על פניו מה שאתה מתאר יכול להיות בעיה שנובעת משלוש סיבות :
הראשונה שהיא זו שאתה תעדיף היא שמשהוא אצלך בגשר הגיר משוחרר או שאולי תושבת גיר קרועה או משוחררת,אולי כל גשר הגיר משוחרר עבור על כל האזור ותוודא שהכל תקין.
האפשרות הפחות נחמדה היא שהסינכרו של ההילוך השני אצלך מתחיל להשיב את נשמתו לבורא מה שיחייב אותך לפרק גיר לפתוח אותו ולהחליף סינכרו, בדר"כ אם כבר הגעת עד הלום מחליפים את כל הסינכורנים .(ובודקים מיסבים ומחז"ש)
אפשרות נוספת שהיא בסבירות נמוכה יותר היא שמשהו במעבירים אצלך נדפק ואז אתה יכול לפתוח את המכסה העליון של הגיר מבלי להוריד גיר ולטפל בבעיה.
הסבירות לבעיה במעבירים נמוכה אבל שווה בדיקה לפני פרוק הגיר.
בהצלחה שחר.[/i]
שמרו על קשר