Close
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8
  1. #1

    ברירת מחדל הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    שלום לכולם , סוף סוף הגיע הקיט 3.5 אינץ רוביקון כולל סט קפיצים מלא חדש , בולמים 5100 של בילסטין, ונעילות ק+א חשמליות של אברון גיר.מנתקים למיצב בפרונט , דריבשפט אחורי חדש ועוד ועוד
    הרכבתי הכל אצל רוני אמסלם שעשה עבודה מופלאה .... הנעילות הגיעו עם יחסי העברה לא נכונים הותאמו על ידו , עבודה מופלאה סבלנית אין לי מילים לתאר את מידת שביעות רצוני ....

    ואולם טרם ההרכבה היתה בעיה של ווברציה כתוצאה מהרכבה לא נכונה של היוק בבקקס ודייב שפט שהיה דפוק בכל מקרה כרגע הבבקס שורק ב80עד 100 קמ"ש

    הקורונה והפניון של הדנה 35 אחורי דפוקים , יש למישהו רעיון איך ועלידי מי אני פותר את הנ"ל?

    בנוסף ירדתי בלחץ האוויר ל23 PSI , זה OK (אני עם גלגלים סטנדרטים)
    האם להחליף גנטים וצמיגים , זה יעמיס על הסרנים? יפגע בעבירות או ישפר , מבלבלים לי את המוח בכל מיני פרטי מידע ..... ואני כבר לא מבין מה כן נכון ומה לא ...
    המלצות והצעות יתקבלו בשמחה

    בשבת טילתי עם הגייפ והוא נוסע מדהיים , פשוט עולם אחר

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    רני.
    לאט, לאט, לא מובן.
    איזה יחסי העברה כרגע יש?
    איך התאימו את יחסי ההעברה לנעילה? - הרי היא הגיעה לא מתאימה.
    יתכן שהוא החליף את הקורונה פיניון בשני הסרנים?

    לגבי הצמיגים.
    ג'נט 15 + צמיגי 31 MT ישפרו לך משמעותית את הרכב בשטח, לא אמורה להיות כל בעיה עם הסרנים שלך.

  3. #3

    ברירת מחדל חוזר: הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    אני מניח שמה שהוא עשה זה לחרוט את הקורונה או שהוסיף ספייסר ?!

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    מהרכבה לא נכונה של היוק בבקקס ודייב שפט שהיה דפוק בכל מקרה
    אני צריך הסבר לזה... לא הבנתי.

    אם צריך להחליף קורונה ופיניון- תחליף. זה הפתרון. רק תדאג להרכיב כמו שצריך הפעם.

    31" זה יופי יופי לסרנים שלך- אין דאגות.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    עוד דבר לבדיקה.
    אתה בטוח שהבקקס הוא זה ששורק במהירות הזו?
    אולי יש לך גרגור או רעש של ויבראציה?
    אם לא הנמכת טרנספר תנסה להנמיך קצת את הטרנספר ( ע"י הוספת שייבות בברגים של הגשר) יהיו לך זויות יותר טובות בדריישאפט ופחות לחץ על היוק.

  6. #6

    ברירת מחדל חוזר: הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    רמי,

    אין שום סיבה להנמיך טרנספר

    יש דבר חשוב שרני לא ציין,

    בנוסף לקיט הגבהה , רני הרכיב גם קיט SYE +CV DRIVESHAFT

    לא צריך להיות לו בעיות....

    אורן.
    צ'ירוקי 01 מוגבהה 2 אינצ'

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    רני ,

    יש לך "שריקה" או "וויברציה" ???
    צ'ירוקי 01 מוגבהה 2 אינצ'

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: הרכבת קיט ותסבוכת קטנה

    אתה יכול לפרט מה בדיוק נעשה כדי להתאים את הנעילה ליחסי ההעברה.
    איזה יחסי ההעברה יש לך כרגע ומה היה אמור להיות.
    lead, follow.... or get out the way

נושאים דומים

  1. הרכבת גשר גיר CJ6
    על ידי rock_roller בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 24-09-10, 19:36
  2. הרכבת לוקרים
    על ידי jojo בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 06-02-10, 07:25
  3. הרכבת סט רוביקון
    על ידי נמרוד - מערד בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 07-06-07, 01:44
  4. הרכבת צמיגים על הג'אנט
    על ידי סמור בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-04-07, 00:09
  5. הרכבת מד חום שמן גיר?
    על ידי מאיר רוטברג בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 9
    עדכון אחרון: 14-08-06, 22:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •