Close
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 25
  1. #1
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    540

    ברירת מחדל בעיות בהנעה

    שלום לכל הגיפאים
    מקווה שטיילתם היום
    ומצאתם בוץ
    אם לא אז לא נורא
    בכל אופן רציתי לשתף אותכם בבעיה בכבר 3 שבועות היא מציקה לי
    אז ככה
    שאני בא להניע אני נותן בסוויץ' וזה עושה כזה רעש כאילו שנגמר המצבר
    ורק אחרי בין 5 ל15 פעמים האוטו נדלק
    ואתמול נסעתי לחבר ובאמצע נסעתי לתדלק דוממתי מנוע ואחרי זה שהדלקתי הוא לא הניע וניסו עם כבלים וגם לא עזר
    ורק שדחפנו את האוטו אז הסמוראי הניע (יכול להיות גם שהכבלים לא טובים)
    אבל זה לא כזה משנה כי יש שם איזשהיא בעיה

    בכל אופן המצבר יחסית חדש
    השאלה אם זה בעיה בסטרטר או בסויץ או?
    אשמח אם מישהו יאיר לי קצת אור על הנושא

    תודה רבה
    רותם.
    פיצקל'ה - אפיית פיצות ופוקצ'ות אישיות ואיכותיות באירועים
    www.tabun4u.co.il - רותם יעקובי - 0506696749

  2. #2
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Oct 2006
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    271

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    יכול להיות שיש לך בעיה בסטרטר או בסויץ..

    לי היה בעיה דומה.. אבא שלי עלה על הבעיה בסוף.. אחד מ2 החוטים של הפלוס במצבר היה "חצי" מחובר.. אז פרקנו שייפנו קצת את הברזל הזה הכנסנו יחד את 2 החוטים.. ומאז בלי עין הרע.. מניע מצויין..

    תנסה לבדוק את החוטים האלו ואת המגעים למצבר לפני שאתה נכנס עמוק..
    Suzuki Samurai
    כי איכות זה לא מילה גסה:]
    ---------------------------

    החיים הם מלחמה- כדאי שתיהיה לוחם Suzuki Samurai

  3. #3

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    בוקר טוב.
    גם לי הייתה את אותה הבעיה לפני כמה שבועות.
    נפתר על יד החלפת נעלי כבל בחיבור למצבר שהיו מלאי קורוזיה וגם לא כל החוטים נגעו בנעל עצמה.
    תנסה את זה קודם לפני שמתחילים לחשוב על סטרטר, סוויצ' וכו'
    איתי

  4. #4
    חבר רשום
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    אזור השרון
    הודעות
    540

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי itay
    בוקר טוב.
    גם לי הייתה את אותה הבעיה לפני כמה שבועות.
    נפתר על יד החלפת נעלי כבל בחיבור למצבר שהיו מלאי קורוזיה וגם לא כל החוטים נגעו בנעל עצמה.
    תנסה את זה קודם לפני שמתחילים לחשוב על סטרטר, סוויצ' וכו'
    איתי

    איתי מזתומרת ?
    על איזה נעל אתה מדבר ?
    אתה מדבר עם הפלוס או המינוס ?
    פיצקל'ה - אפיית פיצות ופוקצ'ות אישיות ואיכותיות באירועים
    www.tabun4u.co.il - רותם יעקובי - 0506696749

  5. #5

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    אני מניח שהוא מדבר על שתיהם, מספיק אחד במצב לא מזהיר כדי שיגרום לזה (קרה גם לי)
    והוא מדבר על החיבור של הפלוס והמינוס, מהכבל הגדול שמתפצל לכל הרכב למצבר - הברזל הזה שיושב על הרגל של הפלוס והרגל של המינוס במצבר, אתה בטוח יודע על מה הוא מדבר - איפה שכל הקורוזיה
    תבדוק גם, משהו שקורה הרבה בגמדים זה שהריילי של הסטרטר מת ואז לפעמים מניע, לפעמים לא, ולפעמים לא - תנסה לתת פלוס ישירות לסטרטר ולראות מה קורה אז
    תעקוב אחרי זה...
    פעם היה סמוראי... היום יש טרופר שמנסה להיכנס לנעליים הגדולות של הסמוראי !! (:
    טרופר 2001, בנזין, צמיגים 31" MTR ועם איזו בלונדינית מקדימה..

  6. #6
    חבר רשום חן דן's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Aug 2006
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    315

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    אצלי ברכב היתה בעייה והוא לא רצה להניע והיו מעין תקתוקים כאשר נתתי סטרטר
    רק אם היתי משלב הילוך ודוחף את הרכב מעט ומחזיר חזרה לנוטראל הרכב הניע
    הפתרון פרוק סטרטר החלפה של גלגל שניים הקטן (לדעתי שמו בנדיאיקס ) שנוגע בגלגל התנופה.
    צור קשר בע"פ אם אתה צריך הכוונה נוספת
    חלקים בסמוראי בונים ולא קונים

  7. #7
    חבר רשום אלעד ל.'s Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    240

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    היי . לדעתי סדר הפעולות אמור להיות כזה :
    1. בדוק מצבר וטעינה ( לא על סמך העובדה שהמצבר תקין - לך לחשמלאי שיבדוק או למישהו שיודע איך ) .
    2. אם המצבר והטעינה תקינים - בדוק כבלים בין שיוצאים מהמצבר ובדוק חיבורים לסטרטר ( יש + , - ועוד חיבור שמתחבר לסולונואיד של הסטרטר ) .
    3. אם תקין - חבר + מהמצבר ישירות לחיבור שליד הסולונואיד ( יש שם שני ברגים עם אומים עליהם - לאחד מחובר מן חוט נחושת עבה שיוצא מהגוף של הסטרטר ולשני מחובר חוט עם "נעל" - אליו צריך לחבר את הפלוס מהמצבר . - אם הסטרטר יניע יש בעיה בחיבורים לסטרטר כלומר יש נתק איפשהו או שהממסר לא תקין ( למרות שבעניין הממסר אני לא בטוח ב- 100% ) .

    אתה יכול גם לפרק את הסטרטר ולעשות את הבדיקה עם ה- + בחוץ אבל אז לא יהיה את העומס של המנוע על הסטרטר ולא בטוח שכשהוא יהיה מחובר הוא יעבוד .

    אפשר גם לחבר ממסר ישירות בין המצבר לסטרטר אבל את זה אני לא מכיר - אולי מישהו אחר יכול לתת הסבר בעניין . אפשר גם לשפץ אותו ללא החלפה של כל הסטרטר.



    בנוסף - יש מצב שמה שדפוק זה הסולונואיד בסטרטר ( הגליל הקטן ליד הגליל הגדול ) התפקיד שלו הוא לתת את התנועה קדימה ואחורה לסטרטר ע"מ לשלב אותו במנוע . אם הוא לא תקין הוא לא ישלב ולא יתן מתח לסטרטר . לפעמים כשהווא דפוק העניין מתאפיין בכך שמידי פעם יש הנעות "על ריק" , כלומר שומעים את הסטרטר מסתובב באוויר - בלי שילוב שלו .
    sometimes you're the windshield
    sometimes you're the bug

  8. #8
    חבר רשום גיא's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Dec 2002
    מיקום
    אזור חיוג ... תפוס
    הודעות
    18,023

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    בדיקה פשוטה שאתה יכול לעשות היא

    עם כבל לגעת ישירות בבורג העבה שעל הסטארטר מהמצבר (+) אם זה מסתובב
    ( תוודא שאתה בניוטראל )

    יש עוד חוט שם דק שמגיע מהסויטש הוא נותן את החיבור והפלוס אז עובר דרך הסולונואיד..
    אם הסולונואיד ניתפס או נישרף והוא לא מעביר את הפלוס אז הנה לך עוד בעיה.

    עוד משהו

    יש מחלה בסמוראי שהאו רינג של המפלג דולף ואז כל השמן יורד על הסטארטר והורג אותו.

    אם כן זה מאוד זול לתקן

    שווה לבדוק
    צועניה ..

  9. #9

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי samorai
    איתי מזתומרת ?
    על איזה נעל אתה מדבר ?
    אתה מדבר עם הפלוס או המינוס ?

    כמו שאמרו, החלק ממתכת שיושב על החיבור במצבר. אני החלפתי את שניהם ליתר ביטחון.
    איתי.

  10. #10
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    גם לי בעיות התנעה לאחר טיול בוץ ושחיה בשלולית (הרכב לא כבה) - הסטרטר עושה רעשים של "מחליק" (לא תקתוקים , גם לא תקתוק בודד אלא משיכה של תנועה , אין לי מילים לתאר את זה) - גם אחרי כמה "מכות" סטרטר וגם במשיכה ארוכה של הסטרטר.

    הוצאתי אותו מהרכב ונתתי לו חשמל ישירות - הגלגש נראה מסתובב כראוי.

    החזרתי לרכב ואותו הרעש.

    נתתי פלוס ישיר כדי לבודד גורמים בדרך - אותו הרעש. קיצרתי בין המחברים כדי לבודד אופציה של סויץ תקול - גורנישט.

    בדחיפה הרכב מניע. המצבר תקין לחלוטין וכך שאר מערכת החשמל , הרכב נוסע רגיל , רק לא מניע כראוי.

    לפני הטבילה , הסטרטר עבד פיקס , הוא בעצמו בן מספר חודשים.
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  11. #11

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    השבת השחורה הזאת....
    גם אני צללתי בנחל שורק - בעיות בהנעה. על הדרך הרגתי את המצבר עם הכננת אבל זה סיפור אחר.
    אפשר להפגש ולעשות קבוצת תמיכה ואולי ביחד נפתור את זה.
    כרגע אצלי אני פתרתי את זה עם מצבר חדש ויותר חזק (80AH) גם ככה היה צריך להחליף את הקודם
    נתעדכן
    איתי

  12. #12
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    איתי , אצלי אין בעית מצבר , אלא סטרטר נטו. וזה עדיין לא נפתר והזמן דוחק...

    לגבי החלפת מצבר, בדקת את איכות הטעינה ? אתה יודע כמה הספק נותן לך האלטרנטור במצב "רגיל" וכמה במצב של טורים גבוהים ?

    זה שיש מצבר של 80 זה אחלה , אבל מה יקרה כשהוא יתרוקן ? האלטרנטור יתאמץ כפליים על מנת למלאו. ממליץ לבדוק את איכות הטעינה. אני למשל החלפתי לאלטרנטור חזק יותר בשל בעיות כאלה.
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  13. #13

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    לפי דעתי, לשנינו הבעיה נובעת מהצלילות - כלומר רטיבות ו/או בוץ שפשוט חדר לבפנים.
    מיקוד הבעיה אצלך הוא כל איזור הסטרטר - בנדיקס.
    ואתה אומר שאת שלך החלפת לפני כמה חודשים.
    גם לי יש את אותה תנועת משיכה שתארת - החשמלאי אמר לי שהבנדיקס בדרך להחזיר את נשמתו.
    אולי שווה לבדוק את החיבורים בין המצבר לסטרטר(תקינות חוטים, נעלי כבל וכו)
    בכל מקרה - שבת זה יפתר כך או כך!!
    איתי

  14. #14

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    שכחתי - לגבי הטעינה, האלטרנטור תקין וטוען כמו שצריך גם בסרק וגם בטורים גבוהים.

  15. #15
    חבר רשום מורי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    איזור התעשייה הישן ראשון לציון
    הודעות
    1,253

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    אמיר,הבעיות שלך יכולות להיות או סטרטר או גלגל תנופה שחוק.
    כשהסטרטר מפורק,האם האוטומט זז חלק? בנדיקס תקין?
    במידה והתשובה לשאלות היא כן,שווה לבדוק את גלגל התנופה (בחלק התחתון בין הגיר למנוע ניתן לראות אותו.אם יש פחית-לפרק)
    מורי-0535335353

  16. #16

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    מורי, אמיר אמר שהבעיות התחילו אצלו לאחר הצלילה - האם זה עדיין יכול להיות גלגל תנופה?
    איתי

  17. #17

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    GodsFather הבעיה אצלך היא האוטומט של הסטרטר,

  18. #18
    חבר רשום צביקה קרבורטור's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Oct 2005
    מיקום
    רחוב זנגביל 16 נתניה
    הודעות
    801

    Thumbs up חוזר: בעיות בהנעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי itay
    מורי, אמיר אמר שהבעיות התחילו אצלו לאחר הצלילה - האם זה עדיין יכול להיות גלגל תנופה?
    איתי
    איתי אין קשר בין צלילה לבין גלגל התנופה, אך יש קשר בין חדירת המים לעוגן הסטרטר, לבנדיקס
    שיתכן ומחליק ולא מסתובב, אם כי לא הייתי שולל בעיית אוטומט תקול, ללא בדיקה בעזרת מכשור,
    קשה לאבחן במדוייק את הבעייה, סמיכות הבעייה ללצלילה וחדירת מים לסטרטר , מעלה חשד שהבעייה בסטרטר, ואין לה שום קשר לגלגל התנופה.
    אצל אמיר הורכב השבוע אלטרנטור חדש מוגדל בעל הספק גבוה יותר, כך שניתן לשלול גם בעיות טעינה, או מצבר חלש.
    בברכה
    צביקה
    צביקה קרבורטורים
    נייד-054-4861318

  19. #19
    מנהל GodsFather's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Jan 2006
    מיקום
    ממש מעבר לפינה
    הודעות
    17,486

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    מכל המשתמע וגם משיחה עם כמה חברים , נראה שזה אכן ה"בנדיקס" או איך שלא קוראים לגלג"ש שבסטרטר שמסובב את הגלגל תנופה - הוא אמור לנוע קדימה אחורה בעת מתן סוויץ ,אך זה לא קורה.

    (מה זה האוטומט?)

    אני מתלבט בין לפרק לבד ולנסות להבין מה קורה שם (אולי זה רק לכלוך או מים ואז זה יתנקה כתוצאה מהפירוק ,תוך סיוע שלי) או לפרק ולגשת לזה שמכר לי אותו ולתת לו אותו לתיקון (עלול לעלות כסף , תלוי אם הוא קיבל מאשתו, לילה קודם)
    לא הגעתי לראש שרשרת המזון כדי להיות צמחוני!

    מחפש רוכש לזוג כליות במצב טוב,כולל עבודה...

  20. #20
    חבר רשום מורי's Avatar
    תאריך הצטרפות
    Nov 2005
    מיקום
    איזור התעשייה הישן ראשון לציון
    הודעות
    1,253

    ברירת מחדל חוזר: בעיות בהנעה

    ציטוט נכתב במקור על ידי GodsFather
    הוא אמור לנוע קדימה אחורה בעת מתן סוויץ ,אך זה לא קורה.
    (מה זה האוטומט?)

    )
    זהו בדיוק האוטומט! (החלק שמניע את הבנדיקס/גלגל השיניים כלפי גלגל התנופה)
    מורי-0535335353

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. בעיות בהנעה בבוקר
    על ידי amitfun בפורום פורום ניסאן Nissan
    תגובות: 0
    עדכון אחרון: 18-01-11, 11:19
  2. בעיות בהנעה ב-CJ8
    על ידי עופרCJ8 בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 2
    עדכון אחרון: 01-08-08, 14:30
  3. בעיות בהנעה
    על ידי נתי_ל בפורום פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    תגובות: 13
    עדכון אחרון: 25-11-07, 00:57
  4. בעיות בהנעה CJ6
    על ידי Chen_t בפורום פורום ג'יפ סיקס CJ
    תגובות: 1
    עדכון אחרון: 11-09-07, 23:32
  5. בעיות בהנעה
    על ידי M-C בפורום פורום הבונים + הנדסת ג'יפים
    תגובות: 3
    עדכון אחרון: 23-01-06, 01:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •