יש לי סעפת משופרת במחסן, שצריכה ללכת לרגל נסיונותי הלא כל כך מוצלחים למכור את הסופה (הלא-ג'יפ החדש בדרך...). תרים לי טלפון והיא שלך.
אסף.
סעפות פליטה של מנועי Jeep 4.0 ידועות בנטייתן לפתח סדק מעצבן בהתחברות הצינורות. נטייה שולית זו לא היתה מזיזה לי שערה בבית השחי, אלמלא התחיל הסדק גם אצלי...
בקיצור - צריך להוריד סעפת ולרתך, (לפי שמועות לא מחזיק מעמד יותר מדי זמן) או להחליף אותה.
יש למישהו סעפת פליטה משומשת של סופה במצב טוב למכירה? מישהו החליף לסעפת פתוחה (הדרס) ונשארה לו הישנה שתופסת המון מקום במחסן ומעצבנת את אשתו וילדיו והוא מת להיפטר ממנה?....
לא עונה בפורום
לשאלות, קושיות, עצות, תובנות, נא לפנות בה"פ
יש לי סעפת משופרת במחסן, שצריכה ללכת לרגל נסיונותי הלא כל כך מוצלחים למכור את הסופה (הלא-ג'יפ החדש בדרך...). תרים לי טלפון והיא שלך.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
גם אני סובל מאותה בעיה.
יש הצעות לפתרון?
תודה אלון
ואחרי שתחליף את הסעפת, תשמור לי את הישנה הסדוקה, אני רוצה לנסות לרתך אותה.
חבל לרתך. זה יישבר שוב. יש סעפות משופרות- באותה תצורת "הדרס לייט" כמו המקורי- רק הכיפוף של היציאה מצילינדרים 1 ו6 עשוי מצינור גמיש יותר מהמקורי- ככה שהוויברציות נספגות ולא יוצרות סדק. זה לא עולה משמעותית יותר מהמקורי.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
האם בסופות הישנות שבהן לא מותקן חיישן חמצן יש משמעות לסדק?
כי אז יש לך יתרון אצלך זה לא יסדק (זה כבר סדוק) זה המצב אצלי כבר יותר משנה ואין לי שום כוונה להחליף את הסעפת. אגב ניתן לנתק את החיישן ולעבור למצב תערובת ענייה נכון?
דווקא כן כדאי לרתך. כתבתי כבר מתי שהוא, ניתן לרתך את הסדק ואח"כ לרתך חבק בין שני החלקים של הסעפת, 1-3 ו- 4-6. כך הריתוך מחזיק והחבק לא מאפשר את ה"גמישות" שגורמך לסדק להפתח שוב.Originally Posted by asafk
גם אני חשבתי על הסעפת של הדגמים החדשים יותר, עם מן גרמושקה ממתכת לצילינדרים החיצוניים. בעל עסק ידוע לאגזוזים, יעץ לי לא לקנות את סעפת כזו, משום שאמנם בד"כ לא נוצר סדק במזלג, כמו בסעפות הישנות, אך די מהר הגרמושקה "נפתחת" ואין שום אפשרות לתקן את הנזק. לדבריו ריתוך וחיזוק , כפי שהזקרתי, מהווה פתרון מעולה, קל לביצוע אצל כל מתקין אגזוזים (או בבית, למי שיש רתכת וידע בסיסי) ומחזיק זמן רב.
הזקרתי = הזכרתי, כמובן :oops:
שמרו על קשר