Close
עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 41 עד 59 מתוך 59
  1. #41
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ציטוט נכתב במקור על ידי חנן-ג'יפולוג
    על מספר שניות הרי כל הדיון הזה. במצב רגיל הCJ מניע ברבע שנייה, ולאחר עמידה ממושכת צריך סטרטר של כמה שניות כדי להניע.
    חנן ידידי שלום רב!
    ראשית אבהיר לך שאין לי וויכוח מקצועי איתך אלא וויכוח עקרוני.
    אנא קרא בעיון את שתי התגובות הראשונות בתחילת השרשור: הראשונה כותב קלוד טיבי , שהוא
    בהליך של קניית גיפ , ובניסיון ההתנעה הראשוני של הגיפ שעמד תקופת מה, התקשה הגיפ להתניע מיידית, אלא לאחר שפיכה ישירה של דלק לקרבורטור!
    התגובה לאחר מכן הובהר לבחור שהתנעה ארוכה היא טבעית , ועל מנת למנוע אותה רצוי ומוממלץ להרכיב משאבת דלק חשמלית, כדי למנוע מצב שבעת ניסיון התנעה ראשון לאחר תקופה ארוכה, מאגר הדלק בקרבורטור יהיה מרוקן בגלל התאידות משמעותית של הדלק, ו/ או חזרה של הדלק לטנק,
    וכאן אני התערבתי, ודחיתי על הסף את העובדות, שדלק מתאדה מהקרבורטור, ו/או חוזר לטנק, ומשאבת דלק חשמלית למקרים כאלה מיותרת, ושפיכת דלק לקרבורטור מיותרת וגורמת נזק,
    לדעתי לאחר שבוע, פימפום אחד בדוושת התאוצה בשילוב משיכת צוק, מספיקה לגרום להתנעה מיידית של הגיפ לאחר שניה , שניה וחצי, לא נתעקש על הדקויות, מדובר בגיפ ישן עם קרבורטור ולא ברכב מוזרק, והדקויות פה מיותרות.
    ברכב תקין, ומטופל , עם קרבורטור משופף, חוטי הצתה תקינים , מצתים חדשים, מכש=סה מפלג לא שחוק, ורוטור תקין, אין שום מניעה לכך,
    ועכשוו בוא נתמקד בנושא ההתאיידות, משום שזה הנושא שעומד על הפרק, עד כמה ההתאיידות אם בכלל, משפיעה על ההתנעה לאחר כשבוע@
    בברכה
    ולהתראות בשמחות
    ידידך
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  2. #42
    מנהל
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    לובאן
    הודעות
    17,440

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    שוב אני אומר, צביקה, שעל השניות האלה כל הדיון. גם שחר, גם ניר, גם אני וגם עוד אנשים כאן, דיברנו על סטרטר יותר ארוך. זה הכול. לדעתנו הוא נועד לפצות על התאיידות דלק מהמיכל, לדעתך הראשונית לא, ואח"כ חזרת בך.
    בתגובה הראשונה נכתב שאפשר לשים משאבה חשמלית כדי למנוע את זה, אבל נכתב גם שזה מיותר. לא נכתב שזה "מומלץ" , כדבריך.
    אתה אומר ש"לא נתעקש על הדקויות" אבל הדקויות כאן הן כל הסיפור. אם לא מתווכחים על השניות, אז אין כאן דיון בכלל. כולם מסכימים שהכול בסדר. העובדות פשוטות: הדלק מתאדה, צריך סטרטר קצת יותר ארוך והג'יפ מתניע. סה טו.

    אם אתה שואל אותי, אז אני לא חושב שיש כאן בעייה בכלל, אבל מכיוון שאתה לא קיבלת את דעת בעלי הCJ, שמדובר בהתאדות, אז נוצר בכלל המקום לדיון.

    תראה: אנשים נורמליים היו מקבלים את זה כעובדה, ופשוט נותנים סטרטר ארוך יותר. הבעייה מתחילה ונגמרת בכך שמדובר באנשיים עם רמה טכנית גבוהה, שמחפשים לכל דבר את הסיבה והפתרון, ואז זה כבר מתחיל להתפתח לכיוון של שפיכת דלק, משאבות חשמליות וכו' .

    אם אתה בקי בהסטוריה של הפורום אז אתה תגלה שיש עוד נושאים כאלה, שאנשים נוטים לחפור בהם, ולטעמי בלי סיבה טובה, כמו למשל גולשים שהתקינו שעוני חום עם מספרים, ועכשיו המספרים שהם רואים מתחילים להטריד אותם. לפני זה הכול היה בסדר. הכול תקין, רק בגלל שהיו צבעים ולא מספרים...




    לדעתי, הנושא הזה כבר סגור. כולם מסכימים. אני לא רואה סיבה להמשך הדיון, לפחות לא עד שניר יבוא ויאמר שכלום לא התאדה, ויפתיע את כולנו. אז יהיה אפשר להתחיל מחדש.
    4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031

  3. #43

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    טוב, האמת היא שזה יקח קצת יותר זמן, כי אני עצלן, אמנם פירקתי וצילמתי הכל מאד יפה, אבל לא טרחתי לרדת לחנייה ולבצע...
    כמו שניתן להבין, הרצון להוכיח את הטענה לא ממש מדיר שינה מעיניי, הניסוי יתחיל באחד הערבים שבהם ארד לטפל ברכ (אני צריך עדיין לכוון זווית פיניון אחורי בגראנד), על הדרך אני אשפוך דלק לקרבורטור ואודיע שהשעון החל לתקתק. על עניין אחד אני יכול כבר לענות - אכן אין לדלק דרך אחרת להעלם מלבד התאיידות.
    לעניין הכמה שניות - אצלי לפחות מדובר בהרבה מאד שניות של סטרטר.

  4. #44
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ניר רק לצורך הסקרנות המקצועית, ולשם הוויכוח, ועל מנת להסיר ללילות חסרי שינה של חברי הפורום,
    אנא בצע את הניסוי הקשור בהתאידות הדלק, וכדי למצוא פתרון לזמן הארוך יותר משניות של התנעת הרכב, לאחר חנייה ממושכת, למען הוויכוח, ולמען הנוק אאוט לחנן!!!
    בבקשה... בצע את הניסוי וחזור לדווח!
    תודה מראש
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  5. #45
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    אזור נחשון לטרון
    הודעות
    890

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    אצלי לפחות המצב מזכיר את מה שתיאר ניר בכמה שניות ארוכות ,
    הבעיה של האידוי היא עובדה קיימת למרות שמר קרבורטור לא מקבל אותה .
    משך הזמן יכול להשתנות בין אחד לשני וזה כבר קשור לאיכות ומצב המשאבת דלק ,
    אצלך חנן כנראה המשאבה היתה במצב טוב יותר ולכן לקח לך כמה שניות אצלי לוקח שלוש סטרטרים של 7-8 שניות או אחד ארוך של 20-25 שניות .

    ועכשיו אני מעיר עוד דוב ישן אחד :
    מהי ספיקת משאבת דלק תקינה בסיקס ואיך בודקים אותה ???
    סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
    היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
    היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.

  6. #46

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    הניסוי החל.

    הג'יפ הונע, לאחר הדימום נותק צינור משאבת הדלק.
    הקרבורטור הנפרד מולא ב 45 סמ"ק דלק והונח ליד הג'יפ.
    בעוד כשבועיים נבדוק ונראה מה נשתנה...

  7. #47
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ניר השק בדרך, הפרעון הסוגייה בנוגע להתאיידות הדלק.,בעוד שבועיים. בוא נמתין בסבלנות,
    תודה מראש
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  8. #48
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Mar 2006
    מיקום
    סאג"ור
    הודעות
    119

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    קראתי פעם שצינור הדלק שחוזר למיכל מהפילטר חייב להיות העליון ..הרי יש שתי יציאות מהפילטר ומשום מה אומרים שכדאי שהצינור המחזיר למיכל יהיה מעל לצינור הנכנס למאייד ...אולי :smile:

  9. #49
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ציטוט נכתב במקור על ידי nazircrm
    קראתי פעם שצינור הדלק שחוזר למיכל מהפילטר חייב להיות העליון ..הרי יש שתי יציאות מהפילטר ומשום מה אומרים שכדאי שהצינור המחזיר למיכל יהיה מעל לצינור הנכנס למאייד ...אולי :smile:
    תמונה של המסנן והיציאות כולל הצינורות המחוברים אליו, מאין, ולאן בתא המנוע, יעזור מאד, למי שיוכל להמציא תמונה כזאת.
    בתודה מראש
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  10. #50
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור




    יושב 10-20-30 ס"מ לפני הכניסה לקרב' כששני היציאות לכיוונו- אחת להזנה ואחת לעודפים.

  11. #51
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Exclamation חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ***אין שום טעם לצטט תגובה ותמונה שנמצאים ישר מעליך. זה מעצבן את העיניים, ומיותר-הערת המערכת***

    סיקס פור ליין תודה על התמונה,יש להרכיב את המסנן, כשהיציאה הבודדת לכוון הקרבורטור, ושני היציאות אחת לכניסת דלק ואחת לחזרה לטנק לעודפים, או במקרה של הצפה.
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  12. #52
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ציטוט נכתב במקור על ידי ניר ל
    הניסוי החל.

    הג'יפ הונע, לאחר הדימום נותק צינור משאבת הדלק.
    הקרבורטור הנפרד מולא ב 45 סמ"ק דלק והונח ליד הג'יפ.
    בעוד כשבועיים נבדוק ונראה מה נשתנה...
    ניר שלום רב!
    שעת השין הגיעה, מחר יום שישי ימלאו שבועיים לניסוי שהתחלת בו , בקשר לכמות התאיידות הדל במנוחה ארוכה, כולם נשמח לשמוע עדכון ופרוט על קצב ההתאיידות, והאם אכן יש קשיים ווהתנעה ארוכה מהרגיל.
    בתודה מראש
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  13. #53

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ציטוט נכתב במקור על ידי צביקה קרבורטור
    סיקס פור ליין תודה על התמונה,יש להרכיב את המסנן, כשהיציאה הבודדת לכוון הקרבורטור, ושני היציאות אחת לכניסת דלק ואחת לחזרה לטנק לעודפים, או במקרה של הצפה.
    בברכה
    צביקה
    אולי הפוך?
    הצינור הבודד ממשאבת הדלק, הצימור הגדול יותר לכיוון הקרבורטור והצינור השלישי לכיוון המיכל חזרה.

    אביגדור

  14. #54
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvigdorAharon
    אולי הפוך?
    הצינור הבודד ממשאבת הדלק, הצימור הגדול יותר לכיוון הקרבורטור והצינור השלישי לכיוון המיכל חזרה.

    אביגדור
    אכן אביגדור אתה צודק טעות שלי, היציאה הבודדת מטנק הדלק, ומולה בקוטר עבה לקרבורטור, ושברור היציאה השלישית לחזרה לטנק!
    אני עדיין ממתין לניר, לתוצאות הניסוי בהתאיידות דלק בקרבורטור, לאחר מנוחה ארוכה.
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  15. #55

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    השעה עכשיו 02:25 התאריך 24/7, חזרתי רק אתמול לפנות בוקר מחו"ל כך שיש לי תירוץ טוב, אבל לא הצלחתי להירדם עם המחשבה שאלפי אנשים כוססים ציפרניים וממתינים...

    העליתי את הקרב' הבייתה לפני כחצי שעה, בתוך מגש אלומיניום, נזהר לא לטלטל אותו, פירקתי בזהירות את המכסה ו...



























































    צטער'ת צביקה, נשארה טיפה אחת של דלק בקרב', 3 סמ"ק ליתר דיוק, אפילו צילמתי, רק שלא ניתן להבחין בשאריות הדלק בתמונה, משאבת התאוצה ריקה. על הנסיון להניע את הג'יפ וויתרתי בשעה זו, אחרי 12 שנות סיקסים לא כולל שירות צבאי, סמוך על המילה שלי - הוא לא יניע.

  16. #56
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    5,648

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    או אה
    הרגת אותו עכשיו.

  17. #57
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    ניר שלום רב וברוך בואך לארץ!
    האם אתה בטוח שהחתול שלך לא שתה את הדלק, בזמן שהותך בחול?
    אם כך אני מרים ידים, ומקבל את תוצאות הניסוי, הדלק מתאדה בתקופה של שבועיים, ולכן הפיתרון האידאלי משאבת דלק חשמלית!
    " מודה ועוזב ירוחם!"
    ניר תודה על הניסוי, תמונות יתקבלו ברצון, הצק בדרך.
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  18. #58

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    סוף סוף נפתרה התעלומה.
    עכשיו יוכלו בעלי הסיקסים לישון בשקט...
    ובלב שלם לתת כמה סטרטרים אחרי שבועים.

  19. #59
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2003
    מיקום
    אזור נחשון לטרון
    הודעות
    890

    ברירת מחדל חוזר: הנעת CJ8 - קרבורטור

    כמה מפתיע !!!
    הדלק התאדה ?
    צביקה , תחזור לתחילת השרשור הזה שם כבר אמרו משאבה חשמלית .

    אני מקווה לפחות שהשכלת להבין שלפעמים כשחבורה של אדיוטים (אנחנו) צועקת שיורד גשם אז אולי שווה לבדוק אם החורף הגיע,

    כתבת : "מודה ועוזב ירוחם" - אז אל תעזוב , תישאר, תקשיב, ותלמד גם אם מדובר בחובבנים שהשם שלהם הוא לא קרבורטור.

    בהצלחה .
    סיקס 89, ארוך,נעול כפול ,נועל mtr , סטנדרטי.
    היילקס 97 , נעול אחורה ובקרוב קדימה , סט ראנצ'ו , סטנדרטי
    היילקס 95 טוטאל לוס אחרי תאונה.

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

נושאים דומים

  1. הנעת מנוע סולר עם אתר
    על ידי שחר 9 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 20
    עדכון אחרון: 02-02-10, 19:45
  2. הנעת גז לפאג'רו בנזין 95
    על ידי ZigZag בפורום פורום מיצובישי Mitsubishi
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 25-06-09, 12:50
  3. הנעת והזזת ג'יפ ללא גיר
    על ידי airzax3 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 02-05-09, 08:10
  4. הנעת בוקר קשה
    על ידי ilan5658 בפורום פורום רכב שטח 4X4 כללי
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 13-12-08, 20:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •