יש GEB ויש GMB
הGEB אכן גרועים יותר אבל הGMB קיבלו מוניטין זהה לדעתי שלא בצדק , אצלי יש אחד כזה (כי לא היה בארץ KOYO והמצב היה קריטי) כבר חצי שנה וללא בעיות (כמובן דואג לגירוז)
צריך לשים לב להבדל הזה כשקונים , כדי שלא תקנו את הלא נכון...
כן!!!נכתב במקור על ידי itay
מורי-0535335353
יש GEB ויש GMB
הGEB אכן גרועים יותר אבל הGMB קיבלו מוניטין זהה לדעתי שלא בצדק , אצלי יש אחד כזה (כי לא היה בארץ KOYO והמצב היה קריטי) כבר חצי שנה וללא בעיות (כמובן דואג לגירוז)
צריך לשים לב להבדל הזה כשקונים , כדי שלא תקנו את הלא נכון...
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
אמנם לקח הרבה זמן, אבל השבת פירקתי את הדרייבשאפט ולא מצאתי חופשים. מסתבר אפילו שהצלבים ה"ענתיקות" אצלי הן של KOYO. מישהו בעבר הרחוק השקיע...נכתב במקור על ידי Viper
אבל, בדיפ' האחורי קיים חופש של קצת פחות משמינית סיבוב.
החופש יוצר רעשי דפיקות בתחילת נסיעה והעברת הילוכים (במיוחד הילוכים נמוכים).
השאלה הגדולה:
להתעלם או לפתוח את הדיפ' ולחזק ברגים? (הבנתי שלא מומלץ לחזק ברגים במכלול).
עד כמה זה מסוכן?!? (אני מניח שלא כמו חופש בצלב, אבל עדיין, האם אני אתקע בדרך לאילת בשטח?!?)
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
נכתב במקור על ידי מורי
מורי, ראיתי במקרה את השאלה שלך ליואב.
אצלי יש בערך מה שאתה מתאר. נעול אחורה, לוקרייט.
לפעמים, ביציאה מסיבוב עדין או מייד אחריו, יש מעין בום נוראי שנשמע כמו שבירה של חלק מתחתי/ דריסה של כוס זכוכית או משהו. בד"כ, הבום מלווה במכה קלה להגה/ תלתול של הרכב לאחד הצדדים.
בהתחלה חשבתי שזו תופעה תקינה ברכב נעול אוטומטי. האם לאור השאלה שלך אני צריך להניח שיש בעייה?
אם כן מה היא?
בתודה,
יונתן
קח מקל קח תרמיל..., הי הג'יפ הי הג'יפ...
נישמע נורמאלי
תשתדל לא להחליף הילוך בתוך הסיבוב או לחלופין להחליק מצמד בשילוב חזרה.
צועניה ..
ומה לגבי חיזוק הברגים? האם באמת יבטל את התופעה ללא נזק לדיפ'?
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
חבר'ה?!?
:?:
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
שמרו על קשר