צלב זה ארבע מיסבי סיכות קטנים. הם עובדים, וגם לא בשחיקה אחידה אלא הלוך חזור על אותם אזורים, בשני הכיוונים, כל הזמן, תחת כוחות חזקים, אז הם נשחקים.
אתה רוצה להימנע מהחלפת צלבים? אני רוצה להמנע מהמוות. זו דרכו של הטבע.
שלום,
מהי למעשה הבליה של הצלב שגורמת לחופש ומחייבת את החלפתו?
ומדוע אי אפשר להמנע מכך ?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
צלב זה ארבע מיסבי סיכות קטנים. הם עובדים, וגם לא בשחיקה אחידה אלא הלוך חזור על אותם אזורים, בשני הכיוונים, כל הזמן, תחת כוחות חזקים, אז הם נשחקים.
אתה רוצה להימנע מהחלפת צלבים? אני רוצה להמנע מהמוות. זו דרכו של הטבע.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
מה הכוונה מיסבי סיכות ? אתה מדבר על הפינים הקטנים שיש בתוך הטבעות העוטפות?
אם כן , אז למה לא להחליף רק אותן ? או שמא הן חורצות בלאי על הצלב עצמו...?
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
בואנה אתה חזק בלשאול ולענות לעצמך תשובות נכונות :-P
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
לצורך הענייןOriginally Posted by נמרוד
אם בכל זאת צלב אמור להשחק, איך בדיוק "בנויים" הצלבים של CTM? איך הם לא נשחקים/נהרסים או מתבלים?
רמי
אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...
הצלבים של CTM עוהדים בדר"כ שליש ממה שעובדים הצלבים של הגלי הינע.
וגם זה רק במידה ואתה משולב ל4X4. (צלבים יעודיים להינעים סופיים)
מעבר לזה, לCTM יש רמות דיוק בייצור יותר גבוהות והצלב עצמן בנוי יותר חזק.
עומר
חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
היום שלי כבר עבר.
Don't make me break my foot in your ass
אכן, הצלבים של CTM איכותיים יותר בחומרים, בשיטות הייצור כמיסבי החלקה ללא סיכות. הם גם עולים פי 10 מצלבים רגילים.
ועדיין, זה לא אומר שאין להם בלאי. אין כזה דבר צלב או מיסב בלי בלאי. אין חלקים נעים תחת עומס שלא נשחקים. דגש על "נעים" ועל "תחת עומס".
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
שמרו על קשר