Close
עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 21 עד 40 מתוך 59
  1. #21
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    צביקה,
    לצערי יש לי בעית תוכנה שלא מאפשרת לי לפתוח את ספר הטיפולים כרגע, עמך הסליחה.

    רק להבהיר-
    אין שום ויכוח לגבי זה שהחורים האלו נועדו לסיבות שאותן פירטת, הם שם ולשם זאת הם קיימים, כך אני ציינתי וכך גם אתה עם פירוט יותר מעמיק.

    בעיית ההנעה בCJ קיימת, ותהיה קיימת לעד (או עד הרכבת משאבה חשמלית).
    עובדה בשטח היא, שהדלק מתאדה. אולי לא לגמרי, אבל הכמות בתא המצוף יורדת לאחר זמן עמידה ממושך של הרכב, לפחות בקרב' הBBD.
    אני בדיעה שהדלק שם מתאדה ברמה מסויימת. היות ואתה לא מסכים עם זה, הנה עוד אפשרות-
    יכול להיות שהמבנה שלו הוא כזה שכח הגרביטציה (כח משיכה), גורם לדלק בתא המצוף לחלחל בין הדיזות למחטים שלהן, ולצאת את לוע הקרב' ומשם אין דרך חזרה לדלק. כמות מזערית אמנם- אבל כאשר מדובר בשבוע- שבועיים, זה מצטבר.

    בכל אופן אני חושב שעל דבר אחד אפשר להסכים-
    הדלק- לא נשאר שם. ותהיה הסיבה אשר תהיה.

    מה שחזיר אותנו לסיבה שלשמה השירשור נפתח:
    ההנעה עם קרטר BBD על סיקס שעמד שבוע- תיקח יותר סטרטרים, ולדעתי כי-
    תא המצוף כמעט ריק או ריק לגמרי (תהיה הסיבה אשר תהיה), ומשאבת הדלק המכנית- עובדת על תפוקה נמוכה מאוד בעת מתן סטרטרים, מה שגורם לתא המצוף להתמלא אבל לאט (הרבה סטרטרים) וכאשר הוא מתמלא- הרכב מניע. מה יצא? הנעה לאחר הרבה סטרטרים אחרי שבוע שבועיים ויותר שהרכב עמד.

    יש פיתרון והוא כמו שאמרת - משאבת דלק חשמלית, סוויץ' פתוח לכמה שניות, פימפום אחד בדוושה, והג'יפ יניע גם אחרי חודש עמידה.
    אבל אני לא יודע כמה זה משמעותי למי שמניע את הג'יפ שלו פעם בשבוע שבועיים. אז יחכה עוד כמה סטרטרים- לא נורא. גלגל התנופה או הבנדיקס לא עשויים מסוכר.

    בברכה.

  2. #22

    Smile חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    חברי המלומדים יודעי הדבר!!!
    המון תודה. כחדש בתחום, וכחדש באתר ובפורום בפרט, נהנתי מכל משפט שקראתי כאן. אני מאמץ בחום את כל ההמלצות שקיבלתי מכם. תודה לממליץ על האתר (שעיה) אני נהנה מכל רגע. אני יודע שלאחר הרכישה הטריה - CJ8 אמשיך לשמוע מכם והרבה.
    שוב תודה
    טיבי קלוד

  3. #23
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ציטוט נכתב במקור על ידי six 4 life
    .



    מה שחזיר אותנו לסיבה שלשמה השירשור נפתח:
    ההנעה עם קרטר BBD על סיקס שעמד שבוע- תיקח יותר סטרטרים, ולדעתי כי-
    תא המצוף כמעט ריק או ריק לגמרי (תהיה הסיבה אשר תהיה), ומשאבת הדלק המכנית- עובדת על תפוקה נמוכה מאוד בעת מתן סטרטרים, מה שגורם לתא המצוף להתמלא אבל לאט (הרבה סטרטרים) וכאשר הוא מתמלא- הרכב מניע. מה יצא? הנעה לאחר הרבה סטרטרים אחרי שבוע שבועיים ויותר שהרכב עמד.

    יש פיתרון והוא כמו שאמרת - משאבת דלק חשמלית, סוויץ' פתוח לכמה שניות, פימפום אחד בדוושה, והג'יפ יניע גם אחרי חודש עמידה.
    אבל אני לא יודע כמה זה משמעותי למי שמניע את הג'יפ שלו פעם בשבוע שבועיים. אז יחכה עוד כמה סטרטרים- לא נורא. גלגל התנופה או הבנדיקס לא עשויים מסוכר.

    בברכה.
    סיקס פור לייב שוב שלום רב!
    קראתי את דבריך בעיון רב, ואני מגיע למסקנה שיתכן וקיימת אפשרות של התאידות דלק מתא המצוף,
    דרך, משאבת התאוצה בגלל הפתח הגדול לאוויר אטמוספרי, ואי לכך אני חוזר בי מקביעתי הנחרצת, שלא יתכן אפשרות של התאיידות כלל מקרבורטורים הולי וקרטר, שהיו נפוצים בגיפים ובדודגים, ובעייה זאת כנראה לא הפריעה לפני כחמישים שנה, משום שגיפ לא היה משמש לטיולים חד שבועיים או דו שבועיים כמו היום, והיו משמשים כרכב יום יומי ויחידי, בעידן של היום, שלכל בעייה מחפשים פתרון,
    גם בדרך של ניסוי ותיהיה, כמו למשל עם סוגי הקרבורטורים שמנסים לשדרג לגיפ, כמו למשל וויבר דו לועי וסולקס, ובעעית ההצפה בעת עליית מדרון שבזווית ישרה וכבוי המנוע בעת העצירה, גם לכך יש פתרון ושנינו הזכרנו זאת , משאבת דלק חשמלית, אם ההעשרת התערובת , והסחד הגבוה
    בעת ההתנעה יפצה על המחסור דלק בתא המצוף, ימנע כבוי הרכב בעת ההתנעה, ומשאבת הדלק למרות ספיקתה הנמוכה, תמלא בינתים את המאגר של הדלק בקרבורטור!
    לסיום אודה לך אם תצליח לפתור את בעיית התוכנה , ותעלה את התמונות שהזכרת!
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  4. #24
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    אזור נחשון לטרון
    הודעות
    890

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    צביקה שלום ,

    בדר"כ אני לא נוהג להתרגז מקריאה בפורומים כאן למרות שכמות השטויות שנכתבות כאן לפעמים לא מעטה , הפעם הצלחת לעצבנני ..

    כותבים לך כאן כמה בעלי סיקס ותיקים מאד שנסיונם עם הכלי הזה הוא עשיר ביותר שהבעיה באופן עובדתי קיימת ואתה נצמד לתורה והתאוריות שזה לא יכול להיות .

    לא ברור רק אם קבעת שהדבר לא הגיוני,איך אתה מעלה את נושא המשאבת עזר החשמלית , בעל מקצוע לא פותר את התקלות ע"י פתרון התופעה אלא ע"י תיקון התקלה , משאבת עזר היא פתרון מאד דומה להתזת דלת ללוע הקרב' זה לא פותר את התקלה אבל פותר את הבעיה.
    ושוב לא מדובר בשפיכת ליטרים אלא בכמה פקקים שלדעתי לא מגיעים לאגן השמן

    אני לא מכיר אותך אבל לפי הכינוי שלך אני מקיש שהידע שלך בקרבורטורים הוא לא דל .
    אני מוכן להעמיד לך את הקרבורטור שלי לשיפוץ ובגמר השיפוץ נבצע נסיון של העמדת הגיפ שבוע , הניע הרווחת שיפוץ קרבורטור בתשלום מלא שלי , לא הניע כל משתתפי השרשור מקבלים ממך שיפוץ קרב' ע"ח הבית.

    בקיצור יש פה כמה אדיוטים שהם לא מכונאים ולא קרבורטריסטים אבל יש להם ניסיון של שנים עם הנבלה הזאת שנקראת סיקס ושעות השכיבה שלהם תחתיו היו יכולות למלא זמן של כתיבת דוקורט לפחות,אז נכון תואר דוקטור אין פה לאף אחד אבל
    הנסיון שלהם הוא רק עם הסיקס כך שלהתווכח עם שכאלה על עובדה קיימת נראה לי קצת לענין .

    כנראה לא סתם ציפית לפאנצ' מחנן.


    פשששששששששש , לא מאמין שכתבתי כזאת הודעה ארוכה , כנראה שבאמת התרגזתי .
    סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
    היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
    היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.

  5. #25
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,440

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    שחר, מרוב עצבים פספסת חלק ממה שצביקה כתב:


    קראתי את דבריך בעיון רב, ואני מגיע למסקנה שיתכן וקיימת אפשרות של התאידות דלק מתא המצוף,
    דרך, משאבת התאוצה בגלל הפתח הגדול לאוויר אטמוספרי, ואי לכך אני חוזר בי מקביעתי הנחרצת, שלא יתכן אפשרות של התאיידות כלל מקרבורטורים הולי וקרטר, שהיו נפוצים בגיפים ובדודגים, ובעייה זאת כנראה לא הפריעה לפני כחמישים שנה, משום שגיפ לא היה משמש לטיולים חד שבועיים או דו שבועיים כמו היום, והיו משמשים כרכב יום יומי ויחידי
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  6. #26

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    בנוגע להתאדות - אפשר לבצע ניסוי פשוט ע"י השארת כמות דלק דומה לזו שיש בתא, בתוך מיכל עם מימדים דומים ופתח אידוי דומה וע"י כך לבדוק אמפירית את קצב האידוי. אם אין דלק בתא גם משאבת התאוצה לא תעבוד כי משם היא שואבת את הדלק, תיתכן גם אפשרות של זליגת דלק דרך נחירים או מעברים בתוך הקרבורטור, אני לא זוכר מספיק טוב את המבנה שלו כדי להתחייב, אבל יש לי קרבורטור מפורק זמין לניסוי.

  7. #27
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    אזור נחשון לטרון
    הודעות
    890

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    חנן , ככה זה שהמרוקאי הקטן שלי יוצא החוצה ,
    מתנצל, ועדין חושב שבעלי מקצוע יכולים ללמוד משהו מהאדיוטים שבפורום הזה.
    סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
    היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
    היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.

  8. #28
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: ניסוי לבדיקת קצב התאידות הדלק.

    ניר שלום רב!
    אודה לך מאוד אם תבצע ניסוי , בתנאים דומים לזה הקיימים בגיפ CJ קרבורטור קרטר BBD,
    מ מכיוון שיש ברשותך קרבורטור כזה אנא מלא אותו בדלק, עד לכמות מדודה ומסומנת, בתוך
    תא המצוף, סגור את מכסה הקרבורטור חזרה, והניח את הקרבורטור במקום מוצל, רצוי ומומלץ קרוב לחניית הגיפ שלך, על מנת לשוות תנאים דומים, ובדוק שוב בעוד כשבועיים, האם מפלס הדלק ירד בצורה משמעותית, ותא המשאבת תאוצה בקרבורטור התרוקן לגמרי, וחזור לדווח בפורום, אנא הגש לי את החשבון של העלות הניסוי והדלק והזמן שהקדשת לכך, אנא הגש לי לפרעון,ובכך תתרום להעשרת הידע , וחומר למחשבה לחברי הפורום החכמים מאוד, ובעלי ניסיון אדיר, בניגוד לדעתו המלגלגת של חברנו שחר 9.
    ניר תודתי נתונה לך מראש!
    ומצפה לתשובה בנושא בעוד שבועים!
    ***** ניתן למלאות דלק בקרבורטור בכלי מדוד, בדיוק של מילי ליטר, ולשפוך שוב את הדלק שבקרבורטור חזרה חזרה לכל המדוד( לדוגמא בקבוק חלב לתינוקות).
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  9. #29

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    צביקה, שחר, וכולם- בבקשה... התפתח כאן דיון מעניין. אני מבקש בכל לשון של בקשה להמנע מהתייחסויות אישיות בהמשך הדיון.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  10. #30
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    אסף התכוונתי לכל מילה לגבי דעתי על הידע שמפגינים חברי הפורום, ולא כתבתי זאת בציניות, ואין לי שום בעייה אישית עם שחר , ואם הובנתי כך אני מתנצל!
    ולגבי הניסוי שביקשתי מניר לבצע, זהו לדעתי יתרום לכל חברי הפורום, וירחיב את השכלתו של כולם ואני בינהם, ואני תמיד מוכן ללמוד מניסיונם של אחרים ולהעשיר את הידע שלי, ומניסיון של מעל 30
    שנה בענף הרכב, למדתי שתמיד יש מה ללמוד מאחרים ולהתעדכן.
    לכן חשוב לי אישית שהניסוי יבוצע כאמור קרוב ביותר למציאות שבה הקרבורטור של הגיפ נמצא, כדי
    לחקור את נושא ההתאידות, שלמען האמת שמעתי אותו פה בפורום לראשונה, וזאת משום שביום יום, אינני מטפל בגיפים, ולכן אני מעוניין לחקור את הבעייה , ולנסות לפותרה.
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  11. #31

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    להלן הקרבורטור :



    הקרבורטור פורק :


    אח"כ מולא ב 45 סמ"ק נוזל על לסגירת המחט:





    כאן ניתן לראות את הפתחים במכסה התא שנועדו להשוואת לחצים, בתמונה הראשונה ניתן לראות את הפתחים במכסה העליון של בית המנופים - אלו פתוחים ללוע הקרבורטור.



    הקרבורטור יסגר, יונח על דף עיתון בתוך סיר פתוח, ימולא 45 סמ"ק דלק דרך צינור ההזנה (כדי להבטיח שלא נשפך כלום בזמן ההרכבה. לאחר מכן יונח על רצפת החנייה של הג'יפ שלי.

    במקביל אני אניע את הג'יפ המצוייד כרגע בקרבורטור דומה, אדומם את הג'יפ ואחכה שבוע, בתום שבוע אסתכל לתוך הלוע ואפעיל את משאבת התאוצה (בג'יפ)- אם יש דלק נחכה שבוע נוסף, אם אין דלק אפרק את קרבורטור הניסוי ונראה מה השתנה. הניסוי מקובל ?

  12. #32

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    הניסוי מקובל, לך על זה אולי תקבל פרס נובל :lol:

    אם יורשה לי להציע שכלול לשיטת המדידה - בניסוי מסוג זה, רק משקל. לשקול את הקרבורטור כולו. אתה צריך משקל אנליטי של 2 קילו עם רזולוציה של גרם - יש כאלו, כמה מאות דולרים למיטב זכרוני.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  13. #33
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ניר הרשה לי לומר לך שאני מצדיע לך!
    על היוזמה, על הצילומים, ועל הניסוי המדויק והחשוב שאתה עושה!
    לא משנה מה יעלה מהניסוי, הוא חשוב!
    תודה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  14. #34

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    נ.ב.

    עלות 45 סמ"ק דלק הינה 27 אגורות לערך,
    הזמן הכולל לניסוי מוערך על ידי בכשעה, עלות שכר שעת עבודה שלי היא כ 440 ש"ח, נטו זה יוצא בערך 200 ש"ח.

    אני דווקא לא חושב שהניסוי כ"כ חשוב, הקרבורטור הזה הוא חרא ללא שום קשר, פתרון כבר יש - לזרוק אותו. אבל זה משעשע אותי ועל כן לא אדרוש ממך לממש את הבטחת כיסוי העלויות...

  15. #35
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ניר שלום רב
    בתור מומחה לשוק ההון, השקעת הון תועפות בניסוי המבורך, ועל כך הערכתי נתונה לך.
    אם הצלחתי לשעשע אותך, אני שמח מאד.
    לא הייתי מסכים איתך בנוגע לאיכות הקרבורטור.
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  16. #36
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ניר, פתח את הפקקים על הנשמים של הקרבורטור. בג'יפ הם אמורים להיות פתוחים למיטב ידיעתי.
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  17. #37

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ערן, זה לא משנה, שניהם סגורים ממילא במצב עמידה, גם אם אין פקקים.

  18. #38
    חבר רשום ערן המסוקס's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    2,654

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    אז תוריד אותם בכל מקרה... אולי האטימה המקורית לא משהו.. שיהיה זהה ככל האפשר..
    מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
    מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.

  19. #39
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - הקפצת שרשור

    שלום רב ניר ל.
    בשישי הקרוב ימלאו 10 ימים מתחילת הניסוי לגבי התאידות הדלק בקרבורטור, אני ממתין בקוצר רוח לתוצאות הניסו, על מנת לדעת כמה גרם דלק התאדה בשבוא האחרון והחם שעבר עלינו!
    יש לציין שמכיוון דלק לא אמור לחזור בחזרה לטנק מהצינור מלוי אחר משאבת הדלק, סיבוב אחד שלם המנוע, ימלא את המינימום החסר, ומעשית ברכב בעל קרבורטור תקין לחיצה אחת בלבד, על דוושת
    התאוצה , בתוספת משיכת צוק ידני, או אוטומטי, אמורה תוך מספר שניות , להניע את הרכב ללא קושי, ללא צורך לשפוך דלק לקרבורטור, ובכך לדלל את השמן.
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  20. #40
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,440

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    אמורה תוך מספר שניות


    על מספר שניות הרי כל הדיון הזה. במצב רגיל הCJ מניע ברבע שנייה, ולאחר עמידה ממושכת צריך סטרטר של כמה שניות כדי להניע.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. הנעת מנוע סולר עם אתר
    על ידי שחר 9 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 02-02-10, 19:45
  2. הנעת גז לפאג'רו בנזין 95
    על ידי ZigZag בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 25-06-09, 12:50
  3. הנעת והזזת ג'יפ ללא גיר
    על ידי airzax3 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 02-05-09, 08:10
  4. הנעת בוקר קשה
    על ידי ilan5658 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 13-12-08, 20:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •