הרעש הזה הוא כנראה חופש בדיפ' האחורי.
יש מידה מסוימת שהיא תקינה,ואחרת שלא.
כאשר הרכב בניוטרל ללא בלם יד בדוק כמה ניתן לסובב את הדרייבשפט האחורי ביד ,לפני שאתה מרגיש את שילוב הדיפ'.
 זיהוי בעיה- דפיקות
 זיהוי בעיה- דפיקות
				סמו 96, נעול אחרוה, מאז הוספת הנעילה יש תופעה שאני לא יודע אם היא תקינה:
בנסיעה ישר, בכל מהירות (גם גבוהה), נותן מכת גז/עוזב בבת אחת את הגז או לחילופין בהחלפת הילוך בתוך העיר (לחיצה/עזיבה של הקלאץ')- מורגשת מכה ממתחת מאחור- כמו דחיפה קדימה, (לא צליל דפיקות/ריצ'וט של הנעילה מהסיבובים).
תקין? לא תקין? מה עושים?
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				הרעש הזה הוא כנראה חופש בדיפ' האחורי.
יש מידה מסוימת שהיא תקינה,ואחרת שלא.
כאשר הרכב בניוטרל ללא בלם יד בדוק כמה ניתן לסובב את הדרייבשפט האחורי ביד ,לפני שאתה מרגיש את שילוב הדיפ'.
מורי-0535335353
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				כמה חופש אמור להיות מורי ? מה המידה התקינה ?נכתב במקור על ידי מורי
חוצמזה , ממה שיואב מתאר , הוא מטלטל את הנעילה לא ? מכת גז ועזיבה באופן אגרסיבי נותן "מכה" לנעילה ומזעזע אותה עד לכדי הפעלתה, לא ? (ככה הסבירו לי....)
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				מה זה "הפעלתה"? הרי בנסיעה ישר היא ממילא נעולה לא? או שאני ממש מפספס את הבנת מנגנון הנעילה....:roll:נכתב במקור על ידי GodsFather
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				ואם קופצת שן ? נכון שהיא נעולה בישורת אבל אתה למעשה יוצר פרפור (אם הבנתי נכון) ומקפיץ שן..
לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!
מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				אתה לא מפספס כלום, הבנת נכון :idea:נכתב במקור על ידי yoav
יושב בסן פרנסיסקו על המים ....
http://www.zeevik.net
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				נכתב במקור על ידי GodsFather
עד כ-1/8 סיבוב חופשי זה בסדר.יותר מזה כבר מעיד על בלאי של מכלולים בדי'פ.
השאלה היא האם זהו הרעש של שילוב הדיפ',או בום שהנעילה משמיעה כתוצאה מפעילות לא תקינה.
יואב,האם בזמן הרעש אתה מרגיש גם טלטול של הג'יפ הצידה?
מורי-0535335353
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				שום תיאור שאני אכתוב לא יספק תחושה ביד של מישהו עם ניסיון אני מניח....נכתב במקור על ידי מורי
אני אנסה לתת למישהו מכם מתישהו למשש (בבקשה כמובן) ולהגיד לי אם תקין/לא תקין.
יוד.:shock:
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
 
			
			 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				יואב
תשמע ... תראה ...
קודם כל תתחדש
שנית כל הנעילה הנ"ל חייבת חופש מבני מסויים שקיים בה מהיצרן על מנת לפעול
הכונה היא שאם היית לוקח את הגג"ש שמגיע עם הנעילה היית רואה שהקשת שאמורה להתלבש על הפינים של הסטליטים גדולה בכ25% מהקשת של הפין עצמו - משמע יש ביניהם חופש
תוסיף לזה חופשים מובנים במערכת ההנע עד הדיפ (גיר +טרנספר+ רינג פיניון)והרי לך מכה די חזקה בכל הרפייה מהדושה
המכה הנ"ל בעצם גורמת לנעילה כשאתה מאיץ או כשאתה מאיט ולכן כשאתה מאיט בסיבוב בחוסר רגש מתבצעת נעילה דווקא בזמן שהדיפ אמור להשתחרר ואז התופעה מחמירה את עצמה לכדי נדנודים ברוטליים
עם הזמן אתה תפתח את הרגישות הנדרשת והנעילה תהפוך לכמעט שקופה
ישראל 20011 פיאודליזם בהיתגלמותו
7 מליון עבדים של 7 משפחות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				טוב- אני פדנט- מה לעשות...- נתתי את הרכב לסיבוב למורי ולדוד מדרך השטח- בדקו מכל כיוון- הנעילה תקינה- ואני כבר התרגלתי :grin:
הסמוראי התבגר ועזב את הבית, הג'ימני מצא לו משפחה חדשה ואנחנו נשארנו על אופניים :-)
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				אצלי קיימת בעיה די דומה, רק שאצלי מדובר בסמוראי מודל 88 לא נעול.
רעש ה"דפיקה" מופיע רק בהילוכים 1 ו-2 ורק אם משחררים את המצמד יותר מהר ממהירות שצב הולך...
האם אצל כולם כך?
ע"פ הבנתי הבעיה יכולה להיות:
א. צלבים.
ב. דרייבשאפט (אחד משניים)...
ג. דיפ'.
חופשים בדקתי ואין משהו חריג. (לדעתי). בקרוב אפרק את הדרייבשאפטים ואבדוק מקרוב.
משהו קריטי או שאפשר להמשיך לנסוע בכיף?!?
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				חבר'ה,נכתב במקור על ידי Viper
מישהו נתקל בבעיה דומה?
תודה.
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				כבר עניתי לך בשרשור אחר (וגם בטלפון...)שמדובר בחופש בתוך הדיפ' .קצת חופש בכל אחד מהמכלולים יוצר חופש גדול יחסית.
הפתרון הזול ביותר הוא להתעלם (כמו רובנו :smile: ),והיקר-לשפץ הדיפ' (כל עוד בתחום הנורמלי ,לא ממליץ).
ערב טוב!
מורי-0535335353
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				מורי. תודה.
אבל נראה לי שאתה מתבלבל עם מישהו אחר....
מעולם לא שוחחנו בטלפון וזהו השרשור היחיד שבו שאלתי על הרעש הזה....
בכל אופן- תודה רבה.
עכשיו אני הרבה יותר רגוע
"אם יש לך איזה 'למה' שלמענו אתה חי, תוכל לשאת כמעט כל 'איך'..." פ. ניטשה
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				מתנצל.
כנראה שזה מישהו אחר. :oops:
מורי-0535335353
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				גם אצלי היו רעשי דפיקות מדי פעם.
פתחתי את הדיפרנציאל והתברר שכל ברגי הקורונה פתוחים והשנים של הפניון והקורונה שחוקים ושבורים עקב כך.
בנתיים חיזקתי את הברגים הרעשים חלפו אין חופש הכל עובד.
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				אתה יכול לתאר בדיוק איך פתחתה את הדיפ' ומה בדיוק חיזקתה וכמה שמן הייתה צריך להוסיף?
תראו אותי בדרכים
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				הורדתי את הדיפרנציאל לשולחן הבחנתי בברגים הפתוחים (סביב הקורונה) חיזקתי את הברגים עם מפתח פתוח(כי לא יכולתי להכניס רינג כי ראשי הברגים חטפו מכות שהם היו פתוחים)עם הארכה (כדי לקבל מומנט סגירה חזק יותר) החזרתי את הדיפרנציאל למקום. שמן מלאתי הכל כי רוקנתי לפני שפתחתי בערך 2 ליטר לא בטוח במדוייק.
הרעשים נעלמו.
יש לציין שזה רק באופן זמני עד שאני ימצא קורונה פניון חדשים כי בשלי השניין שבורות.
אבל לא מחליק ולא מרעיש.
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				מתעלק על השירשור כי הוא פחות או יותר באותו נושא....
לפני כחודש וחצי החלפתי צלב בדייבשאפט האחורי. שמתי של GEB מתוך ידיעה שבעוד 5000 - 10000 ק"מ אני אצטרך להחליף עוד פעם.
מאז עברו כאמור חודש וחצי וקצת יותר מ 1700 ק"מ.
היום, בבדיקת תחתית שגרתית, גיליתי באותו הצלב חופש של חצי(!) סנטים.
ידעתי שהצלבים הם מתוצרת חרא, אבל עד כדי כך????
זה בלאי הגיוני??
איתי.
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
 חוזר: זיהוי בעיה- דפיקות
				מתעלק על השירשור כי הוא פחות או יותר באותו נושא....
לפני כחודש וחצי החלפתי צלב בדרייבשאפט האחורי. שמתי של GEB מתוך ידיעה שבעוד 5000 - 10000 ק"מ אני אצטרך להחליף עוד פעם.
מאז עברו כאמור חודש וחצי וקצת יותר מ 1700 ק"מ.
היום, בבדיקת תחתית שגרתית, גיליתי באותו הצלב חופש של חצי(!) סנטים.
ידעתי שהצלבים הם מתוצרת חרא, אבל עד כדי כך????
זה בלאי הגיוני??
איתי.
שמרו על קשר