הגיוני שיש לך בעית זוויות, ושתצטרך להנמיך גיר, או להסיר בודי ליפט.
מה גובה ההגבהה?
היכן בדיוק היוק נשבר?
שלום רב...
יש לי גי'פ סופה 93 מוגבה בודי ליפטים(אוקולונים) וקפיצים מקומרים וכל פעם נשבר לי היוק שמתחבר לטרנספר(אקס אחורי) ורציתי לדעת מה הבעיה הארכתי את הדריישפט וזה לא עוזר זה נשבר כל פעם,אשמח לשמוע את עצתכם ותודה מראש לירן.
הגיוני שיש לך בעית זוויות, ושתצטרך להנמיך גיר, או להסיר בודי ליפט.
מה גובה ההגבהה?
היכן בדיוק היוק נשבר?
Willys סגור 58, כמו בסמלון, שסיים שיפוץ
Willys סגור 53, דגם מפואר - ממתין לשיפוץ
האוקולונים (בודי ליפט) לא רלונטיים לדיון.
בגדול, מקובל אחרי הגבהה רצינית (קיט פרוקומפ 4 אינץ' לדוגמא) להנמיך את הגשר גיר\טרנספר
בסופה
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
מקובל להנמיך גיר וטרנספר כי ערכות ההנמכה כבר מגיעות עם קיט המתלים, אבל בסופה זה ממש לא הכרחי.
זה כן הכרחי ברנגלר, שם הדריישפט הרבה יותר קצר מאשר בסופה.
מה תוספת הגובה בקפיצים בסופה הזו?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
יכול להיות גם שהבעיה היא בקלינים שנותנים ליוק זווית לא נכונה (או, אם לדייק- יש הפרש בזווית בין היוק של הטרנספר ליוק של הסרן). זה לא נדיר בהתקנות חובבניות של הגבהות.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תודה לכולם על העזרה והייעוץ בסוף הנמכתי את הגיר בשלוש ס"מ והוספתי קלינים שנתנו שיפוע לבקסס כלפי מעלה ואתמול עשיתי טיול די קשה וטפו טפו טפו לא קרה כלום...
שבוע טובה לכולם ותודה...
שמרו על קשר