Close
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    חבר רשום דרור ברלי's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    בעמק יפה בין הרים ושדות
    Posts
    23,241

    Default סדק בסעפת הפליטה בסופה

    סעפות פליטה של מנועי Jeep 4.0 ידועות בנטייתן לפתח סדק מעצבן בהתחברות הצינורות. נטייה שולית זו לא היתה מזיזה לי שערה בבית השחי, אלמלא התחיל הסדק גם אצלי...
    בקיצור - צריך להוריד סעפת ולרתך, (לפי שמועות לא מחזיק מעמד יותר מדי זמן) או להחליף אותה.
    יש למישהו סעפת פליטה משומשת של סופה במצב טוב למכירה? מישהו החליף לסעפת פתוחה (הדרס) ונשארה לו הישנה שתופסת המון מקום במחסן ומעצבנת את אשתו וילדיו והוא מת להיפטר ממנה?....
    לא עונה בפורום
    לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ

  2. #2

    Default

    יש לי סעפת משופרת במחסן, שצריכה ללכת לרגל נסיונותי הלא כל כך מוצלחים למכור את הסופה (הלא-ג'יפ החדש בדרך...). תרים לי טלפון והיא שלך.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  3. #3
    חבר רשום Alon's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    כוכב יאיר
    Posts
    804

    Default

    גם אני סובל מאותה בעיה.
    יש הצעות לפתרון?
    תודה אלון

  4. #4

    Default

    ואחרי שתחליף את הסעפת, תשמור לי את הישנה הסדוקה, אני רוצה לנסות לרתך אותה.

  5. #5

    Default

    חבל לרתך. זה יישבר שוב. יש סעפות משופרות- באותה תצורת "הדרס לייט" כמו המקורי- רק הכיפוף של היציאה מצילינדרים 1 ו6 עשוי מצינור גמיש יותר מהמקורי- ככה שהוויברציות נספגות ולא יוצרות סדק. זה לא עולה משמעותית יותר מהמקורי.

    אסף.
    "scars are tattoos with better stories"
    אין תכנית. חיים. נקודה.
    הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008

  6. #6

    Default

    אכן אין טעם לרתך, זה לא מחזיק מעמד...

    איציק

  7. #7

    Default

    האם בסופות הישנות שבהן לא מותקן חיישן חמצן יש משמעות לסדק?
    כי אז יש לך יתרון אצלך זה לא יסדק (זה כבר סדוק) זה המצב אצלי כבר יותר משנה ואין לי שום כוונה להחליף את הסעפת. אגב ניתן לנתק את החיישן ולעבור למצב תערובת ענייה נכון?

  8. #8
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default

    Quote Originally Posted by asafk
    חבל לרתך. זה יישבר שוב. יש סעפות משופרות- באותה תצורת "הדרס לייט" כמו המקורי- רק הכיפוף של היציאה מצילינדרים 1 ו6 עשוי מצינור גמיש יותר מהמקורי- ככה שהוויברציות נספגות ולא יוצרות סדק. זה לא עולה משמעותית יותר מהמקורי.

    אסף.
    דווקא כן כדאי לרתך. כתבתי כבר מתי שהוא, ניתן לרתך את הסדק ואח"כ לרתך חבק בין שני החלקים של הסעפת, 1-3 ו- 4-6. כך הריתוך מחזיק והחבק לא מאפשר את ה"גמישות" שגורמך לסדק להפתח שוב.
    גם אני חשבתי על הסעפת של הדגמים החדשים יותר, עם מן גרמושקה ממתכת לצילינדרים החיצוניים. בעל עסק ידוע לאגזוזים, יעץ לי לא לקנות את סעפת כזו, משום שאמנם בד"כ לא נוצר סדק במזלג, כמו בסעפות הישנות, אך די מהר הגרמושקה "נפתחת" ואין שום אפשרות לתקן את הנזק. לדבריו ריתוך וחיזוק , כפי שהזקרתי, מהווה פתרון מעולה, קל לביצוע אצל כל מתקין אגזוזים (או בבית, למי שיש רתכת וידע בסיסי) ומחזיק זמן רב.

  9. #9
    משתמש חסום
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    איזור המרכז
    Posts
    4,494

    Default

    הזקרתי = הזכרתי, כמובן :oops:

Similar Threads

  1. אטם צינור בסעפת יניקה
    By יורם-דרומי in forum פורום ג'יפי צ'רוקי ואינדיאנים XJ/ZJ/WJ/WK/KJ
    Replies: 20
    Last Post: 05-09-12, 17:23
  2. שמן מנוע בסעפת יניקה - TD5
    By guyg84 in forum פורום לנדרובר Land Rover
    Replies: 12
    Last Post: 04-06-10, 07:54
  3. וואקום בסעפת יניקה
    By nazircrm in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 8
    Last Post: 11-01-08, 22:05
  4. אטימות לא מלאה בסעפת יניקה.
    By lizard in forum פורום ג'יפ סיקס CJ
    Replies: 14
    Last Post: 31-12-05, 22:46
  5. סדק בסעפת הפליטה
    By skhaikin in forum פורום ג'יפ סופה ורנגלר YJ/TJ
    Replies: 37
    Last Post: 15-07-04, 16:04

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •