אין שום צל של ספק שהכלוב יכוסה בספוג. אני מחר מקווה להתחיל לחפש מאיפה לקנות.
הנה תמונה של הרכב אחרי ביקור אצל מתלם :-)
![]()
ברוך ומיכה כל הכבוד.
עבודה יפה מאד.
בפעם הבאה ברוך אם תענה לטלפון תקבל גם את עזרתי בעבודות אלו תמיד שמח לעזור.
ארנון
ארנון שושני 052-6991704
ייעוץ ותכנון לכל רכבי השטח
אין שום צל של ספק שהכלוב יכוסה בספוג. אני מחר מקווה להתחיל לחפש מאיפה לקנות.
הנה תמונה של הרכב אחרי ביקור אצל מתלם :-)
![]()
יפה יפה, עדיין גבוה בטירוף אבל זה בסדר, מוכן לגלגלים 35... אז בובו/בליזארד מגיע למפגש בערבה?
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לצערי לא. יש לבנות את המגדלים לבולמים, לסדר רעידות חשודות במנוע, להתקין את מיכל הדלק החדש ולפני זה להתקין את הווי גרירה (אי אפשר להתקין אותם כשהמיכל דלק במקום כי אין מקום, מחר אני אצלם תמונות).
Originally Posted by lizard
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
תמונות נוספות של המתלים אפשר לראות פה
עומר, התושבות בולמים יבנו כנראה רק ביום שישי/שבת. לכן לא אוכל להגיע.
רעידות חשודות זה אומר שהמנוע רועד מידי. כנראה צריך להחליף תושבות ולחזק ברגים.
מקווה לסיים את זה עד יום רביעי.
רואים שלא נסעת מזמן על הסיקס שלך רואים... :twisted:Originally Posted by נמרוד
פלאגים מתי החלפת?Originally Posted by lizard
דווקא נמרוד מכיר טוב את הגובה של הסיקס שלו - מלמטה :mrgreen:
כמה שהוא יותר גבוה ככה יותר קל לעבוד עליו
ברוך אכן עבודה יפיפיה ומאיר סיכם את זה הכי יפה
כל הכבוד
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
"גולמט" ביקום. תבקש בידוד של צינורות מזגן. אתה צריך לדעת את הקוטר החיצוני של צינורות הכלוב, ואת העובי שאתה רוצה מהספוג.Originally Posted by lizard
אני השתמשתי בעעבה ביותר (...)
אביגדור
לדעתי זה ממש , אבל ממש מכוער לצפות את הכלוב בספוג ,קו"ח עבה במיוחד , יש את מרחיקי הלכת שמקנחים באיזולירבנד חבלה או אפילו בליפופי חבלים - עדיף לקבל מכה בראש , או פשוט להזהר כמו בכל דבר בחיים 8-) .
לצפות בספוג בעובי נורמלי במקומות אסטרטגיים שעליו תפור(במכונה!) חבק קורדורה , בא בחשבון כמובן .
משטרת האופנה.
איך שלא תהפוך את זה ...
אתה קראת לי מרחיק לכת ולג'יפ שלי מכוער?Originally Posted by tayrie
וסוזי צודק - כמה מכם בגובה 1.80 + יכולים לשבת בנוחות מתחת לג'יפ ולמרכז את הקלאץ' בעין? :-D עם הגובה של בליזארד, מיכה יכול לעשות את זה לדעתי בישיבה על כסא נוח.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
תהנה!!Originally Posted by tayrie
תנסה גם מכה בכתף, רגל, יד, מצח...
אביגדור
יש לי תחושה קשה והערכה ריאלית, שזה אכן מה שהוא אמר ולכך הוא אכן התכון.Originally Posted by נמרוד
איך הקשרים שלך עם חנן?? טובים?
תחסום את הבן ז..... הזה:!: :evil: :!:
אולי זה ישמע לא יאמן אבל אין ביני לבין חיים חילוקי דעות בעניין לשם שינויOriginally Posted by tayrie
סוכנות הבטוח הגדולה והוותיקה בארץ לתרבות הפנאי
טל 09-7676728 www.rotberg.co.il
כן נימרוד , זה לא משהו אישי , אבל אני מדבר אליכם ...בשם בעלי הטעם הטוב באשר הם .
איך שלא תהפוך את זה ...
ברוך
כל הכבוד על העבודה היפה , ועל הרצון לעזור לכל מי ש "החיידק " תקף אותו (-:
UNIXOriginally Posted by UNIX
האלכסון נקרא "מוטות חיזוק הדלתות " הוא קיים בכל כלוב תקני .
בתקנון נכתב שהמוטצריך להיות לפחות 10 ס"מ מעל גובה המושב
לכן לדעתי זה בסדר גמור
רציתי להוסיף לענין המוט הצידי -
לעניות דעתי הוא חובה בכל רכב שנכנס לתחרות, מהירות או עבירות.
הנהג והנווט חשופים מאד לפגיעה מהצד בעת התהפכות, ואני אישית ראיתי כמה מקרים לא נעימים, לרבות חבר שהתהפך עם רנגלר (עם דלת חצי!), בתחרות האקסטרים באלעד לפני כמה שנים, ושבר את הכתף.
הוא אמנם התהפך ממש לאט, אבל נחת בול על סלע מחודד. הוא יצא בזול מאד יחסית, אבל שכב בביתיותר מחודש עם כאבי תופת.
באותה מידה היה יכול לסבול נזק חמור יותר ותמידי.
זה נכון שהמוט מקלקל קצת את האסתטיקה של הכלוב(שבעיני היא פשוט מושלמת....:mrgreen: ), אבל הוא הכרחי גם מבחינת התקן וגם מבחינת מה שטוב לנהג/נווט.
מכיון שמיכה רצה כלוב תקני בטוח, הוכנס האלמנט הזה. צורתו מתאימה לתקן והוא מגן על אמצע הגוף, אבל הוא מאפשר גם כניסה קלה, מכיון שהמרווח בין הכסא לקידמת הרכב, מקום בו עוברות הרגליים בעת הכניסה, נותר חופשי.
אילו הדבר היה תלוי רק בי, הייתי עושה את המוט הזה יותר מאוזן ומחבר אותו הרבה יותר גבוה מקדימה, אבל הרכב נועד גם לשימוש בטיולים ולאשתו של מיכה, ולכן זאת היתה הפשרה הסבירה
ביותר בנסיבות.
הנה שתי תמונות שנותנות מושג טוב יותר על המיקום והזוית, וגם תמונה מהצפרדע, בה הגנתי על הנהג בצורה יותר מאסיבית - כך הנהג גם מרגיש מוגן והוא אכן מוגן היטב לכל אורך הצד, כולל ראש וכתף.
לא סתם הדגשתי מרגיש - ברגע שאתה חש מוגן, אתה עושה דברים שלא היית מעז קודם לכן, וזאת לא קלישאה.
עבודה יפיפיה, נקי ומתאים לקווי המרכב, במיוחד אהבתי את האלכסונים הרוחבים
![]()
הם מאפשרים לחיות עם כלוב תקני גם ברכב טיולים,כל הכבוד ברוך!
גמל זה סוס שתכננה ועדה.....
הטלפון החדש שלי: 0544897064
הייתה התלבטות קשה איך לעשות את זה.
הגישה לספסל האחורי שונה מאשר בסיקס/סופה רגילים לדעתי.
הכיסא כבר לא מתקפל כלפי הדשבורד כי אין טעם.
במקום זה הנוסע עובר בין הכיסא נהג לכיסא נוסע. המשמעות היא שאי אפשר לשים שם קונסולה אבל זה בסדר מבחינתי.
המטרה, כמו שאני רואה אותה, של התקנת כלוב תקני למהדרין+שימושיות הרכב בטיולים עם יותר מנוסע אחד הצליחה במלואה.
שוב תודה רבה לברוך על הביצוע והתכנון הנהדר.
אני לא חושב ששמתם לב אבל הקשת הקדמית היא פשוט מעשה אומנות. מדובר על 3 כיפופים מדוייקים ב3 מישורים שונים. לקשת יש את הצורה של החלון.
בנוסף, כמו שבטח שמתם לב, החלון יורד ועולה ללא בעיה. למרות חששותינו שנצטרך לבנות מנגנון נעילה חדש לחלון התברר לאחר הצבת הקשת שהיא יושבת כל כך טוב שאין בעיה לפתוח את הברגים של החלון ולהוריד את החלון.
מבחוץ כלל לא רואים את החיזוק הרוחבי על הקשת ובתוך הרכב הוא לא מפריע לנסיעה כי הוא מתחת לחלון אבל מעל למנוע של המגבים.
שמרו על קשר