למה בדיוק אתה הולך לרתך את התושבות? לבית האלומיניום של הטרנספר?
אני יודע שעברתי כבר על העיניין הזה והוא חצי מאחורי
אך בעיה חדשה צצה לי אני שם לוקטיט ודיסקית קפיצית והברגים פשוט מתפרקים אני מפחד שבמקום להתפרק הם גם ישברו לי
ולשאלה כדי למנוע ויברציות מיותרות ולהשאיר רק את הויברציות של הגומיות אני רוצה לחבר את שני התושבות בריתוך האם זה בסדר האם זה לא מבטל חופש מסויים שצריך להיות ואולי זה ישפיע על הגומיות לרעה בכל אופן אני מתכוון לרתך את התושבות ביחד נראה לי ממש טוב ואני צריך רעיונות
עדיין לא ירדתי מתחת לרכב אני עצלן רציני מאז השחרור ואפילו קצת ליפני
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
למה בדיוק אתה הולך לרתך את התושבות? לבית האלומיניום של הטרנספר?
אלון אני לא חכם כמוך אבל יש לי קצת חוכמה אני לא מפגר.
אני הולך לחבר בין שני תושבות הטרנספר אחת לשניה והטרנספר רק יונח עליהן כך אני מבטל את
הלחץ על הברגים
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
אני דווקא הייתי רציני לגמרי. זה לא רעיון טוב (מה שאני הצעתי), אבל אפשרי.
הפתרון שלך יעזור, אולי אפילו יפתור את הבעיה. כשאתה מחבר אותם ביחד, תעשה את זה בצורת מיגון לטרנספר וסגור עניין.
אגב, ניסית לסגור את הברגים פשוט במומנט הנכון בלי שום טבעת קפיצית, אבל עם מפתח מומנט?
כן ושבועיים האחרונים בזבזתי כ6 ברגים על החרא הזה
הם פשוט נעלמים וההברגות תקינות
עכשיו אני צריך לחשוב איך לחבר אותם?
האם ע"י שני מוטות כך שנוצר חלל באמצע עם גישה לטרנספר או מוט מלמטה כך שיגן אך יפריע ואני לא רואה צורך בהגנה
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
תעתיק את הדברים מחו"ל. תוריד את הטרנספר לרצפה, קח פלטה של 3 מ"מ פלדה ברוחב 150 מ"מ ובאורך של 480 מ"מ (אם תכופף בול זה יספיק, עלי), תכופף אותה סביב הטרנספר עד לתושבות ותרתך לאט (שלא יהיה עיוות). תקדח שני חורים עם מקחד כוס במקומות הנכונים ו-וואלה! יש מיגון טרנספר נח למילוי וריקון.
אדיר ממש!
אבל יש בעיה מאוד נחמדה איך אני אמור לכופף מפלצת כזאת עם השיניים
ואם התחלתי לשלם בעד כיפופים אז עדיף לקנות כבר משהוא מוכן לא?
אל תשכח שאין לי מידות לכיפוף ואף בעל עסק לא ירצה לכופף לי על הטרנספר כי זה להתעסק בחרא
ובשביל זה הוא ישחוט לי את הצורה
לו הייתי מכין סידרה של כאלו היה שווה אך אני לא מחפש לשפר מכוניות אחרות וגם לא להתעשר מזה זה סך הכל התחביב שלי אך אסור לתחביביים לעלות הרבה כדי שלא ימאסו
בכל אופן איך אני מכופף לבד מדוייק ונכון?
אולי ע"י חריצה עם דיסק של המקום שמיועד לכיפוך אחר כך ריתוך ומשולשונים קטנים לחיזוק הכיפופים?
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
כמעט שכחתי כמובן שהכל מגיעה על קרטון ואחר כך ברזל
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
עשיתי חיפוש קטן והיחידי שעשה מה שאמרתי זה calmini
אצלהם אין פלטה ולה מוט אחד מכופף באיזה אתר יש תושבת עם פלטה למטה
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
לא רק קלמיני, ממש לא; בע"פ אני זוכר שגם ל TT יש כאלו, אם נחפש בטוח יהיו עוד רבים. גם לקלמיני יש פלטה למטה:
![]()
הנה של TT:
![]()
למה? אתה לא בונה כאן את הזרועות, רק את המיגון עצמו, לא הייתי טורח הפעם. ישר על הברזל.כמעט שכחתי כמובן שהכל מגיעה על קרטון ואחר כך ברזל
ככה בדיוק הייתי עושה את זה, רק לא עם משולשים אלא עם טרפז אחד שעובר על כל החלק התחתון (על שני הכיפופים)....איך אני אמור לכופף מפלצת כזאת עם השיניים...
אולי ע"י חריצה עם דיסק של המקום שמיועד לכיפוך אחר כך ריתוך ומשולשונים קטנים לחיזוק הכיפופים?
הדיוק במיגון לא חשוב; אתה יכול לפספס גם בשני ס"מ וזה לא ישנה כלום כל עוד אתה לא בונה את התושבות, בהן הדיוק מאוד חשוב.
מה שכן חשוב זה למה זה קורה. איפשהו אתה ייצרת לעצמך רעידה בטרנספר שגורמת לשחרור הברגים, אתה צריך למצוא מה גורם לזה ולתקן את זה בלי קשר. זויות הסרנים, אולי?
היום פירקתי טרנספר הוספתי ברגים וחיזקתי וגם התחלתתי לתכנן את המהלכים שעלפיהם העבוד
בכל אופן אני לא בטוח בכמה אני רוצה להשקיע שם (אני מתכוול לזמן)
אלון אתה צודק לחלוטין כאשר בדקתי היום גיליתי שהזוית חדה מידי ולכן יש רוטציות בנסיעה
זה לא מורגש אך משפיעה על הברגים של הטרנספר
אני צריך להוסיף קלינים לסרן ממש מעט כ ס"מ אחד וזה יפתור את הבעיה לדעתי
תודה רבה בכל אופן אני מקווה שכבר מחר אסיים הכל
ואם יצוצו בעיות אבו מהר לבכות לכם
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
הים חיזקתי את תושבות הטרנספר ואני מקווה שלעולמים לא אצטרך לגעת שם שוב
לקחתי צינור וכופפתי אותו צמוד לטרנספר יש כ חצי ס"מ עד ס"מ מהטרנספר וריתכתי אותו לשתי התושבות וכדי שלא יפריע לברגים בתושבת הקטנה פשוט הוצאתי ממנה כנף קטנה מפלטה של ברזל בעובי התושבת וקטנה ככל שניתן למניעת כיפוף
הצינור מתחבר לתושבת הגדולה בדיוק באיזור הרגיש והארוך כך שמוסיף חיזוק ומונע פיתול של התושבת
למרות שהיא כבר מחוזקת מקודם
ואפילו צבעתי את העסק
בקיצור יצא בן זונה
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
מצטער רק עכשיו ראיתי את ההודעה ועד יום שישי יהיו תמונות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
לגבי הכיפוף- לא צריך עם השיניים. פלטה בעובי כזה אפשר לכופף בעזרת ברנר- מחממים, ואז מכופפים סביב צינור או משהו דומה, והכי טוב בפרס הידראולי (שבונים לו "סכין" ו"פריזמה"). נכון, זה מחליש את הפלטה, אבל ממש לא נורא.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
והנה התמונות כפי שהבטחתי
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
סליחה ויש עוד
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
וזהו אשמח לתגובות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
עוד אחת אחרונה
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
אהלן קומבינה.
הבחירה בצינור נראית לי טעות רצינית מאחר וזוית הבטן נפגעה קשות . מה גם שהצינור לא "יחליק" על מכשולים אלא יתקע בהם.
מורי-0535335353
שמרו על קשר