
Originally Posted by
דניאל מאירי
היי אורי,
יכול מאוד להתחבר למה שרשמת, יש לי בבית גראנד 2017 טריילהוק, והיילקס.
את הגראנד רכשתי עם 70 אלף ק"מ לפני שנתיים וחצי מיד ראשונה בדיקה סבבה לגמרי במחיר 210 אז.
לא מטייל איתו בכלל, האישה נוסעת לעבודה ונסיעות של המשפחה פעם ב.... רחוקות יותר.
שמתי מערכת גז שזו נקודת האור היחידה, כיום עם 108 אלף ק"מ.
לסיכום, רכב זבל עופות בעיני, המחירון מתרסק מעצמו, מכלולים הולכים ללא התראה, מנורות נדלקות ועלויות פסיכיות של אלפי שקלים
כל פעם, עכשיו גם לא יודע אם כדאי להיפטר ממנו (הוא כמה חודשים בסדר למרבה ההפתעה אחרי סכום של חמש ספרות שהושאר במוסך),
ואני אחד שלא מזניח כלום, מסדר הכל ובמקומות מסודרים.
אז נכון שהוא נוח, חזק ומרשים אך לא אמליץ אפילו לשונאים שלי לרכוש רכב כזה, כך שממליץ להוריד מהרשימה אחד כזה חדש יותר כי הוא לא יגלה
אמינות רבה יותר.
לעומת ההיילקס מדהים, המחירון כמעט לא זז, תקלות אין, כן מטייל איתו, פרטנר מדהים (הוא ה-10 שלי),
אז אם אתה לא מתפדח כמו שכתבו קודמיי חפש לך היילקס איכותי (אתמול היה מכרז של חברת חשמל היו שם עשרות היילקסים),
ואם אתה כן חפש לנד קרוזר, מה שיוריד אותך בכמה שנים טובות.
לפחות משהו ישמור על הערך, ולא כמו שקניתי רכב ב-210 ואחרי שנתיים וחצי אם אקבל 100 אני אמור להגיד תודה.
לשם ההשוואה ב-2021 קניתי היילקס ידני חדש מהחברה ב-220 אלף, היה אצלי שנתיים וחצי ונמכר ב-220 אלף.
שיהיה בהצלחה,
ורק לסיכום - משאבת מים שהלכה בגראנד ב-80 אלף ? למה מה ? ובמוסך אומרים לך כן, זה הק"מ שהן הולכות בדרך כלל ?????
בהיילקס אם ב-300 אלף זה יקרה אני ממש אכעס,
דניאל
שמרו על קשר