אין לי מושג ירוק במחירים, אבל אחרי שראיתי פטרול מקרוב מאוד התאהבתי. מפנק ברמה לא נורמלית, המון פרטים קטנים שמאוד מוצאים חן בעיני (מזגן שצריך משקפי רוח כשהוא על הכי חזק, שיכוך רעשים מעולה, כבד אבל נע בחן, נח מאוד גם עם מתלה סטנדרטי ועוד המון), מעט חסרונות (שדה ראיה זוועתי כמו כל רכב בגודל הזה, ידית הילוכים מפוקפקת משהו, קצת יותר מדי אלקטרוניקה וצעצועים). לא ביליתי שעות עליו, אני לא מכיר את הרכב ממש, זה רק רושם ראשוני שפשוט היה מצויין.
מערכת המתלים שלו די מוגבלת מהמפעל (אם כי בהחלט עומדת ואף עוברת ברוב המקרים את המקובל ברכבים דומים), בהחלט ניתן לשיפור לא מסובך במיוחד עם תוצאות מרשימות מאוד. הזויות שמוטות הרדיוס האחוריים מסוגלים להגיע בלי לעוות את הבוקסות מאוד מרשימות, הדרייבשאפט ארוך ועם צלב ענקי שיאפשר זוית חדה בהחלט, הפנהרד לא מגביל אותו באופן משמעותי. מה שכן מרגיז זה המוטות המייצבים ומגוון רחב של צינורות שכולם קצרים מדי (בלמים, אוויר , חשמל). המתלה הקדמי גם נאה מאוד, אני מחכה בקוצר רוח לראות כזה רכב על 35 (שמעתי שיש בבור אחד מדי פעם, אני עוד אקפוץ לשם ולו רק בשביל זה). הבנתי שנקודת תורפה שלהם לצמיגים גדולים היא הלוקרים הקדמיים, מה שלא בעיה לפתור עם נאבה קבועה.
מה שהרכב הזה פשוט דורש זה מערכת מתלים לנסיעות מהירות בשטח. היחיד שנמצא באותה ליגה מבחינת פוטנציאל זה הדיסקו, לאף רכב אחר מהקטגוריה אין שום דבר קרוב למהלך מתלה כזה.
המשקל העצמי של הרכב אמור לאפשר גרירה בכיף. על אמינות אני לא יודע ממש, אבל הרכב בנוי כמו טנק. להוציא חלקי פלסטיק שניתן להחליף בקלות (פגושים, מדרגות), אני פשוט לא רואה שום דבר פגיע במיוחד ברכב וזה אומר שבשטח לפחות, מצבך יהיה טוב.
שמרו על קשר