תן עוד קצת מידע. ככל שתתן יותר מידע כך יקל עלינו לצמצם את האפשרויות.
זה קורה גם בנסיעה? רק בעמידה ארוכה ברמזור? רק ביום במאמץ גבוה בשטח במהירויות נמוכות?
שלום לכולם,יש לי סמוראי שנת 90 ואתמול הוא התחיל להתחמם לי. חשוב לציין שהמנוע מתחמם רק כאשר האורות דלוקים. כאשר האורות מכובים הכל בסדר.
הרצועות בסדר גמור, יש מים ושמן.והמאוורר פועל.
אודה למי שיוכל לעזור.
תן עוד קצת מידע. ככל שתתן יותר מידע כך יקל עלינו לצמצם את האפשרויות.
זה קורה גם בנסיעה? רק בעמידה ארוכה ברמזור? רק ביום במאמץ גבוה בשטח במהירויות נמוכות?
אתה מדבר על מים ברדיאטור? נראה לי שווה לנסות נוזל קירור.
ניחוש שלי: צריכת הזרם של האורות משפיעה על קריאת השעון שלך ולא על טמפ' נוזל הצינון.
בדוק אם שעון הטמפ' מקבל מינוס טוב.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
אז ככה,כאשר האורות מכובים, המנוע לא מתחמם בנסיעה ובעמידה. מיד כאשר אני מדליק אורות המנוע מתחמם,גם בנסיע וגם בעמידה.
אני לא יודע אם יש קשר, אבל כל זה התחיל לאחר שנסינו לתקן את הצופר,אז יכל להיות שעשינו קצר ?
(יש לי נוזל קירור ולא מים)
אני יבדוק את המינוס של שעון הטמ"פ, אבל האם יכל להיות, שכשאני מדליק אורות המאוורר לא מגביר מהירות ? האם הוא צריך להגביר מהירות?
המאוורר שלך מכני. לא יכול לקבל פקודות חשמליות או אחרות.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
מניסיון שלי חנן צודק.
יכל להיות שתאורת לוח שעונים "גונבת" מינוס , או מינוס לא מלא בשעון חום.
עצתי, כך כבל וחבר אותו למינוס מהמצבר ותתחיל לחבר כל פעם למינוס אחר (לוח שעונים, שעון חום)
הדלק אורות וכבה ואז תראה אם יש שינוי בשעון חום מנוע.
כמובן שהכבל זו רק בדיקה ולא כבל קבוע..
את זוכרת איך נפגשנו כאן לפני שנה,
על יד השיבר המטפטף הג'יפ שלי חנה.
(אריק........סיני)
שאלה אחרונה: בלילה כשאתה מדליק אורות נדלקת גם נורית הטעינה בדש בורד? תבדוק את זה טוב, היא נדלקת חלש מאוד אם כן.
נורית הטעינה אינה נדלקת בדש בורד.
איך אני מחבר מינוס ללוח שעונים?
יש שני חוטי חשמל, שמתחברים לטרמוסטט. האם שניהם מינוס ? והאם רק הם משפיעים על מד הטמ"פ בדש בורד?
מה עוד אני צריך לבדוק???
רק כדיי לוודאנכתב במקור על ידי o.m
האם כאשר אתה אומר לא מתחמם (כשהאורות כבוים) האם השעון בכלל מגיב? איפה הוא עומד בסקאלה?
ודרך אגב מנסיוני בחשמל רכב עדיף חיווט מחדש מאשר טלאים .
בהמשך לאשכול הזה, אתמול גיליתי באמצע נסיעה שגם הסמוראי שלי מתחמם בצורה מטורפת רק כשהאורות דולקים, המד כמעט מגיע לאזור האדום שכאשר בלי האורות אני עומד על החצי, או טיפה מתחת\מעל
אין לי מושג מאיפה הקיצר ויש לי סבתוכה שלמה בחשמל שם שלא כל כך בא לי לפרק היום, קיוותי לשבת על זה מחר או משהו כזה
השאלה היא כזאת, זה שהמד חום עולה ברגע שהאורות דולקים אומר שהמנוע באמת מתחמם או סתם שהוא לא מקבל מספיק מתח? זה מסוכן לנסוע עם זה ככה, אם אני מדי פעם מכבה את האורות ורואה מה המצב "האמיתי" של החום מנוע? או שהמנוע באמת מתחמם?
כל תגובה בהקדם האפשרי תעורך מאוד
תודה!
פעם היה סמוראי... היום יש טרופר שמנסה להיכנס לנעליים הגדולות של הסמוראי !! (:
טרופר 2001, בנזין, צמיגים 31" MTR ועם איזו בלונדינית מקדימה..
אם זה קורה רק כשהאורות דולקים אז המנוע לא באמת מתחמם.
מורי-0535335353
גם אצלי יש את אותה התופעה ואין לי זמן לחפש את המינוס הסורר.
אבל יש לי רגש שזו בעיה בלוח שעונים עצמו
הבחור שפתח את השרשור פתר את הבעיה - כאשר חיבר מינוס עבה מהמצבר למנוע ומהמצבר לגוף הרכב ומאז הכל עובד טוב .
שמרו על קשר