כבלי הצתה איכותיים ואטומים באמת, לא הזבל שמוכרים בחנויות בדרך כלל.
לעבור על חוטי חשמל לבדיקת אטימות. לגרז קונקטורים וחיבורי חשמל.
החורף בפתח, ואיתו טיולי הבוץ ושבילים מוצפים ועתירי שלוליות גדולות.
כשרכשתי את הסופה לפני 7 ומשהו שנים, ולמרות אזהרות של בעלי נסיון, התברר לי שהיא לא מתרגשת במיוחד ממים, כולל טבילות עמוקות למדי, חצייה נונשלנטית של הדישון הגועש בחורף, מעבר חלק בשלוליות ענק בלי חשש. היא לא איבדה אף פעימה, מעולם לא היו בעיות של רטיבות במערכת ההצתה, גמגומים וכו'.
זה היה פעם.
בשני החורפים האחרונים שמתי לב שחצייה מהירה של שלוליות כן גורמת למנוע לצאת קלות מדעתו, לעתים אפילו לגימגומים וזיופים ועד לכיבוי.
בחורף שעבר החלפתי מכסה מפלג (שהיה באמת ישן) וגירזתי אותו מבחוץ. נרשם שיפור מורגש אבל זה עדיין לא מה שהיה פעם. האם יש למישהו הצעות ורעיונות כיצד להתכונן לעונה הרטובה? האם ריסוס של חומר דוחה רטיבות על כל מערכת ההצתה (מפלג, קויל, חוטים, מחשב, צמה) יספיק כדי לעבור את טיולי החורף בשלום?
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
כבלי הצתה איכותיים ואטומים באמת, לא הזבל שמוכרים בחנויות בדרך כלל.
לעבור על חוטי חשמל לבדיקת אטימות. לגרז קונקטורים וחיבורי חשמל.
מוסך מרכבת המשנה - הסבת רכבים להנעה בגפ"מ
מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המוסך.
הדבר היחיד ש"ספריי דוחה רטיבות" מצליח לדחות הוא את הרצון של מישהו לגעת במערכת החשמל של רכב ש"טופלה" בחומר הזה. זה יוצר שכבה שמנונית שמושכת אבק, שמושך מים, שמושכים אלקטרונים, שעושים קצרים...:-x
בנוסף לעצות (הטובות) שקיבלת קודם, יש לעבור על מערכת החשמל ולבדוק את שלמות הבידוד של חוטי החשמל, את שלמות גומיות האיטום של הקונקטורים, את מצבה של תיבת הממסרים והנתיכים שבתא המנוע (מצבה זוועתי ב-99% מהסופות, הרנגלרים והצ'ירוקים). יש לוודא שחיבורי המינוס למנוע ולשאסי תקינים (במיוחד זה הקטן שליד הפנס השמאלי, אלא אם אתה אוהב שהמגבים מתחילים לעבוד כשאתה מדליק אורות או מאותת).
זה פחות או יותר הסיפור...
אה, ועוד משהו, הקונקטורים בתא המנוע נוטים לפתח סדקים שדרכם חודרים מים.
דרור, כתבנו על זה המון מילים, תחפש, יא עצלן.
בגדול- וזלין (או, כפי שהטהרנים מעדיפים- גריז דיאלקטרי) בכל הקונקטורים (כמות גדולה מספיק כדי לסגור את הסדקים בפלסטיקים), כולל המחבר 60 פינים והפיוזים (בית הפיוזים הגדול, מלמעלה ומלמטה, אחרי ניקוי יסודי של המגעים שלו ו"עיקום" הפיוזים הרופפים), הארכת הנשם של מכסה המפלג, וזהו, פחות או יותר. אל תשכח שהגומיות בקונקטורים כבר יבשות, הוזלין מטפל גם בזה.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
דרור, במרכז המפלג יש פטריה קטנה, יש להלביש עליה צינור גומי, לאטום עם RTV, ואת קצה הצינור לכופף בצורת -ח- גדול, כך שמים לא יוכלו לחדור.Originally Posted by asafk
קיד.
עדיף לפחד מאשר להיבהל
אוי לבושה.... מה זה קונקטורים והיכן הם נמצאים?
"מחברים" בעברית. הדברים האלה שמחברים חוטי חשמל ביחד...
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
שמרו על קשר