רק ממעט המודלים ההיברידיים (וגם החשמליים) שאני מכיר, יש מגוון ממש גדול של ארכיטקטורות, ואפילו בתוך אותו דגם ממש עם אותה ארכיטקטורה, בשנים שונות, יש מאפיינים שונים למאזן האנרגיה שיש בין המקורות השונים, כשהרכב מונע, וכשהרכב כבוי. אפילו לרכב ספציפי יש לעתים עדכוני תוכנה שמשנים את הפרמטרים האלה, כשהיצרן לומד עם הזמן מה עובד ומה לא.
לכן מידע שאפזר כאן יהיה בוודאות לא רלוונטי לשאלה, אלא צריך מישהו שמכיר ספציפית את הדגם בשנותיו השונות.
שמרו על קשר