תזיז את ההגה ימינה שמאלה והתפוח יצא הוא נמצא בתוך חריץ עם נקודת יציאה אחת ואז תוכל להוציא את שאר החלקים אני מקוה שאתה מתכון למוט דחיף
בהיילקס 97, יש לי חופש בתפוח שמחבר את המוט המקשר למוט מגל.
לפי הספר של היינס ניסיתי לפרק את זה. אז הוצאתי פין פציל ואחריו בורג ענק.
אחרי הרובג יצאו שתי שייבות וזהו.
אני מניח שהשייבות שלא מוזכרות בספר הם איזו קומבינה שבאה בעיקבות חוסר בקפיץ או קפיץ חלש.
בכל מקרה, איך אני יכול לפרק את כל החלקים על מנת להכניס קפיץ כמו שצריך ולבטל את החופשים ?
תודה.
צועניה ..
תזיז את ההגה ימינה שמאלה והתפוח יצא הוא נמצא בתוך חריץ עם נקודת יציאה אחת ואז תוכל להוציא את שאר החלקים אני מקוה שאתה מתכון למוט דחיף
אני מחפש מכונאי באיזור חיפה שיודע ורוצה להשתמש במד מומנט
אתה מתכוון שהכדור/תפוח של המגל יצא אם אני אסובב את ההגה שמאלה ימינה ? או שהחלק שמחזיק אותו תפוס בתוך הצינור ?
כי ניסיתי את זה וזה לא עבד.
אני אולי אנסה שוב בסיוע כבד יותר של WD40.
תודה.
צועניה ..
חופש מסוים זה תקין,
אפשרי לבטלו בעזרת סיבוב "הבורג" על המוט דחיף .
כן את זה הבנתי וביצעתי כבר
הבעיה היא האם החופש הזה לא חשוב למצבי הצלבה שונים ?
איציק ?
אני חושב שכן. ובכל מקרה לא היו שמים שם קפיץ אם לא היה צריך אותו.
צועניה ..
זה רשום בספר, צורת הכיוון והכול. אני לא מבין בשביל מה הניחושים וההשערות.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
איזה ניחוש ?
אני הלכתי לפי הספר ולא הצלחתי לפרק את זה.
אני מבקש עיצה / עזרה באיך לפרק את זה.
צועניה ..
אם פתחת את הבורג הגדול זה אמור לצאת, למיטב זכרוני. נסה באמת עם זז-קל, ולטלטל את זה עד שזה יצא, כמו שדודי כתב. יתכן שסיבוב ההגה ימינה ושמאלה מנעילה לנעילה יעזור לעסק להשתחרר.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
חברה קצת סבלנות !
את התפוח תופסים שני "שייבות" חרוטות בצורת חצי עיגול (נראות מבריקות ), בצורה של התפוח לפעמים הם נתקעות בפנים עקב מכה לכלוך בוץ אלוהים יודע מה תסתכל בפנים נדמה לי שאתה צריך להוציא אחת מהן .
אם הם לא שם אין שום דבר אחר שיחזיק את התפוח בפנים.
איזה שייבות הוצאת רגילות?
העבודה הטובה בדרך כלל נעשית כשאתה עושה אותה
בלייזר דיזל 6.5
מה? איציק? אל תשמור בבטן![]()
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
החלק של התפוח נכנס מהצד לחור עגול ואז לחריץ שממנו הוא לא יכול לצאת אתה צריך להביא אותו לעיגול שנמצא קרוב יותר לקצה מוט הדחיף כדי שיצאתשפריץ WD40 לתוךפתח החור ואז מכה קטנה שהקסווה תשתחרר ודחוף אותו עד שתמצא את החור והוא יצא
אני מחפש מכונאי באיזור חיפה שיודע ורוצה להשתמש במד מומנט
הבחור לא יודע לפרק את החלק ! אז בטוח שהוא גם לא יצליח להרכיב אותו כמו שצריך מדובר בבטיחות (חלק של מערכת הגה!) אתם מנסים לעזור לו דרך המחשב אז תישלחו אותו למישהו שיודע לתקן או למוסך טוב .
טל
כן
חשבתי על הנושא של WD40 והבנתי שהבעיה היא שזה לא זז. הקסווה החיצונית תפוסה שם מבוץ / חלודה מי יודע מה כמו שערן חשב.
השייבות שהוצאתי היו רגילות והיו בין הבוגר והקסווה. אני משער לעצמי שמי שהכניס אותן לשם ניסה לחסוך את הקפיץ כי אין קפיץ.
לגבי החור שדרכו הכדור אמור לצאת. לפי התאור שלכם אני מבין שמדובר במשהו כמו חור של מפתח בציור של ילדים. זה החלק שלא מוסבר בהיינס. עכשיו זה יותר ברור.
תודה.
צועניה ..
רוב הסיכוים שהקפיץ מאחורי החצי תפוח הפנימי ולכן ללא פירוק הלחיים ( 2 * חצי בית תפוח) לא תראה את הקפיץ.Originally Posted by גיא
כאשר הבורג בחוץ ואת מסובב את ההגה שמאלה מה קורה אצלך?
אם זה לא זז אולי תנסה לעשות להגה חיים קשים עלידי עצירת הגלגל במדרכה כך שיופעל יותר כח לשחרור התפוח...
טוב,
היה קפיץ.... הוא שבור.
מאחורי הלחי הפנימית.
הכל מלא בוץ ותפוס טוב טוב ..
קיט שיפוץ ללחיים/קסוות/חצאי כדור/.... בסביבות ה 200 לפני לא כולל לא כולל.
הכדור עצמו מחובר לזרוע מגל ואם צריך להחליף אז זה אומר את כל הזרוע. 1050 לפני לא כולל לא כולל בטויוטה. אין תחליפי יש מפרוק ( קשה למצוא )
---
איציק, לא הבנתי מה הפרצופים אמורים להביע. יש לי כל הכוונות הכי אמיתיות לתקן את זה. אני לא אחראי למה עשה שם הבעלים הקודם של האוטו. אני בטוח שלא חשבת לרגע שאני אזניח או אחפף משהו שקשור להיגוי כשאני נוסע ביום יום עם הילדים באוטו הזה....
:-)
צועניה ..
לא הבנתי למה אתה מדבר על התפוח של זרוע המגל .האם הוא נפגע או שאתה לא מצליח להוציא אותו?עדיף לחתוך מוט דחיף "רק" 450 שח חדש אם הצלחת להוציא שים סט כולל גומיות חדשות וגמרנוOriginally Posted by גיא
אני מחפש מכונאי באיזור חיפה שיודע ורוצה להשתמש במד מומנט
במוט הדחיף אין תפוחים\כדורים.Originally Posted by דודי
גיא,
אם יש חופש בתפוח אל תשחק עם זה,תחליף.
אני הופתעתי בשטח עם תפוח שכזה שנשלף מהפיטמן בתחילת נסיעה,לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הוא היה מתנתק במהירות גבוהה יותר.
ואם כבר מדברים אז אל תרכשו פיטמן חליפית להיילקס-האיכות נמוכה משמעותית מהמקורי ולתפוח אין את הפטרייה מאחור שמאבטחת אותו לזרוע אם מתפתח חופש.
ההנאה שבאיטיות..
"The view of the Hilux from the back, often seen by others on the trail, rarely seen by anyone on the freeway."
Hary Wagner
שמרו על קשר