Close
מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: Ring &Pinion

  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    153

    ברירת מחדל Ring &Pinion

    אני עומד להזמין יחסי העברה לדנה 30 ו דנה 35 ביחס 4.10.
    איזה יצרן מומלץ ????
    yuval

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    651

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    מנסיון מר,
    4.1 זה הגבול העליון בדנה 30 בקטע בטוח יחסי, וישנם שיאמרו שאפילו זה מוגזם.
    בסרן אחורי 35 4.1 זה מתכון לריסוקים. תשקיע את הכסף במעבר לדנה 44 קודם.

  3. #3
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    153

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    זה דורש הסבר יותר מפורט .
    ההבדל בין 3.73 שיש לי כיום ל4.10 קורונה 41 שניים בשני המקרים .
    הפיניון במקום 11 שיניים 10 שיניים .
    כלומר לסבוב אחד של הגלגל הפניון צריך לעשות 4.1 סבובים במקום 3.73 סבובים .
    לפי הבנתי זה מוריד ממנו את העומס .
    לגבי דנה 44 בגראנד אלומיניום ?????
    yuval

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    סתם מתוך סקרנות, למה אתה רוצה לשנות יחסי העברה ?

  5. #5
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    איפה שאני מחנה
    הודעות
    651

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    יש לסרן שלך שלוש בעיות:
    1. הוא חרא של סרן.
    1.א) יש לו C-CLIP פנימי
    2. הוא חלש מאוד
    3. ביחס של 4.1 הקורונה דקה מאוד.

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    153

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    ניר !
    המעבר לצמיגים 31 עם מנוע 4 L הופך את הרכב לעגלה .
    המנוע עובד רוב הזמן בתחום של לפני המומנט 1500 1800 סל"ד .
    מפורומים זרים מומלץ אחרי שינוי צמיגים להחליף יחס העברה ל 4.10 והרכב חוזר לקדמותו .
    מצורף מחשבון
    http://www.rocky-road.com/calculator.html

    אמיר !
    הסרן חרא !!! זה מה יש .
    מעבר ל DANA 440 נראה מסובך בגלל הקפיצים ספירלים ובגלל ABS .
    סרן 44 אלומניום מפירוק נדיר וסובל מבעיות אחרות .
    yuval

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    טעות!

    ברגע שהרכבת על הרכב צמיגים בקוטר גדול יותר (במקרה הזה גם משקל), יותר קשה להאיץ אותם.
    בגלל שהרכב מאיץ יותר לאט הוא יותר עגלה, אבסולוטית אתה צריך למדוד את הפגיעה בתאוצה באמצעות שעון עצר וספידומטר חיצוני.
    אם היית אומר לי שהגדלת הצמיגים ממש מפריעה לך בזחילה איטית, לא הייתי מתווכח. אם כל מה שמפריע לך הוא שהמנוע עובד בסל"ד נמוך מהאופטימלי בשיוט במהירות 90 קמ"ש, אז שייט במהירות 95 קמ"ש (סע באותה מהירות שנסעת לפני כן על הספידומטר). התנגדות הרוח ב 95 גדולה יותר מאשר ב 90, זה פוגע בצריכת הדלק בעוד 2CC לק"מ, נכון. בגלל זה אתה רוצה להשקיע אלפי ש"ח ולהסתכן בהתקנה לקוייה שתכניס אותך למסכת של בעיות עתידיות ?

  8. #8
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    May 2005
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    153

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    ניר
    אני אשמח לא להכנס לסיפור הזה !!!!!
    הבעיה הרכב נמצא בבור של מומנט .
    בשיוט הרכב נוסע 92 קמ"ש בספידומטר 100 קמ"ש אמיתי 1800 סל"ד .
    עליה קטנה מורידה את המהירות ב כ10 קמ"ש לחיצה על הדבשת הגז מתקבלת בתגובה איטית .
    הורדת 1/2 הילוך ע"י לחיצה על OD מעלה את הסל"ד ל2500 והמצב משתפר .
    בעליות כמו לירושלים יש מקרים שצריך לרדת להילוך 2 .
    בקיצור בשיוט בדרך שלא מישור הרכב נמצא במצב בניים בין הילוך 4 להילוך 3 .
    קשה למנוע בסל"ד בין 1500 ל2000 להאיץ תחת עומס .
    במקור הרכב נמכר עם צמיגים 225/70/15 שזה 28" ועם אני זוכר נכון 100 קמ"ש מתקבלים
    ב2150 סל"ד .
    yuval

  9. #9

    ברירת מחדל חוזר: Ring &Pinion

    כשאתה עובר ליחס העברה נמוך יותר, הזווית של השיניים משתנה, ואיתה החומר שנשאר על הקורונה פוחת- והקורונה נעשית דקה יותר. גם ב30 וגם ב35, נשאר מעט מאוד חומר ב4.10 על הקורונה- הנסיון מלמד שזה מתכון לשברים סביב הקדחים של הברגים בקורונה. יש כאלה ששותלים תותבים בתוך הקדחים של הברגים, וזה פותר באופן חלקי את הבעיה.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

נושאים דומים

  1. ring and pinion
    על ידי basel lj בפורום לוח מודעות מעוניינים לקנות
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 18-08-09, 16:36
  2. מחפש GM BOLT 10 PINION
    על ידי morenox4 בפורום פורום שברולט/GMC
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 01-05-09, 02:12
  3. DANA 30 RING & PINION 3.73 RATIO 1990 AEROSTAR REAR
    על ידי eliyoval בפורום פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 29-10-07, 17:54
  4. RING & PINION
    על ידי zsahi בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 12
    עדכון אחרון: 23-02-04, 23:52
  5. כיוונים של Ring&Pinion בדנה 44
    על ידי צביקה5 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 04-12-03, 15:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •