תמונות קצת יותר גדולות יהיו נחמדות... אני בקושי רואה שם משהו.
מורי ידידי
התמונה מטעה ומראה כאילו מרווח הגחון ירד אך זה כלל לא נכון
הצינור בקו ישר עם הטרנספר והכי הרבה יש לו חצי ס"מ ללמטה ואל תשכח שאני גבוהה מאוד
אז בזה אני לא רואה בעיה
הטעות שלי שהתעצלתי ולא עשיתי עוד צינור לצד שני בכל אופן המטרה היא לקבעה את שתי התושבות יחדיו בחוזקה
יתרון אחרון שמבחינת עלות וזמן עבודה זה לקח לי חצי שעה בדיוק להכין את הצינור כולל ריתוך
וזה לא עלה לי כלל זה צינור שאריות שממנו ניסיתי לעשות דוגמא לקשת התהפכות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
תמונות קצת יותר גדולות יהיו נחמדות... אני בקושי רואה שם משהו.
עמך הסליחה זה מה שהצלחתי לעשות
אולי באימייל בדוק שם
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
רציתי לשלוח באימייל אבל אין אפשרות של העברת קבצים
שלך לי את האימייל שלך ותקבל את התמונות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
עכשיו תושבות הטרנספר באמת חזקות
אבל במכת גז ברמזור פשוט ניקרעה הגומיה של התושבת
כניראה אין מנוס מיחסי העברה גם אם נחזק את כל העולם ובת הדודה שלו
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
אם אתה מחזק את תושבות הטרנספר ממש, אתה צריך גם לשקול חלופה תואמת לגומיות האלו. זה לא מקרה שכל קיט כזה נמכר עם גומיות משופרות, הם חוטפות עכשיו המון אנרגיה שקודם נספגה באלסטיות של תושבות המתכת.
אחרי שתשים יחסי העברה בטרנספר, זה רק יחמיר.
ברור שלא אלך לקנות קיט
אז האם יש רעיון לגומיות חזקות יותר? פתוח להצעות
עכשיו אני אזרח ולהנות אני מוכרח
מצאת את המקור לבעיה? או שזה בגלל שיפור מסוים שהרכבת?
מפיץ מורשה כליי עבודה "בוש" "סיגנט" "שטל"
נעלי "רד-בק" מכונות שטיפה של "קארשר" וצבעיי נירלט
95% שהמקור לבעיה שלו הוא רעידות שנוצרו או כתוצאה מהתקנת מערכת המתלים שלא בצורה נכונה (זויות הסרן לא היו טובות) או מהבניה והחיזוק של תושבות הטרנספר, שצריכות להיות מדוייקות למדי. בכל מקרה, הסיכוי שהבעיה הזו נולדה כתוצאה מזויות גל ההינע גבוה מאוד.
זה ניתן למניעה בפשטות. אם אתם משנים משהו, תשנו אותו נכון.
שמרו על קשר