Close
Results 1 to 11 of 11
  1. #1

    Default קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    אני יודע שהנושא כבר נדון כאן כמה פעמים, אבל לא הצלחתי למצא את כל התשובות שאני מחפש.

    מה הנתונים של מנוע V8 5.7 ? כ"ס? מומנט? מתי המנוע מתעורר לחיים (טורים נמוכים כמו מנוע דיזל או טורים גבוהים?)

    האם בשנת הדגם הזו הגיעו כולם עם V8 או שהיו גם V6?

    מי מהמנועים עדיף?


    מדובר על בלייזר 82

  2. #2

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    5.7 - בונה כח מסל"ד סרק, שיא מומנט באיזור 2500 , מומנט ביאזור 30 קג"מ, שיא כ"ס באיזור 5000 +- , כ"ס 160 ומעלה, תלוי בשנת היצור. "סוף" מנוע, 5500.

    בשנים האלה לא נוגעים במנוע GM שאיננו V8 קרוברטור.

    עוד שאלות?



    אה..אם אתה רוצה . אתה יכול לתת מספר שילדה וננסה לבדוק לך בדיוק.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  3. #3

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    למה קרבורטור? מה רע בהזרקה?

  4. #4
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,243

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    מנוע ה"בלוק קטן"-5.7 של GM (מנוע 350) הוא ה-V8 הנפוץ ביותר בעולם. נתונים? קשה לדעת, כי המנוע הזה יוצר בכל כך הרבה וורסיות וקונפיגורציות. יש עם מאיידים כפולים או מרובעי לועות (FOUR-BARREL) ויש עם הזרקות חד נקודתיות ורב-נקודתיות, ויש גרסאות MARINE (לשימוש ימי, אהובות מאוד על משפרי מנועים בשל עמידותן הבסיסית הגבוהה) וכו' וכו' וכו'. זהו המנוע הורסטילי ביותר שיש, אחד האמינים ביותר ועם אפשרויות שדרוג לא מוגבלות למעשה.
    צריך לדעת באיזה רכב מדובר (בלייזר 82) ומה קוד הדגם של מנוע ספציפי כדי לדעת כיוון מסוים.
    הספקים של מנועי 350 מתחילים מ-140 כ"ס בגרסאות הבסיסיות ביותר, ועד להרבה-הרבה-הרבה מעבר ל-300 כ"ס בגרסאות היותר חזקות (קורבט וקמארו לדגמיהן השונים)
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  5. #5

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    ב 82 לא יצאו בליזרים עם הזרקה מהמיפעל, הזרקה חד נקודתית נכנסה לשימוש במנועי GM ה"רגילים" ב 87.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

  6. #6
    חבר רשום
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    תל אביב
    Posts
    481

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול על מנועי בלייזר כפי שיצאו מהמפעל:

    http://coloradok5.com/specs.shtml בחר שנה ויש לך את התשובה.
    מוני 0525-253642

  7. #7

    Talking חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    מוני, מה שעשית זה פתחת לי פתח לימבה שאלות נוספות

    מנוע V8 165 כ"ס אבל לא כתוב כלום על מומנט (חבל)

    שני הסרנים זהים עם 10 בולטים, זה טוב ליהודים? (דרך אגב את הבולטים אני סופר סביב הביצה?)

    הרכב הוא אוטומט, אז יש שתי אפשרויות לגיר TH350 זה אומר 3 הילוכים ו TH700 4 הילוכים?

    טרנספר NP208 עם יחס של 2.61 זה נשמע טוב, מה לגבי האמינות שלו? זה שרשרת או גגשים?

  8. #8

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    כל מה שרצית לדעת על סרנים:
    http://www.jeepolog.com/12.html

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  9. #9
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Denton Tx
    Posts
    2,657

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    הצורה הכי בסיסית לזהות איזה מנוע מורכב כרגע ברכב היא המספר המוטבע על הבלוק.
    המיקום שלו הוא בחיבור בין הבלוק להאוזינג גיר בצד הנהג, יכול להיות שקצת מלוכלך שם, נקה ורשום את המיספר.

    אח"כ גש לאתר הבא www.mortec.com באתר הזה תוכל להשוות את המיספר שיש לך ולקבל קצת יותר פרטים על המנוע (אגב, גם לראשי המנוע יש מיספרים)

    עומר
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  10. #10
    חבר רשום
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    תל אביב
    Posts
    481

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    רוב,


    עברנו ממנוע לסרנים:

    אני מומחה קטן מאוד ברכב.
    לשאלתך לגבי gm10 , זה מה שיש לי, מספר הברגים המכסה הביצה הוא המגדיר את הסרן - אבל לך למדריך הסרנים שהפנו אותך אליו ותלמד שם המון.

    כאמור אני עם GM10 שקיניתי עבורם נעילות lock right קדמי ואחורי - כיום הזוג עולה כ 550 $ כולל סט שימסים ופקונג. אני עם 33" וההנחה שלי שזה הפתרון הטוב ביותר מבחינת כספית לנהג שלא רוצה את הטוב ביותר אלא את הפרקטי ביותר. : לא צריך להחליף סרנים, גנטים וכד'.

    ומבחינה מכנית זה טוב, כי הודות לכך שיש גם נעילה קדמית:

    1. לא יהיה מצב של סבסוב גלגל ועצירת פתע - סיבה אחת לשבר הצירייה,
    2. וכן העומס במקרה הצלבה מתחלק על שתי ציריות. אמנם הקדמית לוקחת פחות, אבל מורידה, נגיד, 25% מהאחורית - וזה מה שימנע את השבר של האחורות



    מגבלות:
    1. בנעילה קדמית מהסוג הנ"ל, הגה לא טוב בשטח סלעי. כשאתה לא משולב זה לא מפריע כמובן.
    2. להיזהר יותר בסיבובים עקב הנעילה האחורית.
    מוני
    מוני 0525-253642

  11. #11

    Default חוזר: קצת שאלות על בלייזר V8 5.7

    רגע.

    רוב, כמה שאלות

    יש לך רכב ספציפי על הכוונת?
    מה הרקע שלך ב 4X4 ?
    מה אתה מצפה מהבלייזר שיעשה בשבילך?
    למה לעזאזל מענין אותך איך רכב בן 25 יצא מהמיפעל?

    אה..והמיכלול שהכי מענין אותך לבדוק בבליזר, הוא השילדה.
    הציבור מפולג ולכן הציבור יעשק
    What we've got here is failure to communicate. Some men you just can't reach...

Similar Threads

  1. בלייזר 85 דיזל - מצתי להט ה.מכנית ? ומספר שאלות...
    By שחר-סופה in forum פורום שברולט/GMC
    Replies: 5
    Last Post: 18-11-10, 23:20
  2. בלייזר 81
    By efi 4 *4 in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 23-08-08, 17:06
  3. GM 10 קדמי בלייזר
    By big chevy in forum לוח המודעות של ג'יפולוג
    Replies: 0
    Last Post: 26-11-05, 17:58
  4. 4x4 בלייזר איך בודקים?
    By tovias1 in forum פורום רכב פולסייז אמריקאי
    Replies: 3
    Last Post: 21-11-05, 04:06
  5. בלייזר - שאלות כלליות לפני קנייה.
    By דרור99 in forum פורום רכב פולסייז אמריקאי
    Replies: 2
    Last Post: 29-07-05, 07:53

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •