יכול גם להיות שלא התקנת את המחז"ש טוב. זה קורה, זה המחיר שאנחנו משלמים על זה שאנחנו לא עושים את זה לפרנסתנו. נסה שוב, מקסימום תפסיד 30 ש"ח.
שלום.
לפני כ 10000 ק"מ החלפתי מחזיר שמן אחורי בגיר עקב נזילה קטנה יחסית.. והוחלף השמן.
היום נפרץ אותו מחזיר שמן.. (זה שיושב לפני הדרייבשאפט שיוצא לטרנספר).
האם יכול ליהיות שבגלל שימוש בשמן גרוע (80-90 אפור של TOTALׂ) הגיר היתחמם ופרץ את המחז"ש?
או שמע יש איזשהי בעיה בגיר...יש לציין שהוא עובד חלק...
עידן
יכול גם להיות שלא התקנת את המחז"ש טוב. זה קורה, זה המחיר שאנחנו משלמים על זה שאנחנו לא עושים את זה לפרנסתנו. נסה שוב, מקסימום תפסיד 30 ש"ח.
חשבתי על זה.. אבל אני מאמין שזה לא היה עובד ל 10000 ק"מ בלי אף טיפטוף.. ופתאום מתפרץ במכה אחת..
חוצמזה נראה לי שהרגשתי חום גבוה מדי מכיוון הגיר באופן קבוע.. אבל אין לי עם מה להשוות, פשוט רצפת הרכב מעל לגיר הייתה חמה..(אין לי שום שטיח שמבודד..)
האם הקטע של גל ההינע שנכנס אל הגיר חלק ומבריק?
כבר נתקלתי בכאלה חלודים ומחוספסים שהורסים את מחזיר השמן כל כמה זמן.
הסיכוי להתקנה לא נכונה של המח"זש גבוה גם כן.
מורי-0535335353
חלק ומבריק.. כמו חדש.
יכול ליהיות שהתקנתי לא טוב..
אבל השאלה היא האם שמן לא איכותי יכול לגרום להתחממות עד כדי המסת מחז"ש.??
שמן ברמה מסוימת לא יכול להשפיע בטווח כ"כ קצר.
מה מצב הגיר באופן כללי? האם מרעיש? חופשים?. התופעות האלו יכולות לגרום לחום יתר בגיר ולבלאי מואץ מאוד של מחז"שים
מורי-0535335353
ובכן...
החלפתי את המחז"ש...כרגע אין נזילות..
אבל מצאתי כמה חתיכות מתכת בשמן... :roll:
הגיר עובד מעולה.. אבל בכל זאת אני אתחיל לתכנן את השיפוץ הבא.. :-D
שוב מחזיר שרשור לחיים.
אתמול פרץ לי מחז"ש אחורי בגיר. (האוטו יצר שלולית רצינית)
רצנו למכשירי תנועה וקנינו חדש (ואם היה לי שכל הייתי קונה ישר 2)
אחרי 50 ק"מ על כביש מהיר, פרץ שוב. וכשאני אומר פרץ אני מתכוון בעצבים, לא נזילה קטנה וחמודה.
עכשיו אציין שהדרייבשפט האחורי שלי ג-מ-ו-ר. ורוטט ומרעיש.
עכשיו שאלתי, האם 100% שפשוט התקנו אותו לא טוב אז הוא פרץ, או שמה יש סיכוי שהחופש והרטט הם שהרסו אותו כל כך מהר ואם אני אחליף מחז"ש לפני שאני אחליף את הדרייבשפט זה פשוט יקרה שוב?
דרך אגב, אם הוא נזל כל כך מהר, אני חייב להחליף אותו או שאני צריך רק לדחוף אותו טוב יותר?
תודה!
פול
שלום...
אין כל כך קשר בין הדריבשאפט האחורי למחזש הגיר.. (אולי אתה מתכוון לדייבשאפט מרכזי בין הגיר לטראנספר?)
סביר להניח שזו התקנה לא נכונה.. ואכן צריך לדחוף יותר עמוקשים לב גם שהקצה הקדמי של הדייבשאפט האמצעי לא חלוד (ומשפשף את המחזש).
בדוק גם את מצב הגיר בנסיעה בכביש מהיר.. אם הוא מתחמם מאוד (ברמה שחם לך לגעת ברצפת הרכב מעל הגיר) אז יש סיכוי שהבעייה בגיר...
עידן
אתה בטוח שהשמן שצריך בגיר הוא 80-90!!
כי אם אני זוכר נכון השמן בדיפרניצאל הוא 80-90 ונראה לי שבגיר הוא צריך להיות שונה.
(אני לא ממש בטוח)
ישי, הוא דווקא צודק. זה 80-90 גם בגיר, גם בדיפ' וגם בטרנספר.
פול, הנסיעה הבאה שלך זה לתקן את הדרייבשאפט. דמיין לך רגע מה יקרה אם הוא ישבר.
אם נוזל לך מהמחז"ש האחורי בטרנספר, זה בהחלט עשוי להיות בגלל הדרייבשאפט.
אלון, אני יודע.
הדרייבשפט בדרך. (סמוראי ארוך אז זה לא בשלוף)
לשאלתי השניה, אם המחז"ש ניראה תקין, להתקין אותו שוב רק טוב יותר, או להחליף לגמרה?
עידן, לא התבלבתי אני מדבר על האחורי.
חשבתי אולי הרטט מועבר דרך הטרנס' לגיר
אני מכיר את ההרגשה של לסוע כל פעם למכשירי תנועה בשביל מחז"ש מסריח... :wink:
אבל נראה לי שאם אתה פותח, ולא רוצה לפתוח שוב... שים חדש.. אם הוא לא ישב במקום, סביר להניח שהדייבשאפט המרכזי שיפשף אותו למוות...
עידן
טוב.
הורדתי דרייבשפט מרכזי, ולהפתעתי המחז"ש ירד יחד איתו, שחוק לגמרה (אחרי 50+- קמ!!!!!)
פתאום חשבתי שאולי כמו טמבל הכנסתי אותו הפוך.
עיזרו נא לי, המחז"ש הוא הרי טבעת שבצד אחד שלה יש טבעת נוספת רכה עם קוטר פנימי קטן יותר.
הטבעת הרכה, הולכת לכיוון הגיר או לכיוון הדרייב שפט?
יצאתי טמבל, פול.
הטבעת הרכה לכיוון הדרייבשאפט...
במחז"שים, תמיד המגרעת לכיוון מקור השמן.. משמע, לכיוון הגיר...
פשטו לא הכנסת עמוק מספיק... גם לי זה קרה (ברכב! :lol: )..
עידן
יש למישהו שיטה איך לדפוק את החרא הזה עמוק מספיק?
או או!
ואיך אני יודע שזה עמוק מספיק?
אתה צריך שהמעגל החיצוני של המחז"ש יהיה באותו קו של דופן הגיר...
תשתמש באיזשהו כלי שטוח שאותו תניח על קצות המחז"ש ותדפוק עליו בעדינות בפטיש..
זה לא כיף לעשות את זה מתחת לרכב... אבל זה מה יש...
בהצלחה
בעזרת המחז"ש הישן, אם לא איבד את הצורה לחלוטין. הצמד את הצד שאמור להיות חיצוני אל הצד החיצוני של החדש ודפוק בעדינות על ההיקף.נכתב במקור על ידי PAUL
סובארו צבועה בגוונים מוזרים
-----------------------------------
מה שלא עובד בכח, יעבוד עם מעט מחשבה, קצת רצון ועוד קצת כח ..
שמרו על קשר