הידוק האום, בצורה שלא מחזירה אותו במדויק למקומו הקודם (אני מדגיש, לא מומנט סגירה, אלא מיקום) מגדיל את הPRELOAD של מיסבי הפיניון, והתוצאה תהיה השמדה שלהם, במוקדם או במאוחר.
שלום !
מדובר בהילקס 97 300.000 ק"מ. האזור של הפניון מתחמם לרמה שאי אפשר לגעת בו (רותח לפחות כמו רדיטור) ככל הניראה הלך מיסב של הפניון, הוחלף מחזיר שמן לפני 30 \40 אלף ק"מ בחיבור ליוק האם יש קשר להידוק האום? או שמישהו ניתקל בתופעה זו והיה נזק אחר?.
תודה טל
הידוק האום, בצורה שלא מחזירה אותו במדויק למקומו הקודם (אני מדגיש, לא מומנט סגירה, אלא מיקום) מגדיל את הPRELOAD של מיסבי הפיניון, והתוצאה תהיה השמדה שלהם, במוקדם או במאוחר.
4A6565706F6C6F672C2062657374206F6666726F 6164206D6167617A696E652073696E6365203230 3031
PRELOAD גדול מדי, כמו שחנן כתב. אם עדיין אין חופש מורגש, יכול להיות שהעסק עוד לא אבוד. הסכנה היא חימום שיגרום למיסב להתפס ולהכשל- ואז ילך כל הדיפרנציאל.
מהר- לפתוח, להחליף מיסבים ושרוול קורס.
http://www.jeepolog.com/180.html
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
חנן ואסף תודה עבור ההסבר. אני אחליף את הביצה האחורית וכאשר יהיה לי זמן נתקן את זו שנפרק מהאוטו. הכתבה שלך (אסף) ברמה גבוהה הסבר מקצועי מאד!.
תודה טל
שמרו על קשר