Close
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,502

    Default בלייה של צלב - למה זה קורה?

    שלום,

    מהי למעשה הבליה של הצלב שגורמת לחופש ומחייבת את החלפתו?

    ומדוע אי אפשר להמנע מכך ?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  2. #2
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default חוזר: בלייה של צלב - למה זה קורה?

    צלב זה ארבע מיסבי סיכות קטנים. הם עובדים, וגם לא בשחיקה אחידה אלא הלוך חזור על אותם אזורים, בשני הכיוונים, כל הזמן, תחת כוחות חזקים, אז הם נשחקים.

    אתה רוצה להימנע מהחלפת צלבים? אני רוצה להמנע מהמוות. זו דרכו של הטבע.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  3. #3
    מנהל GodsFather's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    ממש מעבר לפינה
    Posts
    17,502

    Default חוזר: בלייה של צלב - למה זה קורה?

    מה הכוונה מיסבי סיכות ? אתה מדבר על הפינים הקטנים שיש בתוך הטבעות העוטפות?

    אם כן , אז למה לא להחליף רק אותן ? או שמא הן חורצות בלאי על הצלב עצמו...?
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  4. #4
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default חוזר: בלייה של צלב - למה זה קורה?

    בואנה אתה חזק בלשאול ולענות לעצמך תשובות נכונות :-P
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  5. #5
    חבר רשום gmb's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    אור יהודה
    Posts
    549

    Default חוזר: בלייה של צלב - למה זה קורה?

    Quote Originally Posted by נמרוד
    צלב זה ארבע מיסבי סיכות קטנים. הם עובדים, וגם לא בשחיקה אחידה אלא הלוך חזור על אותם אזורים, בשני הכיוונים, כל הזמן, תחת כוחות חזקים, אז הם נשחקים.

    אתה רוצה להימנע מהחלפת צלבים? אני רוצה להמנע מהמוות. זו דרכו של הטבע.
    לצורך העניין
    אם בכל זאת צלב אמור להשחק, איך בדיוק "בנויים" הצלבים של CTM? איך הם לא נשחקים/נהרסים או מתבלים?

    רמי
    אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

  6. #6
    חבר רשום Bulldog's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Denton Tx
    Posts
    2,657

    Default חוזר: בלייה של צלב - למה זה קורה?

    הצלבים של CTM עוהדים בדר"כ שליש ממה שעובדים הצלבים של הגלי הינע.
    וגם זה רק במידה ואתה משולב ל4X4. (צלבים יעודיים להינעים סופיים)
    מעבר לזה, לCTM יש רמות דיוק בייצור יותר גבוהות והצלב עצמן בנוי יותר חזק.
    עומר
    חורני, חורני, אבל יודע על איזה צד של המברג דופקים עם הפטיש.
    היום שלי כבר עבר.
    Don't make me break my foot in your ass

  7. #7
    מנהל נמרוד's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    עמק יזרעאל
    Posts
    34,694

    Default חוזר: בלייה של צלב - למה זה קורה?

    אכן, הצלבים של CTM איכותיים יותר בחומרים, בשיטות הייצור כמיסבי החלקה ללא סיכות. הם גם עולים פי 10 מצלבים רגילים.

    ועדיין, זה לא אומר שאין להם בלאי. אין כזה דבר צלב או מיסב בלי בלאי. אין חלקים נעים תחת עומס שלא נשחקים. דגש על "נעים" ועל "תחת עומס".
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •