לא CJ אבל הנושא דומה...אחת מנקודות התורפה (הרבות)של הלנדרובר (חרא של אוטו...)זה המוט היגוי,ברגע שהמוט המקורי מתכופף זה רק עניין של זמן(מעט זמן)עד שהוא שוב יתכופף
לי יש מוט מחוזק עבה ב100% מהמקורי,עשוי מהולובר עם חריטות להברגות,חזק מאוד(ניתן להרים את הרכב עם ג'ק מהמוט!) אבל מה....לא גמיש....וכמו שאומרים לכל סיר יש את המכסה שלו...אז גם לכל חוזק יש את המכה שמנצחת אותו...
במהלך נסיעה מהירה בנחל נמיה המוט קיבל בומבה מסלע והתכופף מעט...מאז ישרתי אותו(לפני חודשיים) והוא לא התכופף שוב.
עמי הביא מאנגליה מוט מנרוסטה(כנראה) שלא מחליף את המקורי(כמו אצלי) אלא מתלבש עליו,היתרון הגדול של המוט הזה הוא שהוא גמיש,כבר ראינו את עמי מתישב על סלע ואת המוט מתכופף...לאחר שירד מהסלע המוט חזר למצבו המקורי.
שמרו על קשר