לפי מיקום השבר ( בחלק המרכזי של גל הארכובה )
כדאי לבדוק את ( בעצם להחליף ) את הפולי הקידמי הראשי ( שמשמש כבלאנסר )
ואת גלגל התנופה .
בגיר אוטמטי להחליף את הטורק .
אני הייתי ממליץ על פרוק כללי של המנוע ובדיקת משקל של כל הטלטלים והבוכנות .( שיהיה שווה )
*****
כללית מנועי דיזל שוברים קרנקים הרבה יותר ממנועי בנזין
ולא הייתי מחפש איזה בעיה המאפיינת את דגם המנוע שלך .
*****
כמובן שהפעולה הטכנית הנכונה היא בדיקת קוו של כל הצירים במנוע
ובדיקת גובה \ עומק בוכנות ביחס לשטח בלוק המנוע לאחר הרכבת הבוכנות ( לפני הרכבת הראש )
וליטוש שטח לבלוק המנוע .
רמז לבעיה כזאת יש כאשר אתה מקבל סימנים להטבעת שסתומים בראש המנוע .
*****
כמובן שיש עוד הרבה אפשרויות
כדאי לשקול ברצינות החלפת מנוע ולא להכנס לגישוש בילוש הוצעות כספיות גדולות וחשש על איכות התיקון .
במקרה שאתה רוצה לחסוך והמנוע עדיין לא מפורק לגורמים
אז תחליף קרנק בלבד .... וזה יעבוד
כמה ???
כל אחד והמזל שלו .
****
איציק
שמרו על קשר