Close
מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Sep 2006
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    12

    ברירת מחדל חופש בתיבת העברה

    ערב טוב לכל המומחים
    איך ניתן למדוד חופש בתיבת העברה ומה הסימנים שהגיע הזמן לשפץ/להחליף.
    הרכב הוא מסוג דיסקברי בנזין שנת 94.
    הבנתי שזו בעיה ידועה
    אנא עצתכם
    בתודה מראש אייל :???:

  2. #2

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    כל עוד אין בעיה להכניס את הרכב לLOW (זה נורמאלי לחלוטין בלנד רובר שצריך להחזיק את הידית כשמעבירים לLOW במטרים הראשונים) וזוכרים לבדוק שמן מפעם לפעם אין סיבה שהרכב לא ינסע ככה ב100K הבאים.

  3. #3

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    לא ממש הבנתי את השאלה, מה זאת אומרת חופש בתיבה?
    איך החלטת שיש או אין חופש?
    חופש זה לא דבר שמרגישים, מרגישים דפיקות חריקות בעיות בשילוב, לא חופשים.
    חופש יכול להיות הסיבה לחלק מהבעיות אבל את זה לא מרגישים ישירות.

    מה אתה מרגיש?
    הג'ימי שלי,בלוג שיפוץ כאן
    ועכשיו גם כתבה על בניית מנוע V8 כאן

  4. #4

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    תבדוק צלבים + פלאנג'ים של הדריי-שפטים והדיפרנציאלים , דיפרנציאלים , ציריות +פלאנג'ים שלהן .
    לפני שאתה הולך על תיבת העברה.

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    צחי
    מנהיגה בשטח על ארבעה דיפנדרים שונים וכמה דיסקואים , לא ניתקלתי אף פעם בצורך לאחוז את הידית הקטנה לאחר העברה או נעילה למשך כמה מטרים כדי שלא תקפוץ .
    לי זה נראה כהשלמה עם תקלה . לא נראה לי שזה נורמאלי . {קטונתי}

  6. #6
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Sep 2006
    מיקום
    אריאל
    הודעות
    12

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    המצב הוא "דפיקה קלה" בעת התחלת נסיעה ובהאצה במהירות נמוכה הרכב נבדק אצל אורי זוהר והבעייה שאובחנה היא חופש בתיבת העברה.
    אין בעיות בשילובים ו/או חריקות

  7. #7

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    הי אייל,

    ואם אורי זוהר אומר, נה זה אומר שזה נכון במאה אחוזים? אלא אם כן יש לאורי זוהר דרך להיכנס לתוך התיבה דרך פקק גובה השמן.
    הדרך היחידה, ואני מדגיש היחידה, היא להוריד טרנספר ולשחרר אותו מהממסרת. רק אז תוכל לקבוע בוודאות שזוהי תיבת ההעברה.

    כתבו לך גם קודם, יש דיפרנציאל קדמי, אחורי, בושינגים, תפוח זרוע A (אצלי גרם לחופש פראי), ממסרת, גלי הינע, צלבים, מוטות רדיוס, תושבות מנוע, תושבות גיר/טרנספר.

    עכשיו את רוב המקרים אפשר לשלול או לאשש בבחינה של כל פריט מהם כגון צלבים, בושינגים, גלי הינע ודיפרנציאלים.
    בדקת את כולם וביטלת חופשים אז תוכל להוריד גיר וטרנספר ולבדוק כל אחד מהם לחוד.

    מיי טו סנט.

  8. #8

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל דונלד
    המצב הוא "דפיקה קלה" בעת התחלת נסיעה ובהאצה במהירות נמוכה הרכב נבדק אצל אורי זוהר והבעייה שאובחנה היא חופש בתיבת העברה.
    אין בעיות בשילובים ו/או חריקות
    מה לגבי האטה?
    יש דפיקות גם בירידת הילוכים? (כולם או רק באחרון?)
    הג'ימי שלי,בלוג שיפוץ כאן
    ועכשיו גם כתבה על בניית מנוע V8 כאן

  9. #9

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    עד היום בכל TDI300 שנסעתי עליו הי הצריך להחזיק את הידית למטר שניים בתחילת הנסיעה בהעברה לLOW, זה מונע את הקפיצה המעצבנת לניוטראל מפעם לפעם (זה לא אומר שזה תקין, תמיד יש מצב שהם יוצאים מהמפעל תקולים וסוחבים ככה)

  10. #10
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jul 2004
    הודעות
    1,493

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    קצת מנסיון שלי בנושא :

    יש הרבה מקרים שמדובר על חופש בין הציר שמגיע מכיוון הגיר וניכנס לטרנספר

    יש שם SPLINE שנישחק עם הזמן , והשיניים הופכות ל "סכינים"

    ניתן לבדוק בלי להוריד טרנספר - רק עם פתיחה חלקית וגישה למקום דרך "החלון" של הטרנספר.


    אמיר.
    I must not fear. Fear is the mind-killer.

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: חופש בתיבת העברה

    ציטוט נכתב במקור על ידי rob
    מה לגבי האטה?
    יש דפיקות גם בירידת הילוכים? (כולם או רק באחרון?)
    rob שלום.
    אתה שואל על ירידת הילוכים ושואל אם רק באחרון.
    אני הורדתי טרנספר אחרי שטובי הגורואים פסקו על בעיה בטרנספר.
    כמו שהורדתי אותו החלפתי אטמים והחזרתי אותו כלאחר כבוד למקום - כן הוא היה תקין
    הדפיקה בירידת הילוכים בהילוך האחרון נשארה בעינה.
    אני אשמך אם תוכל להאיר את עיניי בכוון אפשרי לבעיה.
    תודה.
    שמוליק.
    http://shmulik.varsanno.com, היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע

נושאים דומים

  1. חופש בתיבת הגה
    על ידי dovt בפורום פורום לנדרובר Land Rover
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 09-02-11, 06:55
  2. חופש בתיבת הגה
    על ידי yardensalvi בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 30-07-08, 21:06
  3. חופש בתיבת ההילוכים - ויטרה
    על ידי elyashiv_b בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 20-07-08, 13:46
  4. שמן בתיבת העברה
    על ידי israela55 בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 26-07-06, 08:31
  5. חופש מיסב אחורי בתיבת העברה
    על ידי אהוד בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 13-04-06, 13:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •