Close
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: קרנק שבור

  1. #1

    ברירת מחדל קרנק שבור

    האם בדיפנדר ,TDI 300 ,ישנה איזהשהיא סיבה מולדת (יעני ,"מחלה") שיכולה לגרום לשבר בקרנק למרות לחץ שמן תקין שמן מנוע טרי ומלא, חום מנוע תקין ,כל הפרמטרים לא הראו שום סיבה לדבר אך זה קרה,הדפיקות שהחלו להישמע הגיעו לאוזני ולמזלי עצרתי במקום ,כי כפי שנראה ,עוד כמה דקות עבודה והקרנק היה כבר נשבר לשתיים והנזק היה חמור שבעתיים. המנוע עבר אמנם 330000 ק'מ אך כל נקודות המיסוב היו תקינות ,כך גם המיסבים ,וברכב לא נעשה שימוש יוצא דופן שיכול לייצר עומס כבד .
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	ֳ÷ֳ®ֳ¥ֳ°ֳ₪-04222.jpg‏ 
Views:	242 
Size:	32.5 קילובייט 
ID:	2623   Click image for larger version. 

Name:	ֳ÷ֳ®ֳ¥ֳ°ֳ₪-04333.jpg‏ 
Views:	285 
Size:	37.4 קילובייט 
ID:	2624  

  2. #2

    Exclamation חוזר: קרנק שבור

    לפי מיקום השבר ( בחלק המרכזי של גל הארכובה )
    כדאי לבדוק את ( בעצם להחליף ) את הפולי הקידמי הראשי ( שמשמש כבלאנסר )
    ואת גלגל התנופה .
    בגיר אוטמטי להחליף את הטורק .
    אני הייתי ממליץ על פרוק כללי של המנוע ובדיקת משקל של כל הטלטלים והבוכנות .( שיהיה שווה )
    *****
    כללית מנועי דיזל שוברים קרנקים הרבה יותר ממנועי בנזין
    ולא הייתי מחפש איזה בעיה המאפיינת את דגם המנוע שלך .
    *****
    כמובן שהפעולה הטכנית הנכונה היא בדיקת קוו של כל הצירים במנוע
    ובדיקת גובה \ עומק בוכנות ביחס לשטח בלוק המנוע לאחר הרכבת הבוכנות ( לפני הרכבת הראש )
    וליטוש שטח לבלוק המנוע .
    רמז לבעיה כזאת יש כאשר אתה מקבל סימנים להטבעת שסתומים בראש המנוע .
    *****
    כמובן שיש עוד הרבה אפשרויות
    כדאי לשקול ברצינות החלפת מנוע ולא להכנס לגישוש בילוש הוצעות כספיות גדולות וחשש על איכות התיקון .
    במקרה שאתה רוצה לחסוך והמנוע עדיין לא מפורק לגורמים
    אז תחליף קרנק בלבד .... וזה יעבוד
    כמה ???
    כל אחד והמזל שלו .
    ****
    איציק

  3. #3

    ברירת מחדל חוזר: קרנק שבור

    איזה יופי של תמונות!

    אני הייתי מחליף מנוע כעצת איציק.
    איוניק 5 | ג'יפ CJ-7 1979 | היילקס 2015
    היו: ג'יפ XJ צ'רוקי 1994| היילקס 2008| היילקס 1997 | ג'יפ CJ-8 1989 | סמוראי 1988

  4. #4
    חבר רשום אלעד ל.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    240

    ברירת מחדל חוזר: קרנק שבור

    ציטוט נכתב במקור על ידי eyalski
    וברכב לא נעשה שימוש יוצא דופן שיכול לייצר עומס כבד .
    לא המגרש שלי אבל מאד מעניין אותי ..

    למה לא הועלתה בכלל האפשרות שקרה משהו אחר שגרם לשבר? - לאו דווקא עומס כבד או חוסר איזון ..

    עד כמה שאני מבין חוסר איזון כזה או אחר היה מייצר תופעות לוואי שקודמות לשבר בגל הארכובה - תקנו אותי אם אני טועה אבל במקרה כזה היה אפשר לראות נזקים במקומות נוספים ( בוכנות , צילינדרים מיסבים .. )

    מה לגבי נעילה הידרוסטטית ?
    sometimes you're the windshield
    sometimes you're the bug

נושאים דומים

  1. קפיץ עלה שבור- מה ההשלכות?
    על ידי אדמון בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 4
    עדכון אחרון: 19-10-07, 23:37
  2. מים בנחל תבור ?
    על ידי michael_zerbib בפורום פורום ידיעת הארץ
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 08-09-07, 10:29
  3. ציר דלת שבור
    על ידי liad_l בפורום פורום סוזוקי Suzuki
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 01-04-07, 07:04
  4. יוק שבור...
    על ידי לירן23 בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 5
    עדכון אחרון: 26-08-06, 20:05
  5. עלה שבור
    על ידי eliv1 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 7
    עדכון אחרון: 19-02-04, 10:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •