אתה מדבר על V8? כי מנוע 4.0L זה אותו מנוע ב95%, זה בוודאי אפשרי אבל לא ייתן לך מעבר למה שיש לך כרגע.
המנוע שלי לטעמי צריך אפ גרייד רציני, מרעיש מדי ,ואפילו קצת נוזל,(בטח נדבק מהלנדרובר שחנה צמוד אליו בלילה)
האם ניתן לשתול מנוע של גראנד? כולל הכל הכוונה,מחשב גיר וכו'?
אני יודע כי זה בוצע עם השתלה של צירוקי שכל רכבת הכוח הועברה
מטוטל לוסט של חברי אריק
לגיפ סופה של אחד המשפרים
דעתכם ,חסרונות יתרונות ,עלויות??
(הכותרת נערכה ע"י המערכת.
ראבאק, מאיר, תשקיע כמה שניות בכותרת נורמלית, ולא כזאת שמדברת על לבבות.)
Last edited by זאביק; 25-05-06 at 09:39.
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
אתה מדבר על V8? כי מנוע 4.0L זה אותו מנוע ב95%, זה בוודאי אפשרי אבל לא ייתן לך מעבר למה שיש לך כרגע.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
Originally Posted by נמרוד
כאן אתה טועה
נכון כי המנוע זה אותו המנוע אבל כאחד שהיו ברשותו במקביל הן צירוקי והן סופה זו ליגה אחרת לגמרי,
נראה לי כי מחשב הניהול מנוע בשיפוב עם הגיר הינך נמצא בליגה אחרת ,
קשה למצוא כאלו בפרוק , קשה =אין
אולי מגראנד, לכן שאלתי
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
המנוע הוא high output והוא קצת חזק יותר על הנייר. אתה יכול להזיז את מנוע הסופה לכיוון הזה בקלות, להזכירך את הכתבה הישנה על בית המצערת המשופר של אמיר לרדו, והדברים שאסף כתב שם.
התחושה שלך של ההבדלים בין הסופה לבין הצ'רוקי מאד לא מדעית. הסופה שלך עם מנוע גמור כמו שאתה מעיד, עם גיר 3 הילוכים נחות, עם צמיגי 33 או 35, לעומת צ'רוקי שהיה חדש הרבה יותר, גיר 4 הילוכים, וצמיגים הרבה יותר קטנים. ההבדלים הם במסביב, לא במנוע עצמו.
אם אתה מוצא רכבת כוח קומפלט של צ'רוקי או גראנד 4.0L, כולל הגיר, והם במצב טוב, אז למה לא, השתילה לא צריכה להיות מסובכת מדי. השיפור העיקרי לדעתי יהיה בגלל הגיר, לא המנוע.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
גיר=טרנספר יתאימו?
או שצריך יום סרט מ"אדוונס אדפטור"
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
מאיר, עם יד על הלב: כמה אחוזים מה~180 כ"ס שיש לך אתה מנצל?
או במילים אחרות: כמה זמן אתה מבלה באיזור ה5500 סל"ד?
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
מאיר,,,,
השיעמום הנו אם כל חטאת !!!!!!!
תקנה רתכת קטנה,,,,,כל פעם שמשעמם לך,,,,תרתך שני ברזלים,,,
תאמין לי,,,השטויות עוברות מהר שהעיניים כואבות !!!!
התחושה של צ'רוקי על מנוע 4 ליטר היא של מכונית ספורטיבית. יש לזה סיבה- והיא לא המנוע. ממיר מומנט שנותן לך זינוקים חזקים מאוד עם גיר קל, צמיגים קטנים עם יחסי העברה מתאימים, ומערכת מתלים שלא מבזבזת הרבה מהכוח, וסרן אחורי קטן - לעומת הסופה שלך עם גיר אוטומטי מיושן וכבד עם ממיר שנותן זינוקים פחות טובים, צמיגים 35 עם יחסי העברה לא משהו, ומערכת מתלים שמתכווצת בכל האצה ומאיצה סרן אחורי של משאית.
מנוע HO ייתן לך יותר, אבל הכוח הנוסף לא יגיע לרצפה כמו שהוא מגיע בצ'רוקי סטנדרטי. יש לך הפרש של עשרות רבות של קילוגרמים במערכת העברת הכוח- והם לא נותנים לך להאיץ.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מנוע גמור?
זהו?
ביצעת אוברול לא כל כך מזמן... או שאני טועה?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
עוד משהו מאיר. שלל הניתוחים וההשתלות שעברה הסופה שלך הפכו אותה לעגלה רצינית. צמיגי 33 או 35 קודם כל, ואחר כך השטות הגדולה ביותר - אותו גיר אוטומטי ששתלת שם, שרק עושה לך נזקים. בכיס, בביצועים, בהכל.
יותר מזה?
עכשיו שתול מנוע V8 של גראנד בסופה שלך, וצא ל"רייס" ראש בראש מול צ'רוקי 4.0 סטנדרטי.
ההפרש יהיה אולי יותר קטן, אבל אני מוכן להתחייב שהוא עדיין יברח ממך.
סיבות - קרא שוב ושוב את מה שכתב אסף. מילה במילה.
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
ראשית "רייסים" זה לא הקטע שלי,Originally Posted by דרור ברלי
שנית, אני שם כאן בפורום את כל השאלות ואיני חושש לשאול את השאלות שאחרים או שמבינים יותר ממני או שחוששים לשאול אחרת יגידו שהם לא מבינים ,
לי יש חברים לשאול אותם,
ה 180 כ"ס שהיו לרכב לפני 11 שנה הינם בטח כיום משהוא כמו בטח 140 אולי ,
במבט לאחור איני מצר כלל על הפיכתו לאוטומט, לי , והדגש עלי זה הרבה יותר מתאים,
נכון , כבר אי אפשר כמו שהבת הקטנה שלי אומרת "לתת בגז" אז מה?
מי כמוך דרור יודע כי רכב 4x4 כמו שלנו לפחות הינו רכב בהתאמה אישית ואין אחד דומה למישנהו,
נושא הצמיגים למשל, חבל שלא עברתי אליהם לפני 5 שנים אלא שמעתי לנותני עצות
שזה ישבור לי את הרכב ושאר הברכות הרגילות ,
מאז בצוותא יש לומר עברנו כברת דרך מאוד ארוכה,(מינימום חבית של איזה סינגל מאלט)
אני לומד בעיקר מפורומים אמריקאים ומסתבר שהם "קצת" מבינים,
אוקצור חזרה לעניין ,
הבדיקה מול "ההשתלה" הינה ברווח עלות תועלת מול אוברול קומפלט שעלותו עבורי כולל כל החלקים חדשים, הדגש על הכל[
חריטות ועבודה כ 8000 ש"ח
מול מנוע גיר של גראנד , הרווח הוא למעשה בגיר 4 הילוכים אמין ולא ההשתלות שעושים
בגיר של סונומה
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
מאיר, אם אני זוכר נכון, הגיר של הגראנד 4 ליטר הוא לא הAW4 שיש בצ'רוקי, אלא גיר מצו'קמק של קרייזלר, שנחשב חלש ולא אמין (ותסלחו לי שאני לא זוכר פרטים).
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מאיר,
נניח ותמצא מנוע V8 טוב + גיר טוב של גראנד.
ההוצאות מסביב הן גדולות, לצורך העניין בטח חשבת שצריך להחליף את כל החיישנים והמחשב.
נקודות שלא חשבת עליהם: רדיאטור - הרדיאטור ב V8 שונה ממנוע 4L, מע' קירור לא טובה = חום מנוע גדול במיוחד במנוע הזה. ואני לא בטוח שרדיאטור מתאים וטוב יכנס לסופה.
הטרנספר שלך לא יתאים לגיר, חייבים לשנות את הצוואר שיוצא לגיר, שזה אומר פירוק וניתוח הטרנספר + להשיג את החלק.
עכשיו, קח מחשבון וסכם את כל ההוצאה.
אני חושב שתקבל סכום שקרוב לאיזה צ'רוקי משומש במצב טוב.
אסף.Originally Posted by asafk
הגיר בגראנד אכן שונה, הוא 42RE ו 42RH לפי סוג המנוע.
במודלים החדשים יותר זה כבר 46RE 46RH.
מצ'וקמק הוא לא.. הוא יותר מתקדם וטוב מבחינת איכות נסיעה מהAW4 (שמשתף את הילוך 1-2 בידית יחד.) אבל נחשב פחות אמין, ויותר רגיש להזנחה.
במקרה הרע הגיר הזה ישרוד 200K ק"מ.
גם כן נקודה חשובה לרכב מפירוק. הגיל.
זה כבר הרמה להנחתה,Originally Posted by grand
ואיך זה משתלב לטרנספר הקיים?
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
לכן כפי שכתבתי אנהי בוחן את כל האופציות לפני שאני מחליט בכלל,Originally Posted by grand
מה לגבי מנוע גראנד 4.0 "ליטר
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
בעקרון- לא משתלב (21 שיניים? 23? וואללה הזכרון שלי לא מה שהיה) והאורך של הגל כניסה שונה. אני גם לא יודע איזה שינויים יש אצלך בשביל הגיר האוטומטי. אבל אפשר לעשות "ניתוח" ולהתאים, בדומה למה שיואב מתאר בכתבה שלו על החלפת תיבה בגראנד. אני, במקומך, לא הייתי נשאר עם ה231, אלא עובר ל242 או 241 (כמו שהיה בסופה שלי).
ושוב- אחרי הכל- אתה מדבר על רכב שאף פעם לא ייסע כמו צ'רוקי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
Originally Posted by asafk
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
Meir,
Can you please provide more details on your setup
Here is what I got so far:
4.0 (HO on No HO?
Auto 3 speed (Chrysler 999?)
tire size?
Gears (I'm guessing 3.31:1
)
Long Suffa?
What axles?
I'm going to assume (I know I shouldnt)
that you are on 33's with the stock gear ratio of 3.31:1
If thats the case, how do you expect it to perform as it did when it had 225/75/15's???(or compare it to a Cherokee with the same tire size)
you added whight, rolling resistance and hight(more aero drag)
and you effectivly changed the axle ratio to about 3:1
Can you tell where am I going with it?
יאללה אולי תמצא אצלך איזה דילOriginally Posted by tzagi
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
שמרו על קשר