שימון כיס היצרן.
חוצמזה , ניתן לכוונן גובה, ע"י התבריג שחרוט על גוף הבולם , מיכל הגז נועד למנוע התחממות
של הגז בבולם.
מנסיון העבר עדיף להמנע משימוש בצנרת גמישה שמשבשת את פעולת הבולם.
שלום
רציתי לדעת מה היתרונות (אם בכלל) לקפיצי קויל אובר על פני קפיץ + בולם נפרדים.
תודה
גלעד
שימון כיס היצרן.
חוצמזה , ניתן לכוונן גובה, ע"י התבריג שחרוט על גוף הבולם , מיכל הגז נועד למנוע התחממות
של הגז בבולם.
מנסיון העבר עדיף להמנע משימוש בצנרת גמישה שמשבשת את פעולת הבולם.
מיכל חיצוני הוא מיכל חיצוני, בלי קשר לקויל אובר או לא.
השאלה היא האם יש יתרון מבחינת ביצועים בקויל אובר או שזה רק נראה טוב?
גלעד
אתה לא יכול לשים קפיצים צרים וארוכים מדי בלי תמיכה - הם יקרסו הצידה. הפתרון המתבקש הוא להלביש אותם על בולם הזעזועים שבמילא צריך להיות. ומכאן, קויל אובר.
זה גם יותר פשוט מבחינת חיבור לרכב וכשאתה מתכנן מערכת מתלים לא מקורית, בורג בקוטר 1/2 אינץ', אוזניים עם אינץ' ורבע -אינץ' וחצי בינהם, וסגרת את העניין. זה גם יותר פשוט מבחינת חישובים ומידול במחשב כי החיבור הוא נקודתי גם של הקפיץ וגם של הבולם על אותו קו ואותם נקודות.
איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988
חיסכון במקום.
יש גם חסרון לקוילאוברים. אם החיבורים לא קשיחים לחלוטין (והם אף פעם לא, כשמחברים לשלדה "רגילה" ולא לשלדת צינורות), המתלה "מקפצץ" בתחילת נסיעה עם הרבה כוח, וזה קצת מעצבן. קפיץ ובולם לידו מונע את זה כי יש שתי נקודות חיבור.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מה לגבי לשלב דבר כזה במערכת קפיצי עלים, עושים דברים כאלה?
שמרו על קשר