותית קשה - מבנה רצפת הג'יפ / מארז הסוללות - אין דרך להתגבר כי זה למעשה לתכנן מחדש את הג'יפ.
וההמלצה לבעלי ג'יפים היברידיים עד יישום הריקול לא לחנות במקומות סגורים ולא להטעין עם מטען חיצוני ..... עוד יותר מלחיץ...
אסף.
שמרו על קשר