אני לא חושב שיש איזשה הבדל לעומת התקנת דטרויט לוקר, ראה הכתבה של אלעד על התקנת דטרויט בדנה 44 של סיקס.
אני רוצה להתקין ספול בדנה 44 ורוצה לדעת קצת פרטים על תהליכי ההתקנה
במה להצטייד מראש (ציוד , אביזרים) .
תודה
אני לא חושב שיש איזשה הבדל לעומת התקנת דטרויט לוקר, ראה הכתבה של אלעד על התקנת דטרויט בדנה 44 של סיקס.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
כמה שיניים יש לצירייה של דנה 44 אחורי של CJ?
30 שיניים
בהתקנה של מיני ספול, פרט לפירוק הקייס החוצה, שליפת הסטליטים ממנו והכנסת הספול במקומם- יש עוד משהו שצריך לדעת?
כן, יש מצב שלא תוכל להכניס את הציריות חזרה למקום כי הן יתקעו בבלוק. אם תהדק את המייסבים בכוח אתה תשמיד אותם. אם זה יהיה המצב- תצטרך לקצר את הציריות.
בכותרת כתוב התקנת ספול, אם הכוונה לספול מלא (למרות שאני בספק) אז יש צורך להוציא את כל הקייס החוצה, להעביר קורנה ולכוון מחדש, אם הכוונה היא למיני-ספול, אכן כל מה שיש לעשות זה להוציא את הקייס החוצא, "לרוקן" אותו, ולהתקין את המיניספול במקומו,Originally Posted by ניר ל
מה שניר ציין סביר מאוד שיקרה, בהתקנת 2 מיני-ספול שביצעתי, היה צורך לקצר ציריות ע"י השחזה בדיסק.
אלי.
איך אני מקצר את הציריות???
חרט או פשוט השחזה כמו שאלי אמר ?
אתם שניכם מדברים על אותו דבר, או שאלו שתי שאלות שונות ?
צירייה היא חתיכת צינור פלדה מלא ומחוסם, דיסק פשוט משחיז אותה בלי בעיה, לא צריך עבודת דוקטורט.
כן, מדברים על אותו ספול ואותה הרכבה.
את השאלה הדבילית על עם מה להשחיז או לקחת לחרט זה הוא הביא, לא אני :twisted:
יום רביעי כנראה נעשה את ההשתלה ואולי אפילו עם תמונות.
יחתיכת מניוק
אולי זו שאלה דבילית אבל בכל זאת יש שם שיניים וזה צריך להיות מדוייק לא?
אתה מדבר על מיני ספול ולא ספול.
תשחיז עם דיסק, תעשה פאזה מסביב להכנסה קלה ותנקה בין השיניים את הגראדים אם נשאר משהו. אין משמעות לאיכות השטח של המצח שנשארת אחרי החיתוך.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
כן מדובר על מיני ספול ,סליחה על ההטעיה בכותרת
הנעילה נראית כך : 2 ברזלים עגולים שלתוכם הציריות כנראה נכנסות
ו2 קוביות בין בעגולים שבתוכם עובר פין .
אין לי שום מושג כיצד להתקין את זה ואני מקווה שארז יודע מה הוא עושה ושלא יהיו לי 4 הילוכים אחורה ואחד קדימה בסוף .
טוב הספול המדובר הוא כזה בדיוק-
![]()
יש הערות מעבר למה שדובר עד עכשיו?
תודה.
אני חושב שאולי הגיע הזמן לספר לכם את האמת המרה -
לא תוכל לבצע פניית פרסה על כביש אספלס, תצטרך למצוא דרך עוקפת ולבחור מסלולי נסיעה ללא פניות חדות.
כאשר אתה מגיע לטסט - תעביר את הפנסים אחורה וכנס אל המסלול ברוורס.
סע עם מקסימום PSI שמותר בצמיג.
בהצלחה.
ניר
הוא אומר חפיף על הצמיגים ועל הנושא של הפניות אני מאמין שאפשר להתרגל.
אני אומר חפיף הצמיגים- סבבה, אבל יש לי הרגשה שהג'יפ הזה הולך לבלות לא קצת על הגג (על הקשת יותר נכון)... :twisted:
נרכיב נראה.. מקסימום תמיד אפשר לחזור אחורה, זה לא זיקה.
אני מאמין שאחרי 2-3 התהפכויות בשטח ימאס לו והוא ירצה סטילים חזרה/ נעילה... :mrgreen:
כדי להתהפך בשטח צריך קודם כל להגיע לשטח - כדי שזה יקרה אתם צריכים להתקין את הספול כאשר הפנים של הג'יפ לכוון השטח. אגב לא תמיד אפשר לחזור אחורה, זה תלוי אם יש מספיק מקום לעשות סיבוב.
יאללה, לכו כבר לעבוד ותפסיקו לקשקש, זה נשמע כאילו המקסימום שעשיתם עד היום זה להחליף גלגל.
בלי הפנצ'רמעכר לידי? מה אתה נורמלי?!?!?!... :oops:Originally Posted by ניר ל
:twisted:
רגע רגע משהו לא מסתדר לי פה
ניר אתה לא נוסע עם נעילה כזו בסיקס שלך?
(הכוונה הייתה : הסיקס שלך לא חונה בחניה עם נעילה כזו בסרן?)
סופסוף ירד לך האסימון !
אני חונה בחנייה כי מאז שהתקנתי את הספול אני לא יכול לצאת ממנה...
שמרו על קשר