היתה לי בעיה דומה עם מנוע מעשן ,
לאחר בדיקות וקצת זמן התברר שהיו מים בדוד של האגזוז וזה מה שגרם לעשן הלבן לצאת במשך כמה ימים.
יכול להיות שיצאת לשחיה קטנה עם הסמו שלך???
מנוע מעשן =מנוע שחוק.
האם החלפת פלגים בטיפול? מה היה מצבם?.אם היו רטובים בשמן זה מסביר הכל.
פלג רטוב לא מאפשר ניצוץ תקין,מה שמתבטא בירידה בביצועי המנוע.
אם זה המצב ,זה רק עניין של זמן קצר עד שזה יחזור על עצמו,ועד שתצטרך לשפץ המנוע.
מורי-0535335353
היתה לי בעיה דומה עם מנוע מעשן ,
לאחר בדיקות וקצת זמן התברר שהיו מים בדוד של האגזוז וזה מה שגרם לעשן הלבן לצאת במשך כמה ימים.
יכול להיות שיצאת לשחיה קטנה עם הסמו שלך???
תענוג עשר סבבה לא יכול להיות יותר טוב
רק תיקון קטן, שטיפת מנוע עושים עם נפט.נכתב במקור על ידי GodsFather
הנפט מתייבש ומתנדף לו, בעוד סולר יעשה המוןם עשן אחרי שתניע ואם תסע בחול, תצטרך לשטוף שוב, עם נפט..:-)
בקיצור- נפט ולא סולר.
כל מה שצריך הוא פיסטולט יעודי _אפילו פיסטולט צבע רגיל עושה את העבודה לא רע, וג'ריקן נפט..
כמובן קומפרסור, ושלום על ישראל.
לא צריך לשלם בשביל זה.. חוץ מלשלם על הנפט..
משה.
שמע אחי בקשר למה שאמרתנכתב במקור על ידי קישקוש
אתה יכול לפרט ?
כי אתה התקווה האחרונה שלי![]()
איך אני יכול לבדוק אם יש לי מים בדוד ?
ואל איזה דוד אתה מדבר על האחורי או הקדמי ?
פיצקל'ה - אפיית פיצות ופוקצ'ות אישיות ואיכותיות באירועים
www.tabun4u.co.il - רותם יעקובי - 0506696749
חברים
אני מתחנן לעזרה
מה הפיתרון לעשן הלבן
פיצקל'ה - אפיית פיצות ופוקצ'ות אישיות ואיכותיות באירועים
www.tabun4u.co.il - רותם יעקובי - 0506696749
הפתרון הקל הזול ולזמן קצר: תוסף שמן למניעת עשן יתר, למכירה ברשתות עשה זאת בעצמך!נכתב במקור על ידי samorai
הפתרון הקשה וטוח ארוך יותר יותר: החלפת גומיות שסתומים, וטבעות שמן, ושימוש בשמן מינרלי בצמיגות 20/50!
בברכה
צביקה
צביקה קרבורטורים
נייד-054-4861318
הפתרון הקל הזול ולזמן קצר: תוסף שמן למניעת עשן יתר, למכירה ברשתות עשה זאת בעצמך!נכתב במקור על ידי samorai
הפתרון הקשה וטווח ארוך יותר יותר: החלפת גומיות שסתומים, וטבעות שמן, ושימוש בשמן מינרלי בצמיגות 20/50!
בברכה
צביקה
צביקה קרבורטורים
נייד-054-4861318
תופס טרמפ על השרשור עם השאלה הבאה - האם הוספת שמן גיר למנוע, לשם העלאת צמיגות השמן, יכול לגרום נזק מהותי ?
לפחות ברכבים שנוסעים על מינרלי / חצי סינטטי .
סובארו צבועה בגוונים מוזרים
-----------------------------------
מה שלא עובד בכח, יעבוד עם מעט מחשבה, קצת רצון ועוד קצת כח ..
כן. בשמן גיר יש תוסף מבוסס כלור. התוסף הזה הוא כמו ה"דבש" ועוזר כמה ימים, ואז גומר את המנוע.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תשמע תיסע לבנק שלך ותקח את הצ'ק בחזרה
סע למסוך אמין שגיד לך מה הבעיה או חבר אחר שמבין במנועים
אני לא הייתי נוסע מטר עם האוטו
הוא צועק לך קח אותי לטיפול
נכתב במקור על ידי guyfi
בוא לא נהיה דרמטיים.. כן?
המוסך אם אני לא טועה, לא עשה מנוע, עשה טיפול גדול.
חוץ מזה, גם אחרי מנוע, ראיתי כמה חכמולוגיים שאחרי 100 קילומטר חזרו למוסך עם מנוע חדש, גמור. (אמנם בתחום האופנועים, אבל זה על אותו עיקרון. )
לעניין העשן, מקצת עשן לא צריך להבהל, אם הוא נעלם אחרי ההנעה, על אחת כמה וכמה. לא הייתי רץ לעשות גומיות שסתומים, או רינגים.
אם מדובר בוואחד מסה של עשן, שאיתה יש ירידה בביצועי המנוע, אפשר , ואין מנוס לפעמים מאובראול, רינגים וגומיות שסתומים זה דבר ראשון.
אני על הדרך , אם כבר פורק הראש והבלוק הייתי עושה עוד כמה דברים:
1. שלייף לשסתומים.(כמובן, עם בדיקה והחלפת שסתומים במידת הצורך)
2. בוכנות, לבדוק את נמצעות בתחום המותר ע"פ היצרן
ניקיון של מעברי השמן בבלוק ובראש, כנ"ל המיים.
מדידת כל החלקים הנעים, נדנדים, גל זיזים טיימיינג, משאבת המים ובדיקת חופשים, החלפה במידת הצורך.
אלה הרבה דברים קטנים שעושים הרבה פעמים את ההבדל בין עבודה כמו שצריך (שיש לה גב לעבוד לאורך זמן כמובן עם אחזקה נאותה) לעבודה זולה שגם נראית ככה. (פשוט לא נעים לי להגיד עבודה ערבית במצב הקיים.. )
אובראול זו לא תורה מסיני.
עם קצת ידע טכני, ספר רכב וסבלנות, שלב אחרי שלב עם שימת לב לפרטים הקטנים, תוכל לעשות אחלה עבודה שבעולם.
בהצלחהץ.
[ההודעה נערכה- בבקשה לא לצטט את כל התגובה שמעליך- מיותר ומציק]
הבנתי.
תודה משה אני יחכה עוד כמה ימים ואני יראה עם העשן הלבן אחרי הנעה נעלם
אם הוא לא נעלם
אני יעשה גומיות שסתומים ורינגים
בכל אופן תודה על התשובה
נערך לאחרונה על ידי asafk; 05-08-06 בשעה 13:11.
פיצקל'ה - אפיית פיצות ופוקצ'ות אישיות ואיכותיות באירועים
www.tabun4u.co.il - רותם יעקובי - 0506696749
לפני שאתה רץ לעשות גומיות שסתומים ורינגים לפי מה שקראת פה בפורום..חשבת אולי ללכת למוסך לעשות בדיקה מקצועית? בדיקת קומפרסיה, קומפרסיה הפוכה....במוסך ידעו להגיד לך אם זה רינגים או גומיות שסתומים..ויש הבדל ענק בעלויות ובעבודה.
אצלי יש תופעה דומה של עשן לבן בהנעה וכן עשן לבן אחרי עמידה ממושכת בסרק ..גם אני הכנתי את עצמי לרינגים בהתאם להמלצות של "מומחים" בשלט רחוק , כל העיצות שקיבלת פה טובות אבל כמו שמשה כתב , אל תמהר להספיד את המנוע..אצלי התופעה התבררה כגומיות שסתומים שחוקות ואתה יודע מה? אני נוסע ככה כבר 5 שנים, אז הרכב אוכל קצת שמן, אז? כשיהיה לי חשק אני אחליף, בינתיים האוטו נוסע מצויין ואני לא ממהר לפרק כלום..
ליאור
3 ניבות והספירה עוד לא הסתיימה..
שמרו על קשר