Close
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: בקשת עזרה

  1. #1

    ברירת מחדל בקשת עזרה

    שלום לכולם. חבר חדש באתר. נעים מאוד.
    לפני כשנה רכשתי מבחור בשם ירון אבן היילוקס טורבו 98. הרכב מצוייד במערכות הבאות: בולמי ראנצו RS9000X ,נעילה אחורית מקורית, נעילה קדמית על ביצה צפה, שנורקל וכו'.
    הצרה היא שאיני מרגיש כל שינוי בין אם מפעיל את מערכת הבולמים ובין אם לאו. הקומפרסור אכן נכנס לפעולה, השעונים מחווים על שמירת לחץ (לציין כי לאורך זמן מאבדים לחץ) אך הבולמים נותרים רכים.
    זקוק למוסכניק אמין ומומחה בתחום, עדיף מאזור י-ם, לבדיקת המערכת.
    תודה מראש.

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל חוזר: בקשת עזרה

    תוך כמה זמן השעונים מאבדים לחץ?
    אם מידית - אז ברור למה אתה לא מרגיש הבדל.....

    אם השעונים מראים על לחץ 5 ואתה לא מרגיש הבדל מול לחץ 1 כפי הנראה שהם גמורים.
    סדנאות שמתעסקות בבולמים לרכבי שטח "הכי קרוב" לירושליים שאני מכיר
    overland מושב סטריה - דבר עם ארז http://www.overland.co.il/
    רסטה בצומת גדרה
    או אספיר במושב השבעה - דבר עם עומר.

    אתה יכול לבדוק את הבולמים ע"י פירוק קצה אחד שלהם ובדיקת התנגדותם במצבים שונים של השעון.

    השאלה לגבי בעלים הקודמים וכולי התיחסה לצריכת הדלק והניחוש שלי היה לגבי רכב אחר....

  3. #3

    ברירת מחדל חוזר: בקשת עזרה

    יקירי:
    לסט הזה יש גם אפשרות לכיוון ידני ע"י בורר. לפני פסילת הבולמים הייתי מנסה את הכיוון השונה ע"י שימוש בבורר ידני. אם זה תקין, הייתי שוקל להשאר במצב הזה... מערכת פיקוד האוויר של הסט הזה לא ממש שיא האמינות. זה אמנם נוח וסטייליסטי לכוון את אופי הבולם מתוך הרכב, אבל בינינו: בירידה לשטח אתה ממילא עוצר, נועל לוקרים, מוריד אוויר, בודק שהכל קשור וכד', אז תוסיף עוד 10 שניות לשינוי ידני של בורר הבולמים...
    מיי 1 גרוש.

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: בקשת עזרה

    עוד מערכת מבית זלמנסון והפעם ממשפחה טובה .
    אתה לא צריך את כל האביזר המיוחד הזה .
    זה לא ישנה לך את האופי הבסיסי של הרכב .
    זה מקור לצרות ובעיות ולפעמים גם מביא את הרכב למצב נסיעה מוזר .
    ****
    איציק

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: בקשת עזרה

    הבולמים מאבדים לחץ לאחר מס' שעות ולא באופן מיידי. בכ'א ,אינם מגיעים בכלל לדרגת לחץ 5 אלא נעצרים ב-3 מקס'. כיצד ניתן לכווננם ידנית ? לגבי ההערה האחרונה: אין מדובר בהתקנה שלי אלא בכזו שהיתה על הרכב כאשר רכשתיו. הבעלים הקודמים הסביר כי המערכת נחוצה ע'מ למנוע "פליקים" לגחון.

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    דרום השרון
    הודעות
    2,348

    ברירת מחדל חוזר: בקשת עזרה

    אין לך דרך להפעיל אותם ידנית ללא התקנת כפתור עם מנגנון שמין הסתם אין לך....


    זה שאתה לא מצליח לעלות ל 5 מצביע על בעיה בקומפרסור או בצנרת (בריחת לחץ), כמובן שהבולמים פחות קשים (מורגש פחות הבדל) כאשר אתה לא מצליח לעלות ל 5.

    אם אתה רוצה הוראות איך לשחק עם המערכת ולנסות לגלות מאיכן בריכת הלחץ - תבקש ונכתוב.

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: בקשת עזרה

    המערכת הנ"ל יעילה מאד אך לרוב השימוש בא הוא בכביש . מניסיון של 10 שנים איתה אני יכול לומר לך כי אם המערכת הותקנה בצורה יסודית אין כל סיבה לבעיות! (בארץ יש הרבה חורנים בתחום ההתקנות וזה המקור לבעיות) הבעיה היחידה היא שהניפל שעל הבולם ליפעמים נישבר מפגיעה של אבנים (קרה לי פעם אחת). אם תרצה חלקים או תיקון תיצור קשר בטלפון: 0522263868
    טל

נושאים דומים

  1. חבר'ה צריך עזרה לרכב שטח ראשון(יש עידכונים)עזרה!
    על ידי noshi בפורום פורום ג'יפאים מתחילים + יעוץ לפני קנייה
    תגובות: 10
    עדכון אחרון: 04-06-07, 00:49
  2. עזרה עזרה עזרה!!! אני רק בתחילת הדרך צריך עצות ועזרה לבאגי!
    על ידי purelight27 בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 11-10-05, 00:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •