
נכתב במקור על ידי
AvigdorAharon
ערב טוב,
פורסטר דור 3, לפני 3 חודשים הסטרטר החל לגלות סימנים לקראת סיום חייו.
חוזקו הברגים המחברים את הבנדיקס למנוע, חוזק הבורג של הזרם הגבוה (היו משוחררים), המצבר נבדק ונמצא תקין.
מידי פעם, לרוב בבוקר כאשר קר, סטרטרים מאוד עצלים. בד"כ במהלך היום אין בעיות.
משיחה עם בעלי סובארו, מספרים כי זו תופעה מוכרת, החוטים בצמה לסטרטר מתבלים.
הפתרון שהציעו, להוסיף ריליי.
האם התופעה מוכרת?
האם הצמה היא של כל המנוע, או שאפשר להחליף צמה חלקית?
האם הפתרון הוא ריליי?
אולי בכלל זו אגדה אורבנית....
מה אתם יודעים לספר לי?
שמרו על קשר