מה בדיוק רצית??
--?
נכתב במקור על ידי הצפרדע
אתה לא רואה ישומים של מתקן כזה ברכב שטח? תחליף לטרנספר, יחסי העברה וכו..
--?
מה?????
אתה הבאת שרטוט של משאבת כנפיים הידראולית.
איך זה קשור לטרנספר ולכוחות העצומים שעוברים שם, ואיך זה מתערבב עם הידראוליקה?
נראה שיש לך חיבה מיוחדת לסימני שאלה...
זאת משאבה הידרוסטטית ולא הידראולית, העיקרון הבסיסי יושם בממסרות CVT כבר מזמן, כאן מדובר בעלית מדרגה, ברמת היעילות, לממסרות עם יחס משתנה ללא גבול:
ישנם כבר ישומים בממסרות של טרקטורים של John deere וכיו"ב.
קח את זה לכיוון רכבי שטח ותקבל תיבת הילוכים שתבטל את הצורך בטרנספר, מספר יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים יהיה אין סופי.
--?
בתחילת שנות ה80 כבר היה לאינטרנש טרקטור- נדמה לי שהדגם היה הידרו100 או משהו כזה - עם גיר הידרוסטטי רציף.
עבדתי איתו לא מעט. טרקטור מדליק.
היתה ידית בצד ימין שכשהיא היתה הכי קרובה אל הנהג, יחס ההעברה היה אפס, כלומר, הכלי היה עומד, וככל שהיית דוחף את הידית קדימה יחס ההעברה היה משתנה ברציפות עד שהטרקטור היה מגיע למהירות מאוד גבוהה, יחסית.
היתה גם דוושת מצמד, בעיקר לצורכי עצירות חירום. בשאר הזמן פשוט השתמשת בידית הגיר כדי לשנות את מהירות הטרקטור תוך כדי שהסל"ד נשאר קבוע (שזה מצוין לעבודה עם כלים חקלאיים שונים שמקבלים את הכוח שלהם מהPTO . ) .
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
סליחה על סימני השאלה ועל אי ההבנה.
אתה תוכל לסלוח לי?????????????
בבקשה???????????????
בחיאת???????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
--?
שמרו על קשר