Close
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default שיפוץ קרבורטור

    טוב אז יש לי פשוט ח ר א של קרבורטור
    הוא מת לגמרי והוא מושך אוויר בטירוף
    אני רואה שאני לא מצליח להתקדם עם ההזרקה ולא בגלל
    שניסיתי פשוט אין לי זמן לזה ואת האמת גם כסף מיותר כרגע.
    אני רוצה לבינתיים לשפץ את הקרבורטור ואני רוצה לדעת מאיפה אני משיג
    סט שיפוץ ואולי אפילו שניים בשביל לשים את כל האטמים כפולים.
    במחיר הגיוני ולא של 100 שקל לסט שאני כבר יכול לשים לשיפוץ אצל מומחה

  2. #2
    חבר רשום t_uri's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אבן-יהודה
    Posts
    1,815

    Default Re: שיפוץ קרבורטור

    Quote Originally Posted by UNIX
    טוב אז יש לי פשוט ח ר א של קרבורטור
    הוא מת לגמרי והוא מושך אוויר בטירוף
    אני רואה שאני לא מצליח להתקדם עם ההזרקה ולא בגלל
    שניסיתי פשוט אין לי זמן לזה ואת האמת גם כסף מיותר כרגע.
    אני רוצה לבינתיים לשפץ את הקרבורטור ואני רוצה לדעת מאיפה אני משיג
    סט שיפוץ ואולי אפילו שניים בשביל לשים את כל האטמים כפולים.
    במחיר הגיוני ולא של 100 שקל לסט שאני כבר יכול לשים לשיפוץ אצל מומחה
    מחיר קיט שיפוץ הוא פלוס/מינוס 80 ש"ח (כמעט אצל כל חנות חלפים). תעשה את החשבון שלך.

    אורי טל.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  3. #3
    חבר רשום t_uri's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אבן-יהודה
    Posts
    1,815

    Default

    ד"א, בכמה חשבת לקנות קיט שיפוץ?

    אורי טל
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  4. #4
    חבר רשום אדי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    פרדס חנה
    Posts
    1,264

    Default

    סתם לידע כללי ... אני חושב ששיפוץ קרבורטור לרכב אצל בעל מקצוע עולה משהו כמו 300-400 ש"ח.

  5. #5
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default

    מישהו הציע לי ב 250
    והוא נראה די מקצוען הבחור מהוותיקים האלה שכבר 40 שנה שקועים בתוך
    הקפיצים של הקרבורטור נראה לי שאין ברירה ואין מנוס ללכת אליו.
    הבעיה שזה היה לפני חצי שנה ואני מקווה שהמחיר לא השתנה מאז.
    ד"א ציפיתי לעלות של 60 70 שקל גג קניתי כבר סט אחד ואת האמת לא זכור לי שום שיפור אז חשבתי הכל כפול .
    אבל העלות של 200 שקל כבר עדיף לקבל אחריות ויד מקצועית

  6. #6
    חבר רשום t_uri's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אבן-יהודה
    Posts
    1,815

    Default

    טעות תפיסתית בסיסית.

    הידיים הכי מיקצועיות הם כנראה הידיים שלך. השאלה היא כמה אתה מוכן לשלם עבור זה. בית ספר זה לא דבר זול.
    אני יודע שכמעט ואין סיכוי שהקרבורטור יפתיע אותי בשטח. עשיתי שיפוץ לקרבורטור YFA ושני שיפוצים לקרבורטור BBD ובגלל שאני משוגע, גם פרקתי את הקרבורטור אצלי בג'יפ (לפחות פעמיים) ולמדתי איך הוא עובד. יש סיכוי טוב שאין מישהו שמכיר יותר טוב ממני את הקרבורטור שמותקן אצלי בג'יפ.

    מחר אתה עם תקלה בשטח. ואז מה?!

    אורי טל.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  7. #7
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default

    בוא נגיד שלא חברות תקלות בכלל בקרבורטור הזה אבל מה שטוב בו זה שהוא קרבורטור והוא עדיין מכאני ככה שאני לא רואה איזה תקלה יכולה לקרות דווקא בו שבגללה אני נשאר בשטח בתכלס כבר פירקתי אותו כמה פעמיים לגורמים והבנתי קצת ואני שם דגש על קצת כי הוא מסובך ומה שבאמת מסובך אלו הכיוונים שלו
    כי השיפוץ עצמו זה בולשיט אבל אצלי כנראה הוא ישן מדי ויש מרווחים
    והוא לא הכי ישר ומה לעשות קיט אחד לא יספיק ואולי בתקווה שאולי
    זוג אטמים לכל מקום יפתרו את משיכות האוויר החזקות האלו.

  8. #8
    חבר רשום t_uri's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    אבן-יהודה
    Posts
    1,815

    Default

    אני לא בטוח שמה שאתה צריך זה שני אטמים. אולי אתה לא סוגר אותו טוב. יש חשיבות לסדר סגירת הברגים ולמומנט (בד"כ לא מודדים עם מברג מומנט, אבל כן סוגרים עם רגש).

    אישית, נראה לי שמומחה הוא לא קוסם. הכל שאלה של מוטיבציה.

    מה שכן, מחברי המנוסים, אני יכול להעביר לך המלצות על העבודה של טדי (אני אישית לא התנסיתי). אומרים שיש לו ידי זהב.

    ד"א, אני דובק בהמלצה שלי שכדאי לך לעשות את זה לבד, ולו במחיר עוד קיט שיפוץ.

    אורי טל.
    Keep the dirty side down

    שילדה, מנוע, גיר, Klune-V, טרנספר, סרנים, בודי, מסיכה ריתוך, דיסק 4.5"....

  9. #9
    חבר רשום עירא's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    בין סניף בנק למעיין
    Posts
    2,377

    Default

    קצת כמו יחצ"ן אבל כשמגיע פירגון אז מפרגנים, מניסיון של הימים האחרונים, אני מאמין שטדי יוכל לעשות לך טוב לקרבורטור.
    עירא
    Jeeps will get you through times of no women better than women will get you through times with no Jeeps

  10. #10

    Default

    קרבורטור רק אצל טדי ,ישפץ לך אותו פעם אחת ואתה יכול לשכוח מצרות.

  11. #11
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    טורונטו
    Posts
    252

    Default

    תודה !

    לא בעיה להחליף קיט לקרבורטור אבל כן חשוב לדעת לשפץ את כל החלקים להשבית חלקים לא תקינים ולהחזיק מלאי משומשים לחלקי חילוף טובים
    חשוב לכוון מוטות ומרווחים לפי הספר
    לאחר ההרכבה לכוון הצתה לפי הספר
    להמשיך לכוון עד שאוהבים מה ששומעים
    ולתת מחיר שמתאים לCJ ולא לסופה

    "הכיטוב לפי הספר" :wink:

  12. #12
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,682

    Default

    ברוך,

    במקרה הזה, אורי טועה. הקרבורטור שלך הרוס כי הרסת אותו במו ידיך, כי "שיפוץ זה בולשיט", כי אתה מתקמצן על חלקים, כי אתה שם אטמים כפולים (אין לי מושג מאיפה הרעיון הזה מגיע, אבל לא רק ממך שמעתי על זה). כי אין לך מושג מה אתה עושה, ובניגוד לאורי, עושה רושם שאתה גם לא מתאמץ ללמוד.

    לך לבעל מקצוע, ואם כבר אז לטדי.

    מצטער על המילים הקשות

  13. #13

    Default

    בוקר טוב,,

    גדלתי ואף התבגרתי,,,ויש סיכוי שאפילו אזקין :lol:

    ניסיתי את כל הקומבינציות,,
    ניסיתי את כל " שיטות הסבתא".

    לפני שנתיים ((כמעט,,נדמה לי,,)) טדי סידר את הקרבורטור,,

    ןמאז,,,ששששששששששששקט.

    לא כל דבר שאנחנו חושבים שאנחנו יודעים,,,,אנחנו באמת יודעים.

    ו,,,אין תחליף לניסיון!!

  14. #14
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default

    ולתת מחיר שמתאים לCJ ולא לסופה
    טדי למה אתה מתכוון???

  15. #15

    Default

    ברוך,

    אני מצטרף לרעיון של כולם - טדי!
    גם אני מתכנן להגיע אליו, פשוט לא יוצא לי - לא תקין מצידי.
    שווה שיחת טלפון, הוא לא מחובר קבוע ועד שהוא יענה יכול לקחת זמן...

    אביגדור

  16. #16
    חבר רשום
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    טורונטו
    Posts
    252

    Default

    יוניקס משתמע שחשוב לך כמה עולה ולא מה אתה מקבל

    הצעה שלי לפעמים צריך לחשוב הפוך

    לגבי השאלה האחרונה שלך

    להחזיק CJ יותר זול מלהחזיק סופה כנ"ל גם המחירים

    ביי

  17. #17
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default

    הרושם כנראה מוטעה טדי כי אני באמת אבל באמת מעדיף פעם אחת ולתמיד
    לגמור את הצרות עם הקרבורטור הזה.
    כסף תמיד זה בעיה בשבילי כי אני חייל אבל ברור שעדיף להשקיע עוד קצת בשביל לקבל תוצאה טובה יותר כנ"ל לגבי כל דבר בחיים.

  18. #18
    חבר רשום six 4 life's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    מרכז
    Posts
    5,648

    Default ---

    מצטרף לדעת קודמיי,

    ומנסיוני הלא מבוטל איתו,

    :twisted: טדי הוא התרופה לג'יפ שלך.


    דוגמה הכי עדכנית-
    לפני כשבוע וחצי טדי הרכיב לי קרבורטור חדש בג'יפ.הכל טוב ויפה. :lol:
    טדי כיוון - הכיוונים הטובים ביותר שהג'יפ שלי קיבל איי פעם.
    לפני כמה ימים הג'יפ פשוט התחיל להתכבות. מוזר. :shock:
    אחרי נסיון של טדי לפתור את הבעיה, היא נפתרה לשעה וחזרה :oops:
    אוקיי. אז אחרי נסיון שלי ושלו להבין מה הבעיה- הגענו למסקנה שהקרבורטור אינו תקין.ומה טדי עשה? תנחשו?
    הפיתרון של טדי היה הכי אמיתי שיש->
    פשוט החליף לי קרבורטור. בלי הרבה דיבורים. :!: :!:

    רוצה אמינות? קיבלת.



    ובכנות,העובדה שאתה חייל לא מצדיקה את החסכון הלא נכון שלך על כסף לדברים קריטיים בג'יפ, כי אם סוג חיסכון כזה הוא התנאי להחזיק את הסיקס שלך, תרד לסמוראי.(מי אני שיגיד לך על איזה רכב לנסוע אבל זו דעתי.)

    נכון שאולי אני לוקח את זה אישי מדיי, אבל זה אולי כי אני גם חייל, וגם לי יש סיקס. והתקציב שלי בשבילו הוא ממש ממש לא בשמיים. יגידו לך חברי הפורום שמכירים אותי אישית.
    ואני לא חוסך.אני אמנם לא מבזבז ולא מפנק את התותח שלי בנעילות וכדומה,
    אבל על דברים הכרחיים אסור לחסוך. ככה אני עובד לפחות.
    ואם אין כסף ? לא נוסע עליו. רק את הטוב ביותר בשביל התותח שלי.
    מעדיף לחכות שבועיים- חודש מאשר להרוס אותו לאט לאט.

    ברוך, מצד אחד אתה שם ברזנט חדש של 2,500 שקל על הג'יפ, מצד שני אתה מחפש עבודה על קרבורטור, שתעלה לך פחות מ 300 ש"ח...
    איפה ההגיון פה?

    קרבורטור זה הלב של הג'יפ. תן לו את הטוב ביותר. לא פחות מזה.

    -הכל נאמר בידידות ברוך.

    אף אחד לא נגד חיסכון- אבל תחסוך איפה שנכון. לא איפה שאסור.

    עצה ידידותית שתקבל מ 90% מחברי הפורום שמכירים את טדי, כולל אותי-
    טדי זה האיש בשבילך.
    לך אליו. הוא יטפל בך יותר טוב מכל מוסך.


    בהצלחה



    -ארז 8) -

  19. #19
    חבר רשום UNIX's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    קרית אונו
    Posts
    3,692

    Default

    ארז אמרו לך כבר שאתה ממש משורר?
    א.הברזנט עלה הרבה אבל הרבה יותר מ 2500 שקל .
    ב.אני לא חוסך בכלל כל השאלה הייתה לחיסכון במחיר סט לשיפוץ כי קראתי איפה שהוא שמישהו קנה ב 60 זה הכול.
    ג.כנראה שהמשכורת הבאה שלי כנראה תושקע על הקרבורטור כי לבינתיים זה בסדר
    רק מושך קצת אוויר ואוכל יותר דלק וגם כי אין כרגע מזומנים.
    והג'יפ גם ככה זז רק בסוף שבוע קצת וזהו.
    ד.אחרי כל כך הרבה המלצות כאן ובגיפטריפ הרור שאני אלך לטדי

Similar Threads

  1. קיט שיפוץ לקרבורטור
    By liad_l in forum פורום סוזוקי Suzuki
    Replies: 3
    Last Post: 17-02-07, 21:46
  2. המלצה על שיפוץ קרבורטור
    By taz300 in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 14
    Last Post: 14-11-05, 17:54
  3. שיפוץ קרבורטור
    By enakar in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 10
    Last Post: 07-07-04, 06:53
  4. שיפוץ קרבורטור
    By שחר 9 in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 18
    Last Post: 05-04-03, 22:49

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •