Close
עמוד 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 71
  1. #1
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל סרן סדוק...אולי

    בעודי משוטט בפורום ובאתר, בדקתי מסקרנות את המדריך לבדיקת סמוראי, סתם כך ופתאום קפצה התמונה הזו

    http://www.jeepolog.com/with.php?pic...k/P7230004.jpg

    שלצידה הסבר האומר כי בתמונה ניתן לראות סדק בסרן.

    באותה רגע נדלקה הנורה האדומה - גם אצלי המצב בסרן זה לתמונה (רק שהבולם עם מדבקת טף-דוג )

    האם זה אומר שגם אצלי הסרן סדוק ? אני לא מרגיש שום הבדל בנסיעה , שום פגם אין טפטופים וזה ככה למעלה מחצי שנה...אני צריך לדאוג ?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    טעות בהבנת הכתבה, או יותר נכון טעות שלנו בניסוח ובעריכה - התמונה לא מראה סדק, אלא מקום אופייני שבו יכול להיות סדק. תקרא שוב, תרגע, וסע לשלום :-D

    הכתבה
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    אם כבר אני שם אז אולי אפשר להסביר לי מה טיב הנזילה הזו ? באופן מדהים התמונה זהה למצב שלי ברכב.

    אני מנסה להמנע ומלפרק את תושבת העלים לברור הנושא, האם יש השערות נוספות ?

    נ.ב.
    תודה , הרגעת אותי ,כבר פרסמתי מודעה מכיר לכליה במצב טוב ב"יד2"
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    זו לא טעות, הסרן בתמונה סדוק ועוד איך. הבעיה היא שכדי לראות את הסדק הייתי צריך לנקות שם הכל, להוריד את העלים ולסדר תאורה נאותה. המון עבודה על תופעה שקל לזהות לפי מיקום הנזילה.

    זו לא תופעה אופיינית לסרן כמו שלך, אמיר. רק לסרני 84. אם בכ"ז יש לך הזעה בלתי מוסברת שמתחילה מאזור חיבור תושבת העלים, זה הזמן להכנס לפאניקה - אין שום דבר אחר שינזל שם.

    איך מגלים? תשקיע שעה עבודה ותנקה את הסרן עד שהוא יהיה יבש ונקי לגמרי. מרגע זה והלאה תתחיל לעקוב אחריו אחרי כל נסיעה, אם יש שם נזילה ולא סתם רטיבות של שמן ישן היא תופיע שוב. אם תקפיד לעקוב בתדירות גבוהה אתה גם תראה את תחילת ההזעה ואם זה במיקום האמור... אאוץ'.

    הבעיה היחידה עם התמונה ההיא היא שכל האזור נוזל שם, לא רק הסדק. יכול להיות שנוזל לך שמן מהמחז"ש האחורי וזה כבר שטויות, כסף קטן. הייתי רץ להמר על זה בדר"כ, אבל אני חושש לחיי הסרן שלך אחרי הדיונים שלנו על הכיסאות ההידראוליים... בלי פאניקה בנתיים, תתחיל מניקוי.

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    אלון, המדריך שלך יותר רציני אפילו ממה שהערכתי. הייתי בטוח שזו תמונה לאילוסטרציה בלבד... טעות שלי :oops:
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  6. #6
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלון_ק
    זו לא טעות, הסרן בתמונה סדוק ועוד איך. הבעיה היא שכדי לראות את הסדק הייתי צריך לנקות שם הכל, להוריד את העלים ולסדר תאורה נאותה. המון עבודה על תופעה שקל לזהות לפי מיקום הנזילה.

    זו לא תופעה אופיינית לסרן כמו שלך, אמיר. רק לסרני 84. אם בכ"ז יש לך הזעה בלתי מוסברת שמתחילה מאזור חיבור תושבת העלים, זה הזמן להכנס לפאניקה - אין שום דבר אחר שינזל שם.

    איך מגלים? תשקיע שעה עבודה ותנקה את הסרן עד שהוא יהיה יבש ונקי לגמרי. מרגע זה והלאה תתחיל לעקוב אחריו אחרי כל נסיעה, אם יש שם נזילה ולא סתם רטיבות של שמן ישן היא תופיע שוב. אם תקפיד לעקוב בתדירות גבוהה אתה גם תראה את תחילת ההזעה ואם זה במיקום האמור... אאוץ'.

    הבעיה היחידה עם התמונה ההיא היא שכל האזור נוזל שם, לא רק הסדק. יכול להיות שנוזל לך שמן מהמחז"ש האחורי וזה כבר שטויות, כסף קטן. הייתי רץ להמר על זה בדר"כ, אבל אני חושש לחיי הסרן שלך אחרי הדיונים שלנו על הכיסאות ההידראוליים... בלי פאניקה בנתיים, תתחיל מניקוי.
    תודה על הפניקה , לא שהיה חסר לי לחץ בחיים אבל עכשיו גם למצוא זמן לנקות את הגוזל שלי זה מחייב...כיף גדול! :cry:
    בנסיון להרגע עד שאנקה אותו אשאל את השאלה הבאה
    אם הייתה נזילה , לא הייתי אמור לראות טיפות? אם הרכב עמד יום שלם הייתי צריך לראות טיפה/שתיים לפחות ,לא ? :neutral:

    האם לנקות רק את החיצוני או להשקיע ולהוריד את העלים ולנקות גם ממתחת ? השאלה כאן בנסיון להבין את חומרת הבעיה - אם יש סדק רציני אני אמור לראות את הנזילה גם בלי לפרק את העלים לא ?

    האם אני יכול להאשים את המערגל בנושא ? אולי כדאי לי לפרק את העלים אצלו ואז אם יש סדק בדיוק בהברגה המחברת את תושבת העלים (לא יודע את המונח המקצועי) לבין הסרן אוכל לבוא אליו בטענות ? הערגול/שינוי האחרון שעשיתי היה באיזור דצמבר/נובמבר, לגיטימי ?

    לא הבנתי את הקשר בין הדיון על הכסא ההידרואלי לנזילה ? האם בגלל המהירויות והקפיצות אתה מוצא קשר מזיק ? :?:

    ושאלה אחרונה - האם אני צריך להרגיש הבדל בנסיעה? כי אני לא מרגיש כלום....בנתיים... :-(
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    תודה על הפניקה , לא שהיה חסר לי לחץ בחיים אבל עכשיו גם למצוא זמן לנקות את הגוזל שלי זה מחייב...כיף גדול!
    בנסיון להרגע עד שאנקה אותו אשאל את השאלה הבאה
    אם הייתה נזילה , לא הייתי אמור לראות טיפות? אם הרכב עמד יום שלם הייתי צריך לראות טיפה/שתיים לפחות ,לא ? לא אם הסדק למעלה...

    האם לנקות רק את החיצוני או להשקיע ולהוריד את העלים ולנקות גם ממתחת ? השאלה כאן בנסיון להבין את חומרת הבעיה - אם יש סדק רציני אני אמור לראות את הנזילה גם בלי לפרק את העלים לא ?
    מספיק לך לנקות היטב את האזור בלי לפרק כלום. גם כך רוב הסיכויים שזה רטיבות ישנה של שמן מאי-שם.

    האם אני יכול להאשים את המערגל בנושא ? אולי כדאי לי לפרק את העלים אצלו ואז אם יש סדק בדיוק בהברגה המחברת את תושבת העלים (לא יודע את המונח המקצועי) לבין הסרן אוכל לבוא אליו בטענות ? הערגול/שינוי האחרון שעשיתי היה באיזור דצמבר/נובמבר, לגיטימי ? לא. מה הוא אשם?

    לא הבנתי את הקשר בין הדיון על הכסא ההידרואלי לנזילה ? האם בגלל המהירויות והקפיצות אתה מוצא קשר מזיק ? ברור, אתה לא? ככל שאתה נוסע מהר יותר, אתה מעמיס על הסרן יותר. אם אתה קופץ אז בכלל...

    ושאלה אחרונה - האם אני צריך להרגיש הבדל בנסיעה? כי אני לא מרגיש כלום....בנתיים... לא
    לך תנקה, פאניקה אח"כ.

  8. #8
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    תודה על התשובות , אנקה ואדווח...בתקווה שזו דאגת שווא

    לגבי המערגל, יש בורג שמחבר את העלים לתושבת , בורג מרכזי שאם הוא הוחלף לארוך יותר וארוך מידי אז בעת ההברגה שלו הוא עלול להשתוות למסמר שחודר לסרן ומכאן יצור סדק אטום שכאשר יש תנודה בתושבת הוא ייפתח יותר ויצא דרכו השמן.

    להשתמע

    אמיר
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  9. #9
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    טוב, נחשו מי סדק סרן ?

    נכון , אמיר!

    אז ככה , לאחר ניקוי ונסיעה של מספר ימים , הופס - טפטוף קל מאד מאד נמצא מנקודה קטנטנה אבל נראית לעין.

    ואני שואל , האם אפשר לתת שם בריתוך ולסגור אותה ובכך חסכתי 3000 שקל או לחילופין לאטום עם אפוקסי חזק במיוחד, או שאני צריך לחפש עכשיו בית סרן מודל 88 , סה"כ הסרן עצמו , הבית סטליטים ושאר הגשעאפט (גלג"שים וכד') תקינים לחלוטין , הם נפתחו לפני כחודש לסידור הנעילה האחורית ששיחקה לי שם ובדקתי היטב שאין שבבים וכד' , קיצר זה תקין ורק בית הסרן סדוק וגם זה חור מאד מאד קטן...

    אז מה עושים ?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  10. #10
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,844

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    אתה זוכר את הטיול בירקון ששאלתי אותך אם לא נראה לך שמשהו ישבר לך מתישהו?! :???: .. לא נורא.. מטעויות לומדים...
    אני אומר... אם יש לך את הכסף... תחליף.. ללא ספק..
    לדעתי... אם תרתך זה יחזיק.. אבל רק כעזרה ראשונה... מתישהו באחת הקפיצות שלך.. זה יכול להיפתח בגדול..ואז.. באמצע השטח.. זה יהיה לא נעים בכלל... ובטח גם יכלול צירייה, מיסבים ומי יודע מה עוד...
    אם אתה מחליט להחליף..אתה מוזמן לבוא אלי... לצערי... רק לפני חודשיים פירקתי את הסרן שלי לגורמים...
    בהצלחה!

  11. #11
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,844

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    ואפוקסי יסגור את הנזילה בלבד... וגם זה בספק..

  12. #12
    חבר רשום tomer s's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2004
    מיקום
    דרום
    הודעות
    1,064

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    לדעתי פרק ת'סרן תן לו ריתוך טוב (טוב ז"א אצל רתך מקצועי)
    תרכיב וסע לשלום.אין שום סיבה שהריתוך יפתח.
    מפיץ מורשה כליי עבודה "בוש" "סיגנט" "שטל"
    נעלי "רד-בק" מכונות שטיפה של "קארשר" וצבעיי נירלט

  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    יש כמה סיבות שהריתוך יפתח אם סתם תרתך. מה שאתה צריך לעשות זה לזהות במדוייק את הסדק, לקדוח חור בכל קצה שלו ולמלא את החורים+הסדק בריתוך. פאזה לסדק לפני כן לא תזיק, אבל לא להשתולל עם הפאזה.

    הטריק כאן הוא לעשות את זה בחדירה מלאה, בריתוך שווה ככל הניתן וכנראה הכי חשוב - בלי שום זליגות פנימה. לא עבודה לרתך רגיל (כמו 99% מאלו שבונים בפורום, אני בכללם).

    התסריט הרע:
    זה המון כאב ראש. הסרן חייב לרדת מהרכב, יש סיכוי לא רע שתושבת הקפיצים צריכה לרדת מהסרן ולחזור אח"כ. לשלם למישהו על העבודה יעלה כמו סרן חדש והתוצאה תהיה פחות טובה, לעשות לבד (חוץ מהריתוך) זה סרט שלוקח המון זמן ומאמץ. במקומך הייתי מתחיל לחפש גוף סרן חדש בלי הבפנוכו או שוקל את האופציה המתבקשת - החלפת סרנים. זה מתבקש משתי סיבות: 1. יש לך תירוץ. 2. שברת סרן אחד, למה שזה לא יקרה גם לבא בתור?

    התסריט הטוב:
    זיהית את הסדק והוא נגיש לחלוטין בלי לפרק סרן. נוסעים לרתך מומחה (נדמה לי שמורי מכיר אחד), שעה עבודה על האוטו ו200 ש"ח נזק (אני זורק מספרים באוויר, הערכות בלבד!), ילד שמח וטוב לב נוסע חזרה הביתה בלי דאגה על הראש חוץ מכמה יעלה לו לבנות נועל לכיסא ההידראולי... :razz:

  14. #14
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלון_ק
    יש כמה סיבות שהריתוך יפתח אם סתם תרתך. מה שאתה צריך לעשות זה לזהות במדוייק את הסדק, לקדוח חור בכל קצה שלו ולמלא את החורים+הסדק בריתוך. פאזה לסדק לפני כן לא תזיק, אבל לא להשתולל עם הפאזה.

    הטריק כאן הוא לעשות את זה בחדירה מלאה, בריתוך שווה ככל הניתן וכנראה הכי חשוב - בלי שום זליגות פנימה. לא עבודה לרתך רגיל (כמו 99% מאלו שבונים בפורום, אני בכללם).

    התסריט הרע:
    זה המון כאב ראש. הסרן חייב לרדת מהרכב, יש סיכוי לא רע שתושבת הקפיצים צריכה לרדת מהסרן ולחזור אח"כ. לשלם למישהו על העבודה יעלה כמו סרן חדש והתוצאה תהיה פחות טובה, לעשות לבד (חוץ מהריתוך) זה סרט שלוקח המון זמן ומאמץ. במקומך הייתי מתחיל לחפש גוף סרן חדש בלי הבפנוכו או שוקל את האופציה המתבקשת - החלפת סרנים. זה מתבקש משתי סיבות: 1. יש לך תירוץ. 2. שברת סרן אחד, למה שזה לא יקרה גם לבא בתור?

    התסריט הטוב:
    זיהית את הסדק והוא נגיש לחלוטין בלי לפרק סרן. נוסעים לרתך מומחה (נדמה לי שמורי מכיר אחד), שעה עבודה על האוטו ו200 ש"ח נזק (אני זורק מספרים באוויר, הערכות בלבד!), ילד שמח וטוב לב נוסע חזרה הביתה בלי דאגה על הראש חוץ מכמה יעלה לו לבנות נועל לכיסא ההידראולי... :razz:
    אם כך , בוא נדבר עם מורי :-D בסה"כ אני מזהה את הסדק מבחוץ - כמו שאמרתי , חתיכה קטנטנה שפשוט נשברה ממנו , לא שבר כמו בסרטים שרואים כזה זיגזג (לא מצאתי דרך יותר מקצועית לתאר את זה...)...אני רוצה להאמין שריתוך מקצועי יספיק.

    בינתיים אני אחפש גם סרן/בית סרן חלופי , אפרסם במקומות המותרים. סה"כ הסרן אצלי תקין ויש גם נעילה וכד'....איך אין לי כוח לזה....

    עידן , באיזה הקשר שאלת את השאלה הזו ? כי אז בירקון , נסעתי רגוע יחסית :twisted: :twisted: :twisted:
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  15. #15
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    עדכון...עצוב...

    לאחר בדיקה אצל מורי והתייעצות עם עוד יודעי דבר ורתכים מקצועיים - אין אפשרות לרתך את הסרן בלי להסיר את התושבות של העלה ולכן עדיף יהיה למצוא סרן אחר...

    אז אם למישהו נופל כזה סרן ובזול , תנו סימן.

    כשאחליף את הסרן (מקווה בשבוע הבא) אשתדל לצלם את התהליך , אולי עוד נלמד מזה משהו...

    ובאותו עניין ,מה צריך להחליף כשעושים זאת?

    מחזש"ים (ברור) , מיסב ימני הוחלף לפני שלושה חודשים , להחליף שוב ? מיסב שמאלי ישן ממנו בהרבה אז אולי כבר על הדרך ? כבל בלם יד הוחלף שבוע שעבר , ברקסים עשיתי לפני חודשיים. מה עוד ? מה עם הברגים בכל חלק? כדאי להחליף לחדשים ?

    לגבי שמן לסרן , יש את הסטנדרט 80/90 , יש יותר טובים ?

    תודה לעונים והמתעניינים
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  16. #16

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    אני רוצה להאמין שריתוך מקצועי יספיק.
    למרות שנדמה לי שלא לזה התכוונת, רגע של הנ' חומרים:
    ריכוז מאמצים נוצר כתוצאה של אי רציפות בגוף. דמיין רגע גליל פלדה שחרצו לו את הצד עם דיסק, החריץ הוא אי הרציפות. מקדם ריכוז המאמצים הוא מספר שמגדיר את "חומרת" ריכוז המאמצים לטובת ההסבר הפשטני. ככל שהמקדם גבוה יותר מצבך רע יותר, יהיה יותר קל לשבור את החומר. מקדם ריכוז המאמצים הוא חלוקה של כמה פרמטרים בין היתר ברדיוס אי הרציפות (החריץ), לכן ככל שהרדיוס קטן יותר המספר ("החומרה") גדול יותר. בגלל זה אתה חייב לקדוח בקצות הסדק, כי בהם ריכוז המאמצים הוא הגדול ביותר ובהם מחושב הרדיוס; הגדלת הרדיוס (הקדיחה) מורידה את ריכוז המאמצים. אח"כ אתה מפצה על החוזק בעזרת הריתוך (שיוצר ריכוזי מאמצים משל עצמו, אבל הרבה פחות ממה שהיה בהתחלה אם זה ריתוך טוב והסדק טופל כאמור).

    מחזש"ים (ברור) ברור, מיסב ימני הוחלף לפני שלושה חודשים , להחליף שוב ? לא, למה לך? אתה לוקח את הציריה עם המיסב קומפלט. מיסב שמאלי ישן ממנו בהרבה אז אולי כבר על הדרך ?אני לא הייתי ממהר אם הוא תקין. זה לא כמו מיסב קדמי וזה לא כזה נורא להוציא ציריה. כבל בלם יד הוחלף שבוע שעבר , ברקסים עשיתי לפני חודשיים. מה עוד? בוכנות הבלמים אם אלו שתקבל - אם תקבל - לא יהיו תקינים. מה עם הברגים בכל חלק? כדאי להחליף לחדשים ? לא, אלא אם אתה רואה בעיה ברורה בבורג ספציפי.

    לגבי שמן לסרן , יש את הסטנדרט 80/90 , יש יותר טובים ? מה רע לך בזה? אתה מחפש מה לעשות? לי נדמה שיש לך מספיק... :mrgreen:

  17. #17
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,490

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    תודה על היעוץ והליווי, אעדכן בהמשך

    עידן - תתכונן כי הנה אני בא! הנה אני בא! (ואת ההמשך אתם יודעים). 8-)
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  18. #18

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    צלם הרבה תמונות, שתוכל לעזור לאחרים עם שאלות בבוא היום. לפחות משהו טוב יצא מזה...

  19. #19
    חבר רשום idanw's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    דרום
    הודעות
    2,844

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    אמיר... אם אתה בא אלי.. אז יש לידי חנות חלפים שמחזיקים את המיסב האחורי.. אם תראה שמצבו לא משהו...אם הוא ישן.. בסרן שלך סביר להניח שהוא לא משהו.. :evil:
    אלון.. למה שיחליף את הבוכנות של הבלמים!? אם הוא נשאר אם הצירייה שלו הוא גם נשאר אם הצלחות בלם שלו...
    לאומת זאת.. אם הוא מחליף את הציריות הוא יצטרך גם להחליף מיסבים אחוריים.. כנראה
    קיצר.. מספיק למצוא גוף סרן בלבד...

  20. #20

    ברירת מחדל חוזר: סרן סדוק...אולי

    צלחות הבלמים נשארות רק אם אתה לא מוריד את המיסב. את הבוכנות ניתן להחליף בלי קשר לצלחות ולכן אני אומר שעם הציריה שיעביר גם את הבוכנות. זה אומר שהוא לא צריך לפרק אותן מהציריה שלו.

    אם הוא מחליף את הציריות הוא יצטרך גם להחליף מיסבים אחוריים
    לא נכון. למה שהוא יצטרך? אני מפספס את ההגיון מאחורי זה.

עמוד 1 מתוך 4 1234 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. לא ממש שטח אבל אולי סובארו 4*4 ?
    על ידי אמיר ב.א בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 06-07-11, 19:16
  2. אקסים למכירה 10 בולט ו14 בולט
    על ידי tamila בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 20-04-08, 23:50
  3. למכירה סרן 14 בולט אחורי ו- 10 בולט קדמי
    על ידי אריה פאהן בפורום לוח המודעות של ג'יפולוג
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 16-12-04, 18:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •